Copywriter w Dziale Kreatywnym - Creative Specialist
Umowa: b2b/umowa zlecenie/umowa o pracę
Pełny etat
TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW
- Umiejętność pracy projektowej.
- Opracowanie materiałów kreatywnych: prezentacje, koncepty na kampanie reklamowe, treści marketingowe, video, influencer marketing, gadżety, materiały POS itp.
- Skuteczne planowanie i prowadzenie strategii komunikacji dla kampanii realizowanych dla czołowych, ogólnoświatowych brandów.
- Tworzenie angażujących treści marketingowych, w tym scenariuszy video, copy na potrzeby kampanii digital, social media oraz materiałów promocyjnych.
- Aktywne analizowanie i weryfikowanie potencjału konceptów marketingowych oraz kreatywnych.
- Koordynacja współpracy z innymi działami agencji, współpracownikami oraz zewnętrznymi podwykonawcami.
- Pilnowanie zgodności pracy działu z założeniami projektowymi oraz oczekiwaniami i materiałami dostarczonymi przez Klientów.
- Zarządzanie procesami projektów we współpracy z Działem Graficznym.
- Bieżąca współpraca z grafikami, ilustratorami, fotografami, filmowcami i influencerami.
WYMAGANIA
- Doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku.
- Wykształcenie kierunkowe: marketing (kierunki pokrewne) lub artystyczne (historia sztuki itp.).
- Zainteresowanie artystyczne i lekkie pióro.
- Umiejętność pisania kreatywnych i perswazyjnych treści marketingowych.
- Znajomość aktualnych trendów w projektowaniu, marketingu i copywritingu.
- Praca pod presją czasu.
- Wysokie poczucie estetyki.
OFERUJEMY
- Stabilną pracę w spółce z rozpoznawalną w branży marką.
- Kulturę pracy bazującą na współpracy i rozwoju.
- Widoczne efekty pracy, która nie idzie „do szuflady”.
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznym środowisku.
- Dostęp do najnowszych technologii i narzędzi w dziedzinie content marketingu, designu i copywritingu.
- Pracę w klimatycznej willi na Woli Justowskiej.