Naszym klientem jest firma z 20-letnim doświadczeniem i belgijskim rodowodem, specjalizująca się w różnorodnych pracach dachowych, w tym budowie dachów płaskich oraz renowacji dachów.
W związku z rozwojem działu sprzedaży, poszukujemy Business Development Managera, który będzie odpowiedzialny za aktywne pozyskiwanie klientów z sektorów przemysłowego, logistycznego i handlowego w obrębie renowacji/napraw pokryć dachowych.
Jeśli masz doświadczenie w prospectingu, potrafisz prowadzić sprzedaż doradczą i cenisz sobie uporządkowane procesy, zapraszamy do aplikowania!
Poszukiwane kompetencje:
- Doświadczenie w doradczej sprzedaży usług w branży budowlanej
- Znajomość rynku nieruchomości przemysłowych, logistycznych i/lub facility managementu
- Kompetencje w zakresie działań prospectingowych (cold calls, działania na LinkedIn, etc.)
- Dobrze rozwinięte umiejętności negocjacyjne oraz zamykania sprzedaży
- Znajomość j. angielskiego na poziomie B2/C1 (zdarza się, że po stronie klientów występują decydenci anglojęzyczni)
Zakres obowiązków:
- Aktywna sprzedaż doradcza renowacyjnych dachów do klientów przemysłowych, logistycznych, retail
- Działania sprzedażowe na podległym terenie - woj. śląskie, małopolskie, dolnośląskie
- Prowadzenie aktywnego prospectingu (budowanie bazy, LinkedIn, cold calls, oferty, praca w terenie) oraz obsługa leadów
- Przeprowadzanie klientów przez cały proces sprzedaży od pierwszego kontaktu, poprzez zbadanie potrzeb i dotarcie do bólu klienta, aż po ofertę, negocjacje i podpisanie umowy
- Odbywanie spotkań z klientami w terenie
- Docieranie do osób decyzyjnych (właściciele budynków, Dyrektorzy, Zarządcy nieruchomości, Kierownicy techniczni) i nawiązywanie z nimi dobrych relacji
- Zarządzanie długim procesem sprzedaży (kilka-kilkanaście miesięcy)
- Raportowanie swojej pracy w systemie CRM
- Bieżąca współpraca z działem operacji i administracji
Oferujemy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B
- Wynagrodzenie w przedziale 14 000 – 18 000 zł brutto + premie (UoP)
- Samochód służbowy do użytku prywatnego, laptop oraz telefon
- Wdrożenie w Pruszkowie przez pierwsze 3 tygodnie, a po tym czasie praca mobilna
- Elastyczny czas pracy oparty
- Możliwość uczestniczenia w szkoleniach podnoszących kompetencje
- Spotkania integracyjne, takie jak wspólna impreza karnawałowa, wigilia oraz inne wydarzenia wzmacniające relacje zespołowe
- Dodatkowe benefity takie jak karta sportowa, prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie grupowe
- Szansę na dołączenie do firmy dynamicznie rozwijającej się, oferującej wiele wyzwań i dynamiczną atmosferę.
Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, których CV będzie jasno wskazywało poszukiwane przez nas umiejętności i kompetencje. Proces rekrutacyjny będzie się składał z weryfikacji CV, 5-minutowej rozmowy telefonicznej, 45-minutowej wideo rozmowy kwalifikacyjnej, 90-minutowej rozmowy z elementami Assessment Center, spotkania w siedzibie firmy naszego klienta. Na koniec każdego etapu wrócimy do Ciebie z informacją zwrotną.