Naszym klientem jest firma z branży kosmetycznej, będąca dystrybutorem międzynarodowych marek z segmentu makeup, skincare, haircare i perfum. W związku z rozwojem działalności na rynkach zagranicznych poszukujemy osoby na stanowisko Export Key Account Managera.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za rozwój sprzedaży na rynkach europejskich, budowanie relacji z dystrybutorami i sieciami handlowymi oraz rozwijanie strategii sprzedażowych dopasowanych do specyfiki poszczególnych krajów.
Zakres obowiązków
• Sprzedaż produktów kosmetycznych do sieci handlowych, dystrybutorów i partnerów e-commerce na rynkach zagranicznych
• Budowanie i rozwijanie relacji z kluczowymi klientami w oparciu o zaufanie i partnerską współpracę
• Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i rynków – od analizy potencjału po negocjacje i wdrożenie
• Wdrażanie strategii cross i up sellingu – rozwój portfolio marek u aktualnych partnerów
• Prowadzenie prezentacji ofertowych, negocjacji i uzgadnianie warunków współpracy
• Analiza danych sprzedażowych i trendów rynkowych w celu rekomendowania działań rozwojowych
• Ścisła współpraca z działem trade marketingu, logistyki i controllingu przy przygotowaniu ofert i wdrożeń
Wymagane kompetencje
• Doświadczenie w sprzedaży B2B w branży FMCG, kosmetycznej lub pokrewnych, najlepiej w kanale nowoczesnym na rynkach eksportowych
• Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
• Doświadczenie w prowadzeniu negocjacji z sieciami handlowymi i dystrybutorami zagranicznymi
• Znajomość procesów zakupowych w sieciach oraz cykli wprowadzania nowych produktów
• Umiejętność prowadzenia nowoczesnego prospectingu – LinkedIn, targi branżowe, networking międzynarodowy
• Doświadczenie w analizie danych i raportowaniu wyników, znajomość narzędzi CRM
• Zdolność budowania długofalowych relacji z decydentami i partnerami na różnych rynkach
• Analityczne myślenie, samodzielność i konsekwencja w działaniu
Oferujemy
• Stabilną współpracę w oparciu o umowę o pracę lub B2B
• Atrakcyjne wynagrodzenie 14 000 – 18 000 zł brutto + premia
• Samochód służbowy do użytku prywatnego, wraz z laptopem i telefonem
• Elastyczny model pracy - mobilny i hybrydowy, z możliwością pracy z dowolnego miejsca i spotkaniami w biurze w Zielonej Górze (częstotliwość do ustalenia)
• Przyjazną kulturę pracy opartą na partnerstwie, wzajemnym szacunku i realnym wpływie na decyzje biznesowe
• Możliwość rozwoju zawodowego i współtworzenia strategii ekspansji firmy na rynkach europejskich
• Zaufanie i autonomia w działaniu – tu liczy się skuteczność, inicjatywa i merytoryczne podejście, nie korporacyjne procedury
• Elastyczne godziny pracy (poniedziałek–piątek)
Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, których CV będzie jasno wskazywało poszukiwane przez nas umiejętności i kompetencje. Proces rekrutacyjny będzie się składał z weryfikacji CV, 5-minutowej rozmowy telefonicznej, 30-minutowej wideo rozmowy kwalifikacyjnej, 90-minutowej rozmowy z elementami Assessment Center, spotkania w siedzibie firmy naszego klienta. Na koniec każdego etapu wrócimy do Ciebie z informacją zwrotną.