Twój zakres obowiązków
- obsługa strategiczna przydzielonych klientów firmy.
- opracowywanie kompleksowych strategii marek, strategii komunikacji (digital, atl) oraz strategii promocyjno-taktycznych dla najważniejszych klientów firmy.
- analiza sytuacji rynkowej, trendów oraz tworzenie prezentacji ofertowych dla najważniejszych klientów firmy oraz w ramach procesów pozyskiwania nowych klientów.
- tworzenie i omawianie prezentacji na spotkaniach z klientami.
- bliska współpraca z działem kreacji nad budową idei i konceptów kreatywnych.
- współpraca z działem Client Service nad powierzonymi projektami.
Nasze wymagania
- umiejętność tworzenia inspirujących brief’ów oraz przekładania skomplikowanych idei w prosty i zrozumiały sposób.
- minimum 2-letnie doświadczenie w dziale strategii w samodzielnym tworzeniu strategii komunikacji i obecności marek.
- praktyczna wiedza z obszaru marketingu internetowego, doświadczenie w realizacji projektów interaktywnych, w tym social media.
- umiejętność analizy, wyciągania wniosków i trendów.
- znajomość mediów i technologii.
- doskonałe zdolności komunikacyjne i prezentacyjne.
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie).
- samodzielność i odpowiedzialność.
Zapewniamy
- pracę pełną ciekawych wyzwań – pracujemy 100% zdalnie.
- przyjazną atmosferę w zespole profesjonalistów.
- możliwość udziału w ciekawych projektach dla znanych marek.
- możliwość udziału w wewnętrznych szkoleniach i konferencjach branżowych.
- wynagrodzenie adekwatne do umiejętności.
- możliwość udziału w konkursach kreatywnych.
- pakiet prywatnej opieki medycznej (po okresie próbnym).
- imprezy integracyjne.
Jeśli Twoje oczekiwania pokrywają się z naszymi, prześlij swoje CV za pomocą przycisku aplikowania. Zaznaczamy, że odpowiemy tylko na wybrane zgłoszenia.