Oferty
Analityk ds. Operacji Sklepowych i Aplikacji Sprzedażowych
Sprzedaż

Analityk ds. Operacji Sklepowych i Aplikacji Sprzedażowych

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Hebe - Jeronimo Martins

Hebe - Jeronimo Martins

Hebe jest częścią spółki Jeronimo Martins, która ma swoje sklepy w Polsce, Kolumbii, Portugalii, na Słowacji i w Czechach. Jednak wszystko w Hebe - od konceptu po logistykę budujemy w naszej siedzibie. Działamy zespołowo, codziennie podnosimy sobie poprzeczkę i możemy na siebie liczyć nawzajem - to 3 nasze wartości, którymi kierujemy się każdego dnia. Docenimy Twoje pomysły i wiedzę, bo chcemy budować biznes w oparciu o ludzi i ich zaangażowanie. Dołącz do jednego z naszych #HEBEst zespołów! Dla nas piękno to ludzie!

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

Jira

helpdesk

zarządzanie zapasami

Service Desk

POS

obsługa klienta

ServiceNow

Retail

Opis stanowiska

Zobacz, czym będziesz się zajmować

  • Wdrażanie nowych rozwiązań oraz dostosowywanie systemu POS i aplikacji powiązanych do wymagań biznesowych oraz procesów operacyjnych.
  • Udział w projektach w zakresie definiowania wymagań, analizy potrzeb biznesowych, kontroli zleceń programistycznych, testów i odbiorów oraz koordynacja wdrożeń.
  • Rozwój i aktualizacja systemu kasowego oraz innych aplikacji sklepowych.
  • Proaktywne identyfikowanie potencjalnych problemów lub obszarów do poprawy, rekomendowanie i wdrażanie usprawnień.
  • Wsparcie integracji systemów sklepowych z innymi kluczowymi systemami biznesowymi (np. ERP, E-commerce).
  • Współpraca z zespołami IT w obszarach bezpieczeństwa, infrastruktury oraz wsparcia, tworzenie dokumentacji oraz procedur.
  • Analiza oraz rozwiązywanie incydentów i problemów, wewnętrznie oraz we współpracy z dostawcami.
  • Koordynacja i kontrola poprawności wykonywanych prac z dostawcami zewnętrznymi.


Sprawdź, jakich osób szukamy i co oferujemy

  • Posiadasz doświadczenie w pracy z systemami POS, aplikacjami wspierającymi procesy sklepowe na podobnym stanowisku w firmie detalicznej lub w firmie wspierającej branżę retail.
  • Rozumiesz procesy operacyjne dot. sprzedaży, zarządzania zapasami oraz obsługi klienta.
  • Masz doświadczenie we wsparciu IT, rozwiązywaniu problemów w zakresie sprzętu i oprogramowania – Helpldesk / Service Desk w metodologii ITIL.
  • Doświadczenie w pracy z narzędziami do monitorowania i diagnozowania problemów technicznych (np. JIRA, ServiceNow).
  • Znasz metody integracji systemów IT – middleware, API.
  • Znasz systemy przetwarzania płatności elektronicznych.
  • Dobrze zarządzasz czasem, umiesz organizować własną pracę i priorytetyzować zadania.
  • Znasz język angielski, aby swobodnie komunikować się z międzynarodowymi zespołami.


OFERUJEMY:

  • Umowę o pracę.
  • Elastyczne godziny pracy (przyjście do pracy 8:00-10:00)
  • Możliwość pracy w hybrydowym modelu (1 dzień z domu w tygodniu).
  • Prywatną opiekę medyczną.
  • Kartę Multisport PLUS.
  • Kafeteria MyBenefit.
  • Dostęp do platformy Mindgram.
  • Zapomogi i nieoprocentowane pożyczki.
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia na życie.
  • Szkolenia dostosowane do indywidualnych potrzeb.
  • Fizjoterapię w biurze.



tutlo_banner_hero

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje

Rekomendowane oferty

Sales Development Representative (SDR)

Nowa
Connectmedica Sp.z o.o.
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
język niemiecki
doświadczenie
komunikatywność
Nowa

Pre-Sales Specialist w agencji marketingowej - zdalnie

Nowa
5 000 - 7 000 PLN
KAMAN marketing
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
obsługa klienta
sprzedaż
doradztwo
Nowa

Junior Sales Support

Nowa
4 000 - 5 000 PLN
Lekta AI
Kraków
samoorganizacja
komunikatywność
Nowa

Doradca Klienta Biznesowego - Praca dla Studenta 🎓

Nowa
4 900 - 6 500 PLN
ConnectPro
Legionowo
elastyczność
B2B
raportowanie
Nowa

Telemarketer / Junior Lead Generation Specialist

Nowa
6 500 - 16 000 PLN
B2Bnetwork
Warszawa
nastawienie na cel
Microsoft Office
komunikatywność
Nowa