Cześć!
W Grupie Sarigato jest nas 80 osób i mamy kilka spółek, w tym m.in. największą w Polsce sieć reklamy Rich Media. Ale naszym oczkiem w głowie jest założona przez nas 12 lat temu fundacja, w której prowadzimy dwie bardzo duże akcje: KarmimyPsiaki.pl i Hakersi.pl
Jesteśmy w gronie 50 najszybciej rosnących spółek technologicznych w Europie Środkowej wg Deloitte i wśród 1000 w Europie wg Financial Times.
A teraz poszukujemy osoby na stanowisko Senior Media Strategist.
- Naturalną ścieżką rozwoju dla Ciebie będzie np. stanowisko Business Strategist. Jeśli wolisz rozwijać się w kierunku mediowym, możliwa ścieżka to Media Manager i prowadzenie małego zespołu. Wszystko zależy od tego, w jakiej konfiguracji chcesz pracować, i które własne cechy chcesz rozwijać.
- Mamy w zespole wiele osób, które rozwinęły się w różnych, niestandardowych kierunkach, i świetnie sobie radzą. Nie jesteśmy korporacją i nigdy nie zamykamy się w sztywnych ramach. Zawsze szukamy po prostu ogarniętych ludzi, bo z takimi można robić wybitne rzeczy.
- Mamy dużo wewnętrznych szkoleń z różnych zakresów, i często mamy wejściówki na najciekawsze konferencje w Polsce. Wystarczy, że się odezwiesz.
- Budowaniem wartościowych i szczerych relacji z naszymi Klientami. I nie bez powodu jest to na pierwszym miejscu :)
- Samodzielnym planowaniem wielokanałowych kampanii mediowych (miesięcznych/kwartalnych/rocznych). Będziesz czuwać nad realizacją celów, trzymając nad wszystkim pieczę.
- Przygotowywaniem analiz, rekomendacji i prezentacji na potrzeby zespołu i Klienta.
- Będziesz brać udział w przygotowaniu strategii i taktyk mediowych dla Klienta i zespołu new business.
- Braniem udziału w przetargach i prezentacjach Twoich pomysłów przed naszymi Klientami.
- Będziesz mieć realny wpływ na jakość pomysłów i propozycji oraz realizowane przez zespół mediowy standardy.
- Rutyna. Nigdy nie osiądziesz na jednym Kliencie, jednej branży, czy w jednym powtarzalnym procesie. Będziesz uczestniczyć w wielu projektach wizerunkowych i sprzedażowych.
- Brak decyzyjności. Absolutnie! Będziemy Cię wręcz namawiać do samodzielnego decydowania w różnych sprawach.
- Zdecydowanie ominie Cię korporacyjna atmosfera i zbędne procedury.
- Masz minimum 5-letnie doświadczenie jako media planner/media specialist w agencji mediowej.
- Masz na koncie wiele stworzonych mediaplanów i dowiezionych kpi.
- Masz szerokie pojęcie o planowaniu mediów i potrafisz myśleć o nich w niestandardowy sposób.
- Masz doświadczenie w procesach przetargowych i składaniu złożonych propozycji mediowych.
- Pracujesz na co dzień z narzędziami analitycznymi i badawczymi.
- Myślisz analitycznie, kręci Cię budowanie taktyk, strategii, wyciąganie wniosków z zebranych danych.
- Uważasz, że potrafisz budować przekonujące argumentacje :),
- Masz doświadczenie w pracy z Klientem (prezentacje, maile, raporty).
- Potrafisz prezentować własne pomysły przed zespołem/Klientem.
- Chętnie poznajesz nowe usługi, rozwiązania na rynku, narzędzia i możliwości mediowe i proaktywnie zachęcasz do tego samego zespół.
- Masz ambicje, aby współtworzyć zespół strategii mediowej w stabilnym miejscu pełnym ciekawych i dynamicznych projektów.
- J. angielski masz na zaawansowanym poziomie w mowie i w piśmie.
- Przede wszystkim bardzo dobre portfolio produktów i usług. Zerknij np. tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=fKJrZD672CQ.
- Praca przy projektach dla znanych brandów z wielu branż.
- Praca w szybko rozwijającej się Grupie - należymy do grona 50 najszybciej rozwijających się spółek technologicznych w Europie Środkowej wg Deloitte.
- Nie jesteśmy korporacją, mamy młody zespół i mega luźną atmosferę, a procedury ograniczone do minimum.
- Cały zespół ma parcie na naukę nowych rzeczy i lubi dzielić się wiedzą na szkoleniach wewnętrznych.
- Możesz pracować 100% zdalnie, możesz w warszawskim lub krakowskim biurze, jak Ci wygodnie.
- Dostaniesz prywatną opiekę medyczną na wysokim poziomie i pakiet sportowy.
- Normalni przełożeni ogarniający marketing i technologię.
- Od 12 lat prowadzimy Fundację Sarigato: KarmimyPsiaki.pl oraz Hakersi.pl, gdzie uczymy Dzieci z domów dziecka programowania.
Na początek krótki telefon, a potem jedno, ok. godzinne spotkanie na Google Meets z managerem. Ostatnim etapem będzie zadanie rekrutacyjne dla wybranych kandydatów, po którym dostaniesz feedback. W wyjątkowej sytuacji może się zdarzyć, że będziemy chcieli umówić się jeszcze raz. Sam proces rekrutacji zawsze zamykamy dosyć szybko i absolutnie zawsze wracamy z odpowiedzią.