Tworzenie i zarządzanie kampaniami Display oraz SEM na platformach Google Ads oraz Facebook Ads;
Pełna analityka internetowa, w tym analiza obecności i działań konkurencji;
Wyciąganie wniosków z metryk, trendów i rozliczanie efektów kampanii (Przygotowanie analiz i raportów prowadzonych działań, rozliczanie efektów kampanii, rekomendacja zmian);
Budowa i badanie skuteczności kampanii wizerunkowych i sprzedażowych online;
Współpraca z dostawcami zewnętrznymi – m.in. graficy, designerzy;
Nasze wymagania:
Praktyczna znajomość narzędzi w stopniu zaawansowanym: Google Analytics, Google Ads, Google Tag Manager, Google Search Console, Facebook Ads, Facebook Analytics;
Zaawansowana znajomość procesów optymalizacji SEO;
Umiejętności komunikacyjne;
Zdolność zdobywania informacji, formułowania wniosków i proponowania rozwiązań;
Umiejętności ustalania priorytetów i dobrej organizacji pracy;
To oferujemy:
interesujący pakiet socjalny (m.in. paczki dla pracowników i ich dzieci z okazji świąt, dofinansowanie do obozów kolonii dla dzieci),
prywatne ubezpieczenie medyczne dla pracowników i ich rodzin,
stabilne zatrudnienie, pracę do której przychodzi się chętnie, bo jesteśmy fajną ekipą :),