Patient Care Specialist
Jutro Medical to dynamicznie rozwijający się operator medyczny, rewolucjonizujący oblicze polskiej ochrony zdrowia poprzez technologię.
Obecnie prowadzimy 23 kliniki w 12 miastach Polski, głównie w obszarze podstawowej opieki zdrowotnej (POZ), w których pacjenci bezpłatnie w ramach ubezpieczenia NFZ mogą odbyć wizytę lekarską oraz wykonać konieczne badania. Opiekujemy się blisko 140 tysiącami pacjentów a cała grupa kapitałowa generuje rocznie 75 mln zł przychodu. Wartości te jednak dynamicznie rosną ponieważ co miesiąc dołączają do nas nowi pacjenci - zarówno organicznie jak i poprzez przejęcia klinik, co skokowo zwiększa skalę działalności grupy.
Jutro Medical to przede wszystkim innowacyjna technologia – autorski system do obsługi pacjentów opracowany wspólnie z lekarzami. W połączeniu z zaangażowaniem zespołu oraz intuicyjną aplikacją pozwala nam to oferować wyjątkową jakość opieki. Potwierdzają to opinie pacjentów - średnia ocena z naszych wizyt to 4,94/5, a średnia ocena naszej aplikacji to 4,9 na AppStore i 4,7 na Google Play przy blisko 8 tysiącach opinii w obu serwisach.
„Pracujemy nad tym, aby za kilka lat ratować życie setek tysięcy osób, a miliony naszych Pacjentów mogły cieszyć się lepszym zdrowiem” – Adam Janczewski, CEO i założyciel Jutro Medical.
W związku z dalszym rozwojem poszukujemy obecnie kolejnej osoby do naszego zespołu Patient Care.
Jesteś dla nas idealnym kandydatem/-ką jeśli:
posiadasz przynajmniej 1 rok doświadczenia w sprzedaży lub pracy na podobnym stanowisku,
swobodnie komunikujesz się w języku angielskim,
jesteś asertywny/a i nie boisz się nowych wyzwań,
chciałbyś/abyś razem z nami budować lepsze jutro,
dodatkowe punkty otrzymasz jeśli masz już doświadczenie w obsłudze pacjentów w placówkach medycznych i/lub studiujesz kierunki związane z obszarem medycznym (niekoniecznie musi to być medycyna),
jesteś dostępny/a na pełen etat od poniedziałku do piątku ze startem w godzinach 8:00-10:00.
Jakie zadania na Ciebie czekają?
koordynacja ścieżki komunikacji z pacjentem - czasami będziesz umawiać pacjenta na wizytę lekarską, a innym razem trzeba będzie wytłumaczyć czym jest POZ, o co chodzi z deklaracją, czy też jak się do nas zapisać,
wsparcie pacjentów w rozwiązywaniu ich problemów (telefonicznie, mailowo, przez social media oraz czat w aplikacji),
budowanie relacji z naszymi pacjentami - prowadzimy program concierge w którym co jakiś czas dzwonimy do naszych nowych pacjentów i dopytujemy o ich wrażenia. Podobnie też kontaktujemy się z osobami, które zrezygnowały z naszych usług i dopytujemy o powody, żebyśmy mogli dalej pracować nad tym co możemy zrobić dla ludzi,
pomoc pacjentom w użytkowaniu aplikacji Jutro Medical.
Co gwarantujemy?
pracę na pełen etat ze startem w godzinach między 8:00, a 10:00
pracę hybrydową (biuro mieści się w budynku Atrium Centrum przy al. Jana Pawła II 27 w Warszawie)
dofinansowanie do karty multisport
konsultacje medyczne z pierwszej ręki :)
dodatkowy budżet na badania profilaktyczne
kulturę pracy opartą na otwartej komunikacji, ciągłym usprawnianiu współpracy w zespole, indywidualnym podejściu do rozwoju
no dress code policy i nieformalną atmosferę pracy
dedykowany budżet na rozwój i nielimitowany dostęp do platform edukacyjnych
liczne okazje do wspólnego spędzania czasu w ramach integracji zespołowych i ogólnofirmowych
Kolejne kroki procesu rekrutacyjnego to:
etap 1: rozmowa telefoniczna z rekruterem
etap 2: interview z naszą Patient Experience Managerką
Po pomyślnie ukończonym drugim etapie nie pozostanie nam nic innego, jak Ci pogratulować i powitać na pokładzie!
Aplikuj już dziś!
Czekamy na Twoje zgłoszenie!
Patient Care Specialist
Patient Care Specialist