Cześć, tu heart&brain.
Jesteśmy niezależną grupą reklamową, która specjalizuje się w tworzeniu platformowych rozwiązań dla marek. Pracujemy zarówno dla dużych międzynarodowych firm jak i dla tych mniejszych, lokalnych. Mamy na swoim koncie pracę z takimi markami jak: Orange, Żabka, MediaMarkt, Discovery/TVN, Żubrówka czy LIDL.
Staramy się omijać sztywne korporacyjne reguły gry oraz cenimy w ludziach wszechstronność i inicjatywę.
W związku z dynamicznym rozwojem portfolio do heart&brain digital szukamy osoby na stanowisko Project Manager Influencer Marketing
Czego wymagamy:
- Minimum 2 lata udokumentowanego doświadczenia w prowadzeniu projektów w obszarze infleuncer marektingu (w agencji reklamowej, mediowej lub po stronie klienta)
- Udokumentowane sukcesy w prowadzeniu kampanii influencerów poparte case study.
- Bardzo dobra organizacja pracy i dbałość o szczegóły, umiejętność zarządzania wieloma projektami jednocześnie w dynamicznym środowisku pracy.
- Aktualna, pogłębiona wiedza na temat trendów w mediach społecznościowych, szczególnie na platformach takich jak Instagram, YouTube i TikTok.
- Orientacja na dane, zamiłowanie do analityki i wykorzystywanie wniosków do podejmowania decyzji (doświadczenie z Excelem będzie dodatkowym atutem).
- Znajomość przestrzeni płatnych mediów społecznościowych, platform oraz funkcjonowania i skalowania sieci twórców na tych platformach.
- Doskonałe umiejętności organizacyjne i negocjacyjne.
- Język angielski i polski na C1/C2
Co możemy dać:
- pracę w ugruntowanej i wielokrotnie nagradzanej strukturze realizującej projekty dla dużych, ciekawych klientów
- pracę w multidyscyplinarnym, młodym zespole
- ciekawe wyzwania i możliwość szybkiego zdobycia dodatkowych umiejętności
- sprawczość i duży wpływ na realizowane projekty
- pracę w trybie stacjonarnym lub hybrydowym, z biura w centrum Warszawy.
Wynagrodzenie 4000-7000 netto (dowolna forma współpracy)