O Firmie
Dołącz do zespołu Helper – Centrum Pomocy Prawnej, lidera w obsłudze technicznej i prawnej zakładów blacharsko-lakierniczych oraz ASO. Nasza firma od 13 lat pomaga klientom zwiększać rentowność dzięki nowoczesnym rozwiązaniom i najwyższej jakości obsługi.
https://www.helper-cpp.pl/oferta/oferta-dla-zakladow-blacharsko-lakierniczych/
Zakres Obowiązków
- Aktywna sprzedaż rozwiązań prawnych i technicznych do klientów B2B: ASO, serwisy napraw powypadkowych,
- Prowadzenie działań prospectingowych oraz budowanie i zarządzanie bazą klientów,
- Wyjazdy do klientów na podległym terenie w celu nawiązywania i rozwijania współpracy,
- Identyfikacja osób decyzyjnych (właściciele, działy likwidacji szkód, dyrektorzy działów blacharsko-lakierniczych),
- Dostosowywanie komunikacji do różnych stanowisk decyzyjnych w organizacji,
- Budowanie długofalowych relacji z klientami i rozwijanie współpracy,
- Zarządzanie procesem sprzedaży, od pierwszego kontaktu, przez badanie potrzeb, aż po prezentację rozwiązań i finalizację współpracy,
- Skuteczne radzenie sobie z obiekcjami klientów oraz prezentowanie rozwiązań z perspektywy korzyści i wartości dla klienta.
Poszukiwane kompetencje
·
- Znajomości branży motoryzacyjnej (likwidacja szkód, obsługa prawna)
- Doświadczenie w aktywnej sprzedaży rozwiązań do klientów B2B z branży motoryzacyjnej,
- Doświadczenie sprzedaży doradczej i długich procesach sprzedażowych
- Doświadczenie w budowaniu bazy klientów oraz identyfikacji osób decyzyjnych w organizacjach,
- Prawo jazdy kat. B, własny samochód oraz gotowość do pracy w terenie,
- Zdolność do skutecznego wzbudzania zainteresowania klienta oraz dopasowywania oferty do jego potrzeb,
- Umiejętność budowania długofalowych relacji oraz komunikowania wartości oferowanych rozwiązań,
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży do podobnych Buyer Person (osób decyzyjnych w firmach z sektora motoryzacyjnego),
- Nastawienie na rozwój i myślenie rozwiązaniami,
Oferujemy
· Umowę B2B stałe wynagrodzenie 8000 zł netto + prowizje uzależnione od wyniku,
· 5cio dniowe szkolenie wdrożeniowe do pracy,
· Opiekę i mentoring w okresie wdrożeniowym,
· Rozwój kompetencji miękkich, prezentacyjnych,
· Współpraca oparta na teście osobowości i rozwój kompetencji na jego podstawie,
· Możliwość rozwoju zawodowego i wdrażania własnych pomysłów,
· Bazę klientów z którymi rozpoczniesz współpracę od pierwszego dnia pracy,
· Telefon służbowy.
Aplikuj teraz – dołącz do zespołu Helper i pomóż nam tworzyć rozwiązania, które zmieniają branżę motoryzacyjną!