Poszukujemy na 12-miesięczny kontrakt osoby na rolę:
Service Operations Analyst (kontrakt)
B2B kontrakt via Harvey Nash
Stawka: 80-105 PLN/h
Lokalizacja: Kraków, Polska (hybryda>zdalnie)
Klient: międzynarodowa firma technologiczna
Zadania:
Zarządzanie trackerem do przedłużania umów serwisowych wsparcia technicznego (analiza, monitorowanie, raportowanie)
Kluczowa osoba w procesie przekazania – określenie odpowiedzialności za rozwiązanie wszelkich pozostałych zadań, zebranie wszystkich wymaganych informacji i dokumentów, tworzenie identyfikatora lokalizacji.
Tworzenie i utrzymywanie raportów
Aktualizacja systemu – gromadzenie i rejestrowanie prawidłowych danych
Zarządzanie komunikacją z innymi działami firmy i osobami zaangażowanymi w realizację usług
Zarządzanie odnowieniami umów serwisowych stron trzecich
Pomoc w szkoleniu nowych członków zespołu w razie potrzeby
Komunikacja z zespołami EMEA podczas całego procesu zawierania umów
Wymagania:
2+ lata doświadczenia w administrowaniu umowami (contract administration), zarządzaniu zamówieniami (order management), obsłudze klienta (customer care – B2B) lub podobnych obowiązkach
Doświadczenie w pracy z umowami serwisowymi / umowami o świadczenie usług
Dobra znajomość pakietu MS Office i Google Suite
Ukończone studia licencjackie lub magisterskie
Dobra znajomość języka angielskiego (C1)
Mile widziane: doświadczenia z rozwiązaniami Oracle, doświadczenie w firmach technologicznych / IT, doświadczenie z Tableau, wiedz o usługach technical support lub managed services
Netto za godzinę - B2B
Rekomendowane oferty