Cześć!
Wizjonerstwo przeplata się u Ciebie z jasnymi, mierzalnymi i dobrze zorganizowanymi planami? Wiesz, co motywuje Klientów agencyjnych i jak się z nimi komunikować na poziomie marki? Czujesz estetykę, kreatywność i nowe trendy w rozwijaniu brandu, a jednocześnie rozumiesz wartość danych i analiz? Czytaj dalej 😉 Jeśli chcesz mieć realny wpływ na brand agencji e-marketingu od pomysłu, przez realizację po “egzekucję”, to szukamy właśnie Ciebie! 👀
Twoja rola w organizacji:
Szukamy doświadczonego, samodzielnego specjalisty w zarządzaniu i rozwijaniu marki. Kogoś, kto czuje potrzeby Klientów i wie jak odpowiadać na nie za pomocą atrakcyjnych ofert, strony internetowej i komunikacji w social mediach. Przekuwa dobrze zbadane pomysły w działania, a działania w leady, które wie jak mierzyć. Warsztaty oraz koordynacja prac nad CI, KV i BB będzie Twoim startem do zbudowania oraz prowadzenia spójnej i skutecznej komunikacji wizerunkowej całej grupy brandowej VIST.
Będziesz pracować z...
CEO (Norbert) oraz liderami działu Performancu i analityki (Anna), SEO i Contentu (Dawid), IT (Filip), Sprzedaży (Ewelina) oraz HR (Krystian).
Jeśli Twoje cechy pokrywają się z:
- badawcza kreatywność – Twoje pomysły są sumą doświadczeń, analiz, badań i danych i umiesz je logicznie argumentować,
- ciągłe doskonalenie – czujesz w sobie naturalną motywację do podnoszenia umiejętności, doskonalenia wiedzy, stanowiska pracy, procesów w firmie oraz przyjmowania i dawania rozwojowych informacji zwrotnych,
- życzliwość – podchodzisz z empatią i życzliwością do współpracowników, Klientów i dostawców, ale nie zapominasz przy tym o autentyczności i asertywności,
- twórczość i estetyka - rozumiesz podstawy projektowe w grafice i umiesz pisać treści, tak by jakość jednych i drugich była na najwyższym poziomie,
- organizacja - nikt nie musi Ci przypominać o terminach i zadaniach. Wszystko masz poukładane jak w zegarku, a samodzielność i odpowiedzialność to Twoje drugie imię,
- kombinujesz! ;) Próbujesz automatyzować i ulepszać swoje działania, wciąż szukając nowości w ułatwianiu pracy sobie i innym.
Twój zakres obowiązków
- Przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów badawczych, analiz, badań rynku i potrzeb Klientów pod marketing marki oraz raportów i prezentacji wniosków.
- Monitorowanie rynku i działań konkurencji.
- Przygotowywanie planu i strategii marki dla Grupy VIST od CI, VK, BB, ToV przez oferty i rewitalizację stron www, po prowadzenie social mediów.
- Zlecanie, koordynacja i egzekucja prac nad utworzeniem CI, VK, BB.
- Zlecanie, koordynacja i egzekucja prac nad rewitalizacją stron www grupy VIST.
- Ścisła współpraca ze specjalistami marketingu wewnętrznego SEO/PAID oraz działami Grafiki i Contentu, IT, Sale i opiekunami Klienta.
- Tworzenie treści postów do SM marki i harmonogramów publikacji oraz koordynacja nad kreacjami. Prowadzenie SM i angażowanie użytkowników.
- Opracowanie elementów PRu marki, w tym webinary, podcasty, kontakt z mediami.
- Kreacja i realizacja projektów oraz zadań z zakresu employer brandingiu.
- Organizacja wydarzeń promocyjnych, eventów, konferencji.
- Tworzenie newsletterów, ebooków, scenariuszy do automatyzacji obsługi Klienta.
- Współpraca przy tworzeniu ofert, prezentacji i komunikacji klienckiej.
- Poszukiwanie sposobów dotarcia do potencjalnych klientów.
- Analiza danych i raportowanie wyników działań marketingowych oraz optymalizacja działań.
- Planowanie, kontrolowanie i rozliczanie budżetów marketingowych.
Nasze wymagania:
- MINIMUM 3 lata pracy w agencji digital marketingu na podobnym stanowisku. Wymóg konieczny.
- Wyborna komunikacja: słuchanie aktywne, klarowne wypowiedzi, budowanie autentycznego zaufania.
- Rozwaga i przewidywanie, co może się nie udać, jak omijać możliwe przeszkody.
- Szeroka wiedza z marketingu i reklamy marki od tworzenia strategii, przez tworzenie treści, umiejętność oceny elementów projektowych, po raportowanie.
- Analiza danych marketingowych, interpretacja ich kluczowych wskaźników i wyciąganie wniosków.
- Wiedza jak konstruować lejek/flywheel marketingowy B2B.
- Dobra znajomość Excela. Umiejętność efektywnego operowania liczbami i statystykami.
- Umiejętna, jasna prezentacja wyników działań wraz z argumentacją.
- Podstawowa znajomość obsługi i produktów agencyjnych - SEO, SEM, UX, SMA, itp.
- Doskonały poziom języka polskiego w mowie i piśmie.
- Umiejętność pracy głębokiej i koncentracji.
- Poczucie estetyki i/lub podstawowa znajomość zasad projektowych.
- Podstawowa znajomość użyteczności i funkcjonalności (UX).
Mile widziane:
- Brand Design.
- Znajomość metod Design Thinking.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.
To oferujemy:
- Informację zwrotną dla każdego kto aplikuje na każdym z etapów rekrutacji, której kaloryczność zależy od etapu rekrutacji.
- Wynagrodzenie B2B: 6 000 – 10 000 zł netto. Czujesz, że masz kompetencje i udokumentowane sukcesy na wyższą stawkę? Daj znać!
- Praca hybrydowa (2 dni zdalnie, 3 dni w biurze Wrocław) lub zdalna (na start pierwsze 2 tygodnie w biurze we Wrocławiu, przez kolejne 2 miesiące 1 tydzień w biurze/miesiąc, później full zdalnie).
- Elastyczny start czasu pracy. Zaczynamy między 7 – 9, a kończymy 15 – 17.