Oferty
Marketing Research Junior Specialist
Inne

Marketing Research Junior Specialist

Mielec
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Grupa Śnieżka

Grupa Śnieżka

Grupa Śnieżka to jeden z liderów rynku farb oraz preparatów do ochrony i dekoracji drewna w Polsce, na Węgrzech i w Ukrainie (w segmencie wyrobów dekoracyjnych), a także jeden z wiodących producentów w segmencie szpachli gipsowych na Białorusi. Grupa Śnieżka należy do grona 25 największych producentów farb w Europie (wg magazynu "European Coatings").

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

język angielski

Microsoft Office Excel

PowerPoint

Analiza Danych

Mile widziane

SPSS

Opis stanowiska

W Śnieżce od zawsze liczy się pasja do barw. Już od 40 lat z entuzjazmem tworzymy kolory, które ubarwiają

miliony domów i mieszkań w kilkunastu krajach. Jak wygląda u nas praca na co dzień? Nie lubimy barier,

stawiamy na otwartą komunikację i pracę zespołową. Nasze DNA to wartości organizacyjne, które wyznaczają

nam kierunek działania i pomagają osiągać zamierzone cele. 


Uwielbiamy rozwijać talenty, więc jeśli czujesz, że to może być Twoje miejsce, a nasze wartości są Twoimi

wartościami - dołącz do nas! 

 

Marketing Research Junior Specialist


Mamy dla Ciebie 

  • Możliwość rozwoju w miejscu pełnym pasji do kolorów, gdzie cenimy otwartą komunikację 
  • Platformę benefitową oraz prywatną opiekę medyczną 
  • Dofinansowanie do posiłków i grupowego ubezpieczenia na życie 
  • Dodatkowe 2 dni urlopu w roku 
  • Możliwość pracy hybrydowej  


Z Nami będziesz 

  • Poszukiwał/a, pozyskiwał/a i zarządzał/a danymi rynkowymi dla rynków, na których działa Grupa Kapitałowa Śnieżka
  • Nadzorował/a prowadzone przez Grupę Kapitałową Śnieżka projekty badawcze
  • Dostosowywał/a narzędzia badawcze do uwarunkowań lokalnych rynków
  • Dokonywał/a analiz statystycznych i marketingowych dla wyrobów Grupy Kapitałowej Śnieżka, przygotowywał/a wyniki i wizualizacje danych
  • Dostarczał/a wiedzę o mega trendach konsumenckich z lokalnych rynków na których działa Grupa Kapitałowa
  • Analizował/a głosy klientów, identyfikował/a i opisywał/a ich potrzeby, transferował/a wiedzę o rynku oraz wnioski z badań do klientów wewnętrznych


O Tobie 

  • Posiadasz wykształcenie wyższe (marketing, ekonomia, analiza danych, socjologia) oraz doświadczenie w prowadzeniu badań marketingowych
  • Interesuje Cię rozwój związany z analizami i badaniami rynku
  • Potrafisz pracować w zespole i dzielić się wiedzą/doświadczeniami z innymi
  • Wykazujesz zdolność analitycznego myślenia, interpretacji danych i wyciągania właściwych wniosków z dużych zakresów danych
  • Znasz programy PowerPoint, Excel, Teams oraz potrafisz prowadzić analizy w programie SPSS
  • Wykazujesz dobrą znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie (co najmniej na poziomie B2)



 Zaaplikuj i daj się poznać!

Sprawdź podobne oferty pracy

Specjalista ds. IT w biurze rachunkowym

Nowa
EDF TAX
Warszawa
SQL
konsultant
kreatywność
Nowa

Specjalista/Specjalistka ds. jakości

Nowa
Erbacher the food family (Josera Polska)
Nowy Tomyśl
dobra organizacja pracy
chemia
żywność
Nowa

License Manager (with German)

Nowa
Bosch Polska
Warszawa
język angielski
SAP
język niemiecki
Nowa

Specjalista ds. Ochrony Danych Osobowych

Nowa
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Warszawa
Dane osobowe
ochrony danych osobowych
Analiza ryzyka
Nowa

Lektor języka rosyjskiego

Nowa
Agencja Wywiadu
Szczytno
język rosyjski
Nowa