Cześć!
Spotkania z Klientami, dane i liczby to Twój żywioł? Potrafisz przekuć je w skuteczne strategie marketingowe? Wiesz, jak optymalizować kampanie, by przynosiły najlepszy ROAS? Jeśli tak, to czytaj dalej 😉 Szukamy kogoś, kto weźmie odpowiedzialność za wyniki kampanii naszych Klientów i będzie miał realny wpływ na ich sukces w internecie! 👀
Twoja rola w organizacji:
Poszukujemy specjalisty w zakresie performance marketingu. Kogoś, kto potrafi analizować dane, tworzyć i optymalizować kampanie w Google Ads (+Merchant Center), a także przekładać cele biznesowe klientów na mierzalne wyniki. Będziesz odpowiedzialny za planowanie, wdrażanie i monitorowanie kampanii marketingowych (także w Google Analytics 4), które przyniosą realne rezultaty naszym klientom.
Napisz do nas, jeśli Twoje cechy pokrywają się z:
analityczne myślenie – potrafisz interpretować dane i wyciągać z nich wnioski, które przekładają się na konkretne działania,
ciągłe doskonalenie – jesteś na bieżąco z trendami w digital marketingu i chętnie testujesz nowe rozwiązania,
orientacja na wyniki – Twoim celem jest osiąganie i przekraczanie założonych KPI,
komunikatywność – potrafisz jasno prezentować wyniki i strategie zarówno zespołowi, jak i Klientom,
rozumienie biznesu - Masz biznesowe wyczucie pozwalające zrozumieć klientów z różnych branż,
samodzielność – organizujesz swoją pracę efektywnie, dotrzymujesz terminów i bierzesz odpowiedzialność za swoje działania,
innowacyjność – szukasz nowych sposobów na zwiększenie efektywności kampanii i automatyzację procesów.
Twój zakres obowiązków:
Planowanie, wdrażanie i optymalizacja kampanii w Google Ads
Analiza danych i raportowanie wyników kampanii - Google Looker Studio i Google Analytics 4.
Konfiguracja Analityki (GTM + GA4) pod kampanie płatne.
Badanie rynku i konkurencji w celu identyfikacji nowych możliwości.
Współpraca z działami SEO, Content i UX przy tworzeniu zintegrowanych strategii marketingowych.
Zarządzanie budżetami reklamowymi i dbanie o efektywność wydatków.
Testowanie nowych kanałów i formatów reklamowych.
Przygotowywanie prezentacji i raportów dla Klientów.
Udział w tworzeniu ofert i strategii dla nowych Klientów.
Mierzenie projektowego czasu pracy w time trackerze ClickUp!
Nasze wymagania:
MINIMUM 1 rok doświadczenia w performance marketingu, najlepiej w agencji digital marketingu. Wymóg konieczny.
Doświadczenie w samodzielnym tworzeniu i prowadzeniu kampanii SEM i zarządzaniu budżetami reklamowymi.
Znajomość narzędzi Google Ads, Google Analytics 4 + GTM.
Umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków przekładających się na działania (GA4, Looker Studio).
Dobra znajomość Excela.
Doświadczenie w pracy z różnorodnymi klientami B2B.
Doskonałe umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne.
Doskonała organizacja pracy i terminowość.
Doskonała znajomość języka polskiego w mowie i piśmie.
Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1.
Umiejętność pracy zespołowej.
Mile widziane:
znajomość ClickUp,
znajomość paneli Meta Ads, LinkedIn i Tik-Tok Ads,
znajomość systemów CSS i optymalizacji reklam.
To oferujemy:
Wynagrodzenie B2B: 4 000 – 6 000 zł netto na start (stała podstawa).
Trackowanie tylko średnie 6:48 h godzin pracy rzeczywistej dziennie.
Pracę 100% zdalną.
Elastyczny start czasu pracy między 7:00 a 9:00.
Pracę z rozpoznawalnymi markami i ciekawymi projektami, np. BODZIO, Pizza Hut, Enel-Med, WSiP, Pluxee, Aflofarm.
Możliwość realnego wpływu na rozwój działu performance marketingu w agencji.
Firmowy sprzęt - komputer, monitor, kamera, telefon.
Po okresie próbnym: pakiet 26 dni wolnego od świadczenia usług z pełnym wynagrodzeniem.
Po okresie próbnym: dodatek ozdrowieńczy do 80% wynagrodzenia za czas choroby.
Proces rekrutacyjny:
Weryfikacja CV – Rozmowa HR – Rozmowa II – Decyzja
Netto miesięcznie - B2B
Rekomendowane oferty