Specjalista ds. Obsługi Klienta i Windykacji
Obsługa klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Windykacji

Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Microsoft Office Excel

Opis stanowiska

Twoje zadania:

🔹 Wspieranie procesu obsługi klienta

🔹 Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami oraz partnerami biznesowymi

🔹 Prowadzenie oraz obsługa spraw związanych z windykacją należności

🔹 Telefoniczny i mailowy kontakt z kontrahentami

🔹 Sporządzanie i archiwizacja dokumentacji związanej z procesem windykacji oraz obsługi klienta

🔹 Ścisła współpraca z działem księgowości w zakresie monitorowania płatności i rozliczeń

🔹 Aktualizacja danych w systemach operacyjnych firmy oraz dbanie o ich poprawność


Nasze oczekiwania:

✔️ Doświadczenie – min. 1-2 lata w pracy w dziale windykacji oraz obsługi klienta (w tym obsługa posprzedażowa) – warunek konieczny

✔️ Znajomość Excela – umiejętność pracy na arkuszach kalkulacyjnych

✔️ Samodzielność i doskonała organizacja pracy – umiejętność efektywnego zarządzania zadaniami

✔️ Umiejętności interpersonalne i komunikacyjne – łatwość w nawiązywaniu kontaktów i prowadzeniu negocjacji

✔️ Proaktywne podejście – nastawienie na rozwiązywanie problemów i doskonalenie procesów

✔️ Pozytywna energia – otwartość, chęć do współpracy i profesjonalne podejście do klienta


Co oferujemy?

💼 Stabilne zatrudnienie na podstawie UoP

📈 Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia nowych kompetencji

🎯 Realny wpływ na procesy windykacyjne i obsługi klienta

🤝 Przyjazną atmosferę pracy

🏡 Praca w nowym komfortowym biurze

Rekomendowane oferty

Specjalista ds. Reklamacji

Nowa
AAA Auto
Kraków
redagowanie pism
reklamacje
mechanika
Nowa

Customer Success Manager (CSM) – Banking & Compliance

Nowa
Cense AG
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
HR
analiza
zarządzanie projektami
Nowa