Customer Success Specialist

Obsługa klienta

Customer Success Specialist

Obsługa klienta

Legnicka, Wrocław

Hemolens Diagnostics

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca mobilna

Wymagane umiejętności

wykształcenie wyższe
szkolenia
SaaS
prawo jazdy kat. B
obsługa klienta

Opis stanowiska

Hemolens Diagnostics® to polska firma, specjalizująca się w diagnostyce kardiologicznej. Nasz zespół składający się z bioinżynierów, kardiologów i specjalistów IT stworzył innowacyjną, nieinwazyjną metodę diagnostyki choroby wieńcowej serca w oparciu o algorytmy numerycznej mechaniki płynów (CFD). Technologia oferowana przez Hemolens Diagnostics ma szansę zrewolucjonizować rynek narzędzi do diagnostyki kardiologicznej i przyczynić się do znacznego zmniejszenia liczby wykonywanych badań inwazyjnych.

Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Customer Success Specialist


Zadania na stanowisku: 

  • Prowadzenie szkoleń użytkowników w siedzibie klienta oraz online (częste podróże do klientów w PL i za granicą)

  • Przygotowanie materiałów szkoleniowych i e-learningowych

  • Organizacja warsztatów i prezentacji na konferencjach, sympozjach, targach branżowych

  • Wsparcie użytkowników aplikacji

  • Rejestrowanie zgłoszeń, rozwiązywanie problemów technicznych i merytorycznych (wewnętrznych i zewnętrznych).

  • Współpraca z działem Medical Data Processing oraz Product Development w celu eskalacji bardziej złożonych problemów

  • Tworzenie i rozwój instrukcji obsługi aplikacji i przewodników użytkownika.

  • Opracowanie i aktualizacja treści na platformie e-Learning

  • Zbieranie opinii i potrzeb klientów (kardiolodzy, radiolodzy, menedżerowie placówek)

  • Przekazywanie informacji do działów Product, Clinical i Tech w celu rozwoju funkcjonalności


Czego oczekujemy od Ciebie: 

  • Wykształcenie wyższe (mile widziane medyczne lub paramedyczne)

  • Wiedza sprawdzona w praktyce z obszaru Customer Success oraz e-Learning

  • 2-4 lat doświadczenia zawodowego w obszarze MedTech / HealthTech / SaaS Customer Success /Clinical Support/Application Specialist/Education Manager

  • Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla lekarzy / specjalistów medycznych

  • Praktyka we współpracy z zespołami R&D, QA/QMS, Product

  • Doświadczenie międzynarodowe i praca z klientami w środowisku regulowanym (szpitale, badania kliniczne)

  • Dobra znajomość systemów medycznych (PACS, DICOM, HIS, RIS)

  • Wiedza w zakresie obrazowania medycznego (CTA, angio-TK)

  • Zrozumienie architektury SaaS, podstaw chmury i cyberbezpieczeństwa w MedTech.

  • Podstawy narzędzi CRM (HubSpot, Salesforce), systemów ticketowych (Jira, Zendesk)

  • Prawo jazdy kat. B

  • Język angielski na poziomie C1

  • Umiejętność budowania relacji w branży medycznej

  • Gotowość do podróży służbowych ( 50 % czasu pracy)- obszar cała Polska oraz Wielka Brytania


Co oferujemy w Hemolens Diagnostics:   

  • Praca w firmie, gdzie są interdyscyplinarne zespoły: CFD, AI, Web Development, Inżynieria Biomedyczna, Badania Klinicznie oraz eksperci medyczni

  • Praca w firmie, która skupia najwyższej klasy specjalistów – profesorów i naukowców, którzy chętnie dzielą się swoim doświadczeniem.

  • Wpływ na rozwój innowacyjnego oprogramowania, które ma szansę zrewolucjonizować diagnostykę kardiologiczną i pomóc wielu pacjentom

  • Uczestnictwo w unikatowym projekcie i jego komercjalizacji

  • Elastyczne godziny pracy, praca zdalna lub hybrydowa

Oferta dodana: 16.09.2025
Lokalizacja biura

Customer Success Specialist

Aplikuj na ofertę pracy

Customer Success Specialist

Legnicka, Wrocław

Hemolens Diagnostics

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Hemolens Diagnostics (dalej jako "administrator"). Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca