Naszym klientem jest firma specjalizująca się w dystrybucji kosmetyków, w tym głównie wosków do depilacji. Głównymi klientami są salony kosmetyczne oraz właściciele SPA. Sprzedaż odbywa się tylko przez własne sklepy na platformach e-commerce - przede wszystkim w USA i UK, ale także Kanadzie i planowane jest wyjście na nowe rynki.
W związku z dalszym rozwojem firmy, poszukujemy Marketing Project Managera, który przejmie odpowiedzialność za koordynację działań marketingowych, współpracę z podwykonawcami oraz optymalizację działań marketingowych. Jeśli masz doświadczenie w digital marketingu, znasz narzędzia marketingowe i potrafisz skutecznie zarządzać wieloma projektami, ta oferta jest właśnie dla Ciebie!
Zakres obowiązków
- Zarządzanie projektami marketingowymi związanymi ze sprzedażą kosmetyków do salonów kosmetycznych oraz SPA
- Koordynowanie działań marketingowych oraz współpraca z zewnętrznymi podmiotami (agencje SEO, social media, płatne kampanie, grafika, e-mail marketing)
- Publikacja treści w social mediach (tworzonych przez zewnętrzne agencje) i dostosowanie ich do specyfiki branży kosmetycznej i B2B
- Analiza danych marketingowych w celu weryfikacji efektywności działań podwykonawców oraz optymalizacja strategii marketingowej
- Współpraca z zarządem firmy przy opracowywaniu i wdrażaniu strategii marketingowej zgodnej z rynkowymi trendami
Poszukiwane kompetencje
- Minimum 2-letnie doświadczenie w digital marketingu (preferowana branża kosmetyczna lub sprzedaż przez e-commerce)
- Doświadczenie w sprzedaży B2B
- Znajomość narzędzi marketingowych i umiejętność analizy danych
- Doświadczenie w pracy z podwykonawcami (agencje SEO, social media, kampanie płatne)
- Umiejętność tworzenia treści marketingowych zgodnych z aktualnymi trendami w branży kosmetycznej
- Umiejętność zarządzania wieloma projektami równocześnie
- Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2
Oferujemy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę B2B
- Wynagrodzenie w wysokości 10 000 zł netto miesięcznie na FV + premie
- Niezbędne narzędzia do pracy: laptop, telefon, dostęp do potrzebnych narzędzi marketingowych
- Pracę w trybie zdalnym
- Elastyczne godziny pracy (siedziba firmy mieści się w Stanach Zjednoczonych - dostępność w niestandardowych godzinach)
Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, których CV będzie jasno wskazywało poszukiwane przez nas umiejętności i kompetencje. Proces rekrutacyjny będzie się składał z weryfikacji CV, 5-minutowej rozmowy telefonicznej, 45-minutowej wideo rozmowy kwalifikacyjnej, 90-minutowej rozmowy z elementami Assessment Center, spotkania w siedzibie firmy naszego klienta. Na koniec każdego etapu wrócimy do Ciebie z informacją zwrotną.