Customer Success Specialist
Legnicka, Wrocław
Hemolens Diagnostics
Hemolens Diagnostics® to polska firma, specjalizująca się w diagnostyce kardiologicznej. Nasz zespół składający się z bioinżynierów, kardiologów i specjalistów IT stworzył innowacyjną, nieinwazyjną metodę diagnostyki choroby wieńcowej serca w oparciu o algorytmy numerycznej mechaniki płynów (CFD). Technologia oferowana przez Hemolens Diagnostics ma szansę zrewolucjonizować rynek narzędzi do diagnostyki kardiologicznej i przyczynić się do znacznego zmniejszenia liczby wykonywanych badań inwazyjnych.
Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Customer Success Specialist
Zadania na stanowisku:
Prowadzenie szkoleń użytkowników w siedzibie klienta oraz online (częste podróże do klientów w PL i za granicą)
Przygotowanie materiałów szkoleniowych i e-learningowych
Organizacja warsztatów i prezentacji na konferencjach, sympozjach, targach branżowych
Wsparcie użytkowników aplikacji
Rejestrowanie zgłoszeń, rozwiązywanie problemów technicznych i merytorycznych (wewnętrznych i zewnętrznych).
Współpraca z działem Medical Data Processing oraz Product Development w celu eskalacji bardziej złożonych problemów
Tworzenie i rozwój instrukcji obsługi aplikacji i przewodników użytkownika.
Opracowanie i aktualizacja treści na platformie e-Learning
Zbieranie opinii i potrzeb klientów (kardiolodzy, radiolodzy, menedżerowie placówek)
Przekazywanie informacji do działów Product, Clinical i Tech w celu rozwoju funkcjonalności
Czego oczekujemy od Ciebie:
Wykształcenie wyższe (mile widziane medyczne lub paramedyczne)
Wiedza sprawdzona w praktyce z obszaru Customer Success oraz e-Learning
2-4 lat doświadczenia zawodowego w obszarze MedTech / HealthTech / SaaS Customer Success /Clinical Support/Application Specialist/Education Manager
Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla lekarzy / specjalistów medycznych
Praktyka we współpracy z zespołami R&D, QA/QMS, Product
Doświadczenie międzynarodowe i praca z klientami w środowisku regulowanym (szpitale, badania kliniczne)
Dobra znajomość systemów medycznych (PACS, DICOM, HIS, RIS)
Wiedza w zakresie obrazowania medycznego (CTA, angio-TK)
Zrozumienie architektury SaaS, podstaw chmury i cyberbezpieczeństwa w MedTech.
Podstawy narzędzi CRM (HubSpot, Salesforce), systemów ticketowych (Jira, Zendesk)
Prawo jazdy kat. B
Język angielski na poziomie C1
Umiejętność budowania relacji w branży medycznej
Gotowość do podróży służbowych ( 50 % czasu pracy)- obszar cała Polska oraz Wielka Brytania
Co oferujemy w Hemolens Diagnostics:
Praca w firmie, gdzie są interdyscyplinarne zespoły: CFD, AI, Web Development, Inżynieria Biomedyczna, Badania Klinicznie oraz eksperci medyczni
Praca w firmie, która skupia najwyższej klasy specjalistów – profesorów i naukowców, którzy chętnie dzielą się swoim doświadczeniem.
Wpływ na rozwój innowacyjnego oprogramowania, które ma szansę zrewolucjonizować diagnostykę kardiologiczną i pomóc wielu pacjentom
Uczestnictwo w unikatowym projekcie i jego komercjalizacji
Elastyczne godziny pracy, praca zdalna lub hybrydowa
Customer Success Specialist
Customer Success Specialist
Legnicka, Wrocław
Hemolens Diagnostics