Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży w Dziale Marketingu
Co będzie Twoim zadaniem?
Będziesz współtworzyć strategię i plany marketingowe dla dynamicznie rozwijającej się sieci sprzedaży
Zajmiesz się kompleksowym prowadzeniem działań marketingowych
Zaangażujesz się w obsługę i nadzór nad kampaniami reklamowymi (ATL, BTL, internet)
Będziesz ściśle współpracować z Managerami poszczególnych kategorii produktowych oraz z Działem Kreacji, tworząc kampanie, które zapadną w pamięć
Będziesz współorganizować cykliczne eventy branżowe (PGA, IEM) i szkolenia całej sieci sprzedaży
Wspomożesz swojego przełożonego w planowaniu i zarządzaniu budżetem marketingowym, ucząc się najlepszych praktyk i rozwijając swoje umiejętności analityczne
Jakie są nasze wymagania?
Znasz specyfikę pracy w dziale marketingu lub agencji reklamowej/eventowej i chcesz się w tym kierunku rozwijać
Potrafisz trafnie dobierać narzędzia marketingowe dla różnych segmentów odbiorców, aby osiągnąć jak najlepsze rezultaty
Nie jest Ci obce planowanie eventów / kampanii i komunikacji konsumenckiej
Doskonale organizujesz swoją pracę, co pozwala Ci na efektywne zarządzanie wieloma projektami
Znasz język angielski na poziomie co najmniej średniozaawansowanym
Jesteś osobą sumienną, zaangażowaną, pełną pasji i nieszablonowego podejścia do marketingu
Co oferujemy?
Dołączysz do zespołu kreatywnych profesjonalistów, ceniących dobrą atmosferę i radość z codziennej pracy
Zawsze możesz liczyć na wsparcie zespołu i przełożonego, przy jednoczesnym poczuciu autonomii i zaufania
Twoje działania będą widoczne na ogólnopolską skalę, a wdrożone pomysły realnie wpłyną na wizerunek marki
Praca dla rozpoznawalnego brandu będzie mocnym punktem w Twojej karierze
Duża elastyczność: Praca hybrydowa w systemie 2:3, czyli 2 dni pracy w biurze i 3 dni pracy zdalnej