
Znamy się na radiu - jesteśmy liderem rynku radiowego w Polsce. Działamy także w Internecie – Grupa RMF to znaczący wydawca internetowy. W naszym portfolio posiadamy ogólnopolską stację RMF FM, sieci RMF Classic i RMF MAXX oraz kilka platform internetowych, m.in. RMFon.pl i RMF24.pl.
W chwili obecnej poszukujemy Junior Ad Operations Specialist, który dołączy do naszego zespołu i pomoże nam w realizacji kampanii reklamowych w internecie, na platformach internetowych Grupy RMF. To doskonała okazja, aby rozwijać swoje umiejętności w digitalu i mieć realny wpływ na działania w wiodącej firmie mediowej.
Junior Ad Operations Specialist
Miejsce pracy: Wrocław lub Warszawa
KLUCZOWE OBOWIĄZKI:
- Planowanie, monitorowanie i optymalizacja kampanii reklamowych online na różnych platformach.
- Weryfikacja poprawności kreacji reklamowych pod kątem zgodności z wymaganiami technicznymi.
- Analiza wyników kampanii i przygotowywanie rekomendacji optymalizacyjnych.
- Wsparcie zespołów sprzedażowych wiedzą techniczną i współpraca z innymi działami.
- Zarządzanie narzędziami reklamowymi, rozwiązywanie problemów technicznych oraz wprowadzanie podstawowych zmian w HTML w kreacjach reklamowych.
KOGO SZUKAMY:
- Podstawowa znajomość HTML i narzędzi do realizacji kampanii reklamowych w internecie (np. Google Ads, Facebook Ads).
- Doskonałe umiejętności organizacyjne i rozwiązywania problemów.
- Umiejętność analizy danych i przygotowywania wniosków do dalszych działania.
- Chęć nauki i rozwoju w branży reklamy internetowej i digitalu.
- Znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym.
CO OFERUJEMY:
- Pracę w największej komercyjnej grupie radiowej w Polsce
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez ukierunkowane szkolenia w dużej i stabilnej organizacji medialnej.
- Współpracę z profesjonalistami po raz dziewiąty z rzędu wyróżnionymi w rankingu branżowego miesięcznika „Media & Marketing Polska”, tytułem Najlepszego Biura Reklamy Radiowej Roku 2024.
- Wysoką kulturę organizacyjną ceniącą otwartość oraz samodzielne myślenie.
- Wynagrodzenie wprost proporcjonalnego do realizacji przyjętych celów.