Creative Copywriter (Junior/Regular)
Marketing

Creative Copywriter (Junior/Regular)

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna
Grupa Sarigato

Grupa Sarigato

W Grupie Sarigato jest nas 80 osób i mamy kilka spółek, w tym m.in. największą w Polsce sieć reklamy Rich Media. Naszym oczkiem w głowie jest założona przez nas fundacja, w której prowadzimy dwie duże akcje: KarmimyPsiaki.pl i Hakersi.pl

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

copywriting

kreatywność

kampanie

marketing

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Cześć!


W Grupie Sarigato jest nas 80 osób i mamy kilka spółek, w tym m.in. największą w Polsce sieć reklamy Rich Media. Naszym oczkiem w głowie jest założona przez nas 11 lat temu fundacja, w której prowadzimy dwie bardzo duże akcje: KarmimyPsiaki.pl i Hakersi.pl


Jesteśmy w gronie 50 najszybciej rosnących spółek technologicznych w Europie Środkowej wg Deloitte i wśród 1000 w Europie wg Financial Times.


A teraz poszukujemy dwoje Creative Copywriterów na poziomie Junior/Regular.


Jak możesz się z nami rozwijać?


  • Mamy w zespole naprawdę wiele osób, które rozwinęły się w różnych, niestandardowych kierunkach i świetnie sobie radzą. Nie jesteśmy korporacją i nigdy nie zamykamy się w sztywnych ramach. Zawsze szukamy po prostu ogarniętych ludzi, bo z takimi można robić wybitne rzeczy.
  • Będziesz brał udział w szkoleniach. Na przykład czasami robimy wewnętrzne case study ze strategii komunikacji i tłumaczymy krok po kroku, jak ona powstawała. Czasami mamy konkretne szkolenia mediowe lub takie dot. wąskiej działki, np. Rich Media.
  • Mamy wejściówki na wiele konferencji branżowych, wystarczy, że dasz znać.
  • Jeśli masz coś ciekawego do powiedzenia i chciałbyś pisać do magazynów branżowych, z chęcią Ci to umożliwimy.


Czym konkretnie będziesz się zajmował?


  • Twoim celem będzie tworzenie zwycięskich i skutecznych idei kreatywnych.
  • Z jednej strony będziesz tworzył koncepcje kreatywne pod przetargi, z drugiej strony pod briefy Klientów, z którymi pracujemy na stałe. Są to największe marki w kraju z wielu branż.
  • Będziesz współpracował bezpośrednio ze strategami, designerami, motion designerami, zespołem mediowym i innymi wyspecjalizowanymi zespołami w zależności od potrzeb.
  • Będziesz brał udział w spotkaniach z Klientami i prezentacjach naszych konceptów.
  • Będziesz tworzył platformy komunikacji, kampanie taktyczne, scenariusze animacji, spotów, sociale i wiele wiele więcej.


Co Cię ominie?


  • Rutyna. Po pierwsze, nie będziesz pracował nad jedną marką, ani nawet jedną branżą. Po drugie, mamy dużo przetargów z przeróżnych branż...choć oczywiście nie podejmujemy się wszystkiego, byle tylko zrobić, podchodzimy do tego selektywnie. Po trzecie, dbamy o świeżość podejścia więc, robimy zmiany teamów na markach.
  • Nudne koncepcje. Jeśli przegrywamy przetargi to najczęściej dlatego, że nasza koncepcja była zbyt odważna.
  • Słabe kreacje. Mamy 30-osobowe studio na pokładzie (składające się z grafików, programistów i motion designerów) i serio robią dobrą robotę.
  • Nieogarnięci Accountci. Niedawno zapytaliśmy kreatywnych “W czym jesteśmy mocni?”. Odpowiedzieli, że mamy ogarniętych Accountów ;). Nawet niejeden przetarg wygraliśmy ideami stworzonymi przez nich. Serio!
  • Zdecydowanie ominie Cię korporacyjna atmosfera i zbędne procedury.


Czego oczekujemy od Ciebie?


  • Masz minimum dwuletnie doświadczenie jako twórca koncepcji kreatywnych w agencji (warunek konieczny).
  • Masz na koncie niejeden wygrany przetarg.
  • Potrafisz pracować samodzielnie oraz w teamie.
  • Bez najmniejszego problemu rozumiesz strategie komunikacyjne i tworząc ideę, myślisz przede wszystkim o tym, co ta idea ma dowieść Klientowi.
  • Znasz język angielski i bez problemu poprowadzisz prezentację/spotkanie z Klientem np. z Wielkiej Brytanii


Możesz liczyć na:


  • Przede wszystkim bardzo dobre portfolio produktów i usług. Praca przy projektach dla znanych brandów z wielu branż. Nie jesteśmy korporacją, mamy młody zespół i mega luźną atmosferę, a procedury ograniczone do minimum.Cały zespół ma parcie na naukę nowych rzeczy i lubi dzielić się wiedzą na szkoleniach wewnętrznych.
  • Możesz pracować 100% zdalnie, możesz w warszawskim lub krakowskim biurze, jak Ci wygodnie.
  • Dostaniesz prywatną opiekę medyczną na wysokim poziomie i pakiet sportowy.
  • Normalni przełożeni ogarniający marketing i technologię.
  • Od 11 lat prowadzimy Fundację Sarigato: KarmimyPsiaki.pl oraz Hakersi.pl, gdzie uczymy Dzieci z domów dziecka programowania.


Jak wygląda rekrutacja?


  1. Krótka, zapoznawcza rozmowa telefoniczna (15-20 min).
  2. Około godzinne spotkanie na Google Meet z managerem.
  3. Ostatnie spotkanie na Google Meet z managerem.
  4. Call z decyzją/ofertą.

Rekomendowane oferty

Proofreader/Copywriter

Nowa
5 500 - 6 500 PLN/mies.
Communication Art Polska Sp. z o.o.
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
content marketing
Microsoft Teams
proofreading
Nowa