Oferty
Senior Performance Marketing Specialist
Nowa
Marketing

Senior Performance Marketing Specialist

Wrocław
7 000 - 11 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Meta Ads

Google Analytics

GTM

Google Ads

Mile widziane

Amazon Ads

Tik Tok ads

clickup

Allegro Ads

CSS

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Cześć!

Spotkania z Klientami, dane i liczby to Twój żywioł? Potrafisz przekuć je w skuteczne strategie marketingowe? Wiesz, jak optymalizować kampanie, by przynosiły najlepszy ROAS? Jeśli tak, to czytaj dalej 😉 Szukamy kogoś, kto weźmie odpowiedzialność za wyniki kampanii naszych Klientów i będzie miał realny wpływ na ich sukces w internecie! 👀


Twoja rola w organizacji:

Poszukujemy doświadczonego specjalisty w zakresie performance marketingu. Kogoś, kto potrafi analizować dane, tworzyć i optymalizować kampanie w Google Ads (+CSS, +Merchant Center), Social Media Ads i Allegro/Amazon Ads, a także przekładać cele biznesowe klientów na mierzalne wyniki. Będziesz odpowiedzialny za planowanie, wdrażanie i monitorowanie kampanii marketingowych (także w Google Analytics 4), które przyniosą realne rezultaty naszym klientom.


Napisz do nas, jeśli Twoje cechy pokrywają się z:

  • analityczne myślenie – potrafisz interpretować dane i wyciągać z nich wnioski, które przekładają się na konkretne działania,
  • ciągłe doskonalenie – jesteś na bieżąco z trendami w digital marketingu i chętnie testujesz nowe rozwiązania,
  • orientacja na wyniki – Twoim celem jest osiąganie i przekraczanie założonych KPI,
  • komunikatywność – potrafisz jasno prezentować wyniki i strategie zarówno zespołowi, jak i Klientom,
  • rozumienie biznesu - Masz biznesowe wyczucie pozwalające zrozumieć klientów z różnych branż,
  • samodzielność – organizujesz swoją pracę efektywnie, dotrzymujesz terminów i bierzesz odpowiedzialność za swoje działania,
  • innowacyjność – szukasz nowych sposobów na zwiększenie efektywności kampanii i automatyzację procesów.


Twój zakres obowiązków:

  • Planowanie, wdrażanie i optymalizacja kampanii w kanałach płatnych (Google Ads, Meta Ads, LinkedIn Ads, Tik-Tok Ads, Allegro i Amazon Ads, itp.).
  • Analiza danych i raportowanie wyników kampanii - Google Looker Studio i Google Analytics 4.
  • Konfiguracja Analityki (GTM + GA4) pod kampanie płatne, wdrażanie Consent Mode (na podstawie instrukcji).
  • Tworzenie i optymalizacja lejków konwersji.
  • Tworzenie indywidualnych i przemyślanych media planów.
  • Badanie rynku i konkurencji w celu identyfikacji nowych możliwości.
  • Współpraca z działami SEO, Content i UX przy tworzeniu zintegrowanych strategii marketingowych.
  • Zarządzanie budżetami reklamowymi i dbanie o efektywność wydatków.
  • Testowanie nowych kanałów i formatów reklamowych.
  • Przygotowywanie prezentacji i raportów dla klientów.
  • Udział w tworzeniu ofert i strategii dla nowych klientów.
  • Spotkania z Klientami przy wsparciu działu Sprzedaży.
  • Komunikacja z obsługiwanymi Klientami.
  • Mentoring dla junior specjalistów w zespole.


Nasze wymagania:

  • MINIMUM 3 lata doświadczenia w performance marketingu, w tym co najmniej 2 lata w agencji digital marketingu. Wymóg konieczny.
  • Udokumentowane sukcesy w prowadzeniu kampanii SEM i zarządzaniu budżetami reklamowymi.
  • Zaawansowana znajomość narzędzi Google Ads, Google Analytics 4 + GTM, Meta Ads.
  • Umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków przekładających się na działania (GA4, Looker Studio).
  • Znajomość narzędzi do automatyzacji i optymalizacji kampanii.
  • Umiejętność pracy z dużymi zbiorami danych i bardzo dobra znajomość Excela.
  • Doświadczenie w pracy z różnorodnymi klientami B2B.
  • Umiejętność briefowania, researchowania i na tej podstawie tworzenia strategii biznesowych dla performance marketingu Klientów.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne.
  • Umiejętność tworzenia prezentacji do spotkań z Klientów.
  • Umiejętność prowadzenia spotkań z Klientami.
  • Doskonała organizacja pracy i terminowość.
  • Doskonała znajomość języka polskiego w mowie i piśmie.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.
  • Umiejętność pracy zespołowej.


Mile widziane:

  • znajomość ClickUp,
  • znajomość paneli Allegro i Amazon Ads,
  • znajomość paneli LinkedIn, Tik-Tok, X Ads,
  • znajomość systemów CSS i optymalizacji reklam.


To oferujemy:

  • Wynagrodzenie B2B: 7 000 – 11 000 zł netto na start - stałe wynagrodzenie bez prowizji. 
  • 2 razy do roku rozmowy statusowe z możliwością podwyżki i awansu. 
  • Trackowanie tylko 6:45 h godzin pracy rzeczywistej dziennie.
  • Pracę hybrydową (2 dni zdalnie, 3 dni w biurze Wrocław) lub 100% zdalną
  • Elastyczny start czasu pracy między 7:00 a 9:00.
  • Pracę z rozpoznawalnymi markami i ciekawymi projektami, np. BODZIO, Pizza Hut, Enel-Med, WSiP, Pluxee, Aflofarm.
  • Twoja liderka ma ponad 20 lat doświadczenia jako ekspertka (i wykładowczyni) SEM, SEO, UX i Analityki danych i będzie Twoim oparciem. 🦸‍♂
  • Ambitny, pomocny i życzliwy zespół.
  • Możliwość realnego wpływu na rozwój działu performance marketingu w agencji.
  • Nacisk na empatyczną i wspierającą komunikację w zespole.
  • Rozwój i długofalową ścieżkę kariery.


Proces rekrutacyjny:

Weryfikacja CV – Rozmowa HR – Rozmowa II – Decyzja



7 000 - 11 000 PLN

B2B

Sprawdź podobne oferty pracy

Marketing Specialist | Performance Marketing

Nowa
Colliers
Warszawa
AI
język angielski
Google Ads
Nowa

Przedsiębiorczy Senior META Ads - zdalnie

Nowa
8 000 - 10 000 pln
Kaman Marketing
Łódź
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Analytics
PPC
Meta Ads
Nowa

💥 Specjalista ds. Allegro 💥

Nowa
5 000 - 10 000 pln
Agencja Pirk Spark
Poznań
Allegro Ads
umiejętności analityczne
e-commerce
Nowa

Performance Specialist

Nowa
Catering Pomelo
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
performance marketing
SEM
Meta Ads
Nowa

Senior SEM/Performance/PPC Specialist

Nowa
G2A
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
język angielski
Google Ads
GMC
Nowa