Cześć!
Wiesz, że “ja i moi znajomi” to nie wszyscy i przekładasz dane oraz fakty nad swoje przekonania? Wchodząc na dowolną stroną www od razu widzisz, jak można na niej poprawić konwersję? Lubisz prowadzić warsztaty i prezentować efekty swojej pracy w sposób efektywny i efektowny? Czytaj dalej 😉 Jeśli chcesz mieć realny wpływ na strony www Klientów software housu i agencji e-marketingu od pomysłu, przez realizację po “egzekucję”, to szukamy właśnie Ciebie! 👀
Twoja rola w organizacji:
Szukamy doświadczonego, samodzielnego specjalisty w prowadzeniu audytów i badań UX dla stron www. Od wsparcia działu sprzedaży w spotkaniach i tworzeniu ofert, przez warsztaty z Klientem i badania jego użytkowników, po prezentowanie rekomendacji poaudytowych.
Jeśli Twoje cechy pokrywają się z:
- badawczą kreatywnością – Twoje pomysły są sumą doświadczeń, analiz, badań oraz danych i umiesz je logicznie argumentować,
- ciągłym doskonaleniem – czujesz w sobie naturalną motywację do podnoszenia umiejętności, doskonalenia wiedzy, stanowiska pracy, procesów w firmie oraz przyjmowania i dawania rozwojowych informacji zwrotnych,
- życzliwością – podchodzisz z empatią i życzliwością do współpracowników, Klientów i dostawców, ale nie zapominasz przy tym o autentyczności i asertywności,
- rozumiesz design - rozumiesz podstawy projektowe w UX/UI design, ale umiesz oddzielić estetykę od użyteczności,
- organizacją - nikt nie musi Ci przypominać o terminach i zadaniach. Wszystko masz poukładane jak w zegarku, a samodzielność i odpowiedzialność to Twoje drugie imię,
- kombinujesz! ;) Próbujesz automatyzować i ulepszać swoje działania, wciąż szukając nowości w ułatwianiu pracy sobie i innym.
- Przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów badawczych, analiz, badań rynku i potrzeb Klientów pod audyty UX, audyty dostępności, tworzenie protoperson i person lub strategie dla UX/UI designu.
- Badania UX jakościowe (IDI, wywiady DT) oraz ilościowe (Google Analytics 4, Google Search Console, Smartlook, Microsoft Clarity, ankiety).
- Rekrutacja uczestników do badań jakościowych.
- Opracowywanie wycen i wsparcie w przygotowaniu ofert dla usług działu UX (bez UX/UI design).
- Tworzenie efektownych prezentacji z audytów UX, dostępności, strategii dla UX/UI designu.
- Prezentowanie i warsztaty oraz analizy powdrożeniowe dla Klientów holdingu Grupy VIST.
- Przekładanie potrzeb UX zespołowi - UX/UI Designerowi, PMom, Developerom, itd.
- Wsparcie działu brand marketingu przy badaniu potrzeb Klientów oraz Użytkowników, do strategii marketingowej, content marketingu i projektowania graficznego.
- Analiza stron www Grupy VIST oraz zlecanie, koordynacja i egzekucja prac UX przy stronach.
- MINIMUM 2 lata pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w agencji digital marketingu lub software housie. Wymóg konieczny.
- Doskonała znajomość metodologii badawczych UX, w tym IDI.
- Doskonała znajomość standardów UX, użyteczności i WCAG na stronach www.
- Znajomość metodologii Design Thinking.
- Analiza danych (w tym sprawne poruszanie się pod GA4), interpretacja ich kluczowych wskaźników i wyciąganie wniosków pod audyty UX.
- Wiedza jak konstruować architekturę informacji stron oraz user flow.
- Wyborna komunikacja: słuchanie aktywne, klarowne wypowiedzi, budowanie autentycznego zaufania.
- Rozwaga i przewidywanie, co może się nie udać, jak omijać możliwe przeszkody.
- Wiedza jak UX może wpłynąć na działania SEO i Paid na stronie.
- Dobra znajomość Excela. Umiejętność efektywnego operowania liczbami i statystykami.
- Umiejętna, jasna prezentacja wyników działań wraz z argumentacją.
- Doskonały poziom języka polskiego w mowie i piśmie.
- Umiejętność pracy głębokiej i koncentracji.
- Poczucie estetyki i/lub podstawowa znajomość zasad projektowych.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.
- znajomość UX/UI design,
- doświadczenie w web analityce lub statystyce.
- Wynagrodzenie B2B: 6000 - 7500 netto miesięcznie.
- Czujesz, że masz kompetencje i udokumentowane sukcesy na wyższą stawkę? Daj znać!
- Praca 100% zdalna lub hybrydowa (2 dni zdalnie, 3 dni w biurze Wrocław).
- Elastyczny start czasu pracy. Zaczynamy między 7:00 a 9:00.
- Praca z takimi brandami jak: Enel-Med, Pluxee, Aflofarm, Sodexo.
- Szybki laptop firmowy.
- Ambitny, pomocny i życzliwy zespół.
- Nacisk na empatyczną i wspierającą komunikację w zespole.
- Rozwój i długofalową ścieżkę kariery.
- Trackowanie tylko 6:48 h godzin pracy rzeczywistej dziennie (przy pracy na full).
- 2 razy do roku rozmowy statusowe z możliwością podwyżki i awansu.