Performance Marketing Specialist
Nowa
Marketing

Performance Marketing Specialist

4 000 - 6 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
4 000 - 6 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Google Analytics

GTM

Google Ads

Mile widziane

clickup

Meta Ads

LinkedIn Ads

tiktok ads

CSS

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Cześć!

Spotkania z Klientami, dane i liczby to Twój żywioł? Potrafisz przekuć je w skuteczne strategie marketingowe? Wiesz, jak optymalizować kampanie, by przynosiły najlepszy ROAS? Jeśli tak, to czytaj dalej 😉 Szukamy kogoś, kto weźmie odpowiedzialność za wyniki kampanii naszych Klientów i będzie miał realny wpływ na ich sukces w internecie! 👀


Twoja rola w organizacji:

Poszukujemy specjalisty w zakresie performance marketingu. Kogoś, kto potrafi analizować dane, tworzyć i optymalizować kampanie w Google Ads (+Merchant Center), a także przekładać cele biznesowe klientów na mierzalne wyniki. Będziesz odpowiedzialny za planowanie, wdrażanie i monitorowanie kampanii marketingowych (także w Google Analytics 4), które przyniosą realne rezultaty naszym klientom.


Napisz do nas, jeśli Twoje cechy pokrywają się z:


  • analityczne myślenie – potrafisz interpretować dane i wyciągać z nich wnioski, które przekładają się na konkretne działania,

  • ciągłe doskonalenie – jesteś na bieżąco z trendami w digital marketingu i chętnie testujesz nowe rozwiązania,

  • orientacja na wyniki – Twoim celem jest osiąganie i przekraczanie założonych KPI,

  • komunikatywność – potrafisz jasno prezentować wyniki i strategie zarówno zespołowi, jak i Klientom,

  • rozumienie biznesu - Masz biznesowe wyczucie pozwalające zrozumieć klientów z różnych branż,

  • samodzielność – organizujesz swoją pracę efektywnie, dotrzymujesz terminów i bierzesz odpowiedzialność za swoje działania,

  • innowacyjność – szukasz nowych sposobów na zwiększenie efektywności kampanii i automatyzację procesów.


Twój zakres obowiązków:

  • Planowanie, wdrażanie i optymalizacja kampanii w Google Ads

  • Analiza danych i raportowanie wyników kampanii - Google Looker Studio i Google Analytics 4.

  • Konfiguracja Analityki (GTM + GA4) pod kampanie płatne.

  • Badanie rynku i konkurencji w celu identyfikacji nowych możliwości.

  • Współpraca z działami SEO, Content i UX przy tworzeniu zintegrowanych strategii marketingowych.

  • Zarządzanie budżetami reklamowymi i dbanie o efektywność wydatków.

  • Testowanie nowych kanałów i formatów reklamowych.

  • Przygotowywanie prezentacji i raportów dla Klientów.

  • Udział w tworzeniu ofert i strategii dla nowych Klientów.

  • Mierzenie projektowego czasu pracy w time trackerze ClickUp!


Nasze wymagania:

  • MINIMUM 1 rok doświadczenia w performance marketingu, najlepiej w agencji digital marketingu. Wymóg konieczny.

  • Doświadczenie w samodzielnym tworzeniu i prowadzeniu kampanii SEM i zarządzaniu budżetami reklamowymi.

  • Znajomość narzędzi Google Ads, Google Analytics 4 + GTM.

  • Umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków przekładających się na działania (GA4, Looker Studio).

  • Dobra znajomość Excela.

  • Doświadczenie w pracy z różnorodnymi klientami B2B.

  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne.

  • Doskonała organizacja pracy i terminowość.

  • Doskonała znajomość języka polskiego w mowie i piśmie.

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1.

  • Umiejętność pracy zespołowej.


Mile widziane:

  • znajomość ClickUp,

  • znajomość paneli Meta Ads, LinkedIn i Tik-Tok Ads,

  • znajomość systemów CSS i optymalizacji reklam.


To oferujemy:

  • Wynagrodzenie B2B: 4 000 – 6 000 zł netto na start (stała podstawa).

  • Trackowanie tylko średnie 6:48 h godzin pracy rzeczywistej dziennie.

  • Pracę 100% zdalną.

  • Elastyczny start czasu pracy między 7:00 a 9:00.

  • Pracę z rozpoznawalnymi markami i ciekawymi projektami, np. BODZIO, Pizza Hut, Enel-Med, WSiP, Pluxee, Aflofarm.

  • Możliwość realnego wpływu na rozwój działu performance marketingu w agencji.

  • Firmowy sprzęt - komputer, monitor, kamera, telefon.

  • Po okresie próbnym: pakiet 26 dni wolnego od świadczenia usług z pełnym wynagrodzeniem.

  • Po okresie próbnym: dodatek ozdrowieńczy do 80% wynagrodzenia za czas choroby.


Proces rekrutacyjny:

Weryfikacja CV – Rozmowa HR – Rozmowa II – Decyzja

4 000 - 6 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B