Dla naszego klienta – lidera w dostarczaniu benefitów pracowniczych w Polsce – poszukujemy Key Account Managera. Jeśli masz doświadczenie w sprzedaży do dużych organizacji, potrafisz zbudować trwałe relacje biznesowe, a partnerski styl pracy to Twój znak rozpoznawczy – to może być idealna rola dla Ciebie.
Zakres obowiązków:
- Sprzedaż benefitów pracowniczych oraz rozwój współpracy z obecnymi klientami i pozyskiwanie nowych
- Spotkania z przedstawicielami działów HR, zakupów, administracji, employer brandingu i marketingu
- Kompleksowe prowadzenie procesu sprzedaży – od kwalifikacji leada po podpisanie umowy
- Identyfikowanie potrzeb i dopasowywanie rozwiązań do oczekiwań klienta
- Inicjowanie działań cross- i up-sellingowych
- Budowanie trwałych, partnerskich relacji opartych na zaufaniu
- Raportowanie działań sprzedażowych i dbanie o porządek w systemie CRM
Wymagane kwalifikacje:
- Doświadczenie w sprzedaży B2B do dużych firm m.in. produkcyjnych, przemysłowych
- Umiejętność prowadzenia rozmów z przedstawicielami różnych działów (HR, administracja, zakupy)
- Wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne i negocjacyjne
- Samodzielność, umiejętność planowania działań i priorytetyzacji zadań
- Zdolność do analizy potrzeb i formułowania ofert odpowiadających na konkretne wyzwania klientów
- Gotowość do pracy mobilnej na terenie Śląska
Mile widziane:
- Doświadczenie w branżach: benefity pracownicze, szkolenia, employer branding, outsourcing usług
Oferujemy:
- Profesjonalny onboarding i szkolenia wspierające w rozpoczęciu sprzedaży
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę B2B
- Wynagrodzenie 10 000 brutto/msc lub 12 000 netto na FV + VAT
- Premie za osiągnięte wyniki sprzedażowe
- Niezbędne narzędzie do pracy: laptop, telefon, samochód – również do użytku prywatnego
Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, których CV będzie jasno wskazywało poszukiwane przez nas umiejętności i kompetencje. Proces rekrutacyjny będzie się składał z weryfikacji CV, 5-minutowej rozmowy telefonicznej, 30-minutowej wideo rozmowy kwalifikacyjnej, 90-minutowej rozmowy z elementami Assessment Center, spotkania w siedzibie firmy naszego klienta. Na koniec każdego etapu wrócimy do Ciebie z informacją zwrotną.