Oferty
Regionalny Przedstawiciel Handlowy
Nowa
Sprzedaż

Regionalny Przedstawiciel Handlowy

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

sales

Opis stanowiska

Naszym klientem jest firma z 20-letnim doświadczeniem i belgijskim rodowodem, specjalizująca się w różnorodnych pracach dachowych, w tym budowie dachów płaskich oraz renowacji dachów.

W związku z rozwojem działu sprzedaży, poszukujemy Business Development Managera, który będzie odpowiedzialny za aktywne pozyskiwanie klientów z sektorów przemysłowego, logistycznego i handlowego w obrębie renowacji/napraw pokryć dachowych.

Jeśli masz doświadczenie w prospectingu, potrafisz prowadzić sprzedaż doradczą i cenisz sobie uporządkowane procesy, zapraszamy do aplikowania!

 

Poszukiwane kompetencje: 

  • Doświadczenie w doradczej sprzedaży usług w branży budowlanej
  • Znajomość rynku nieruchomości przemysłowych, logistycznych i/lub facility managementu
  • Kompetencje w zakresie działań prospectingowych (cold calls, działania na LinkedIn, etc.)
  • Dobrze rozwinięte umiejętności negocjacyjne oraz zamykania sprzedaży
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie B2/C1 (zdarza się, że po stronie klientów występują decydenci anglojęzyczni)


Zakres obowiązków:

  • Aktywna sprzedaż doradcza renowacyjnych dachów do klientów przemysłowych, logistycznych, retail
  • Działania sprzedażowe na podległym terenie - woj. śląskie, małopolskie, dolnośląskie
  • Prowadzenie aktywnego prospectingu (budowanie bazy, LinkedIn, cold calls, oferty, praca w terenie) oraz obsługa leadów
  • Przeprowadzanie klientów przez cały proces sprzedaży od pierwszego kontaktu, poprzez zbadanie potrzeb i dotarcie do bólu klienta, aż po ofertę, negocjacje i podpisanie umowy
  • Odbywanie spotkań z klientami w terenie
  • Docieranie do osób decyzyjnych (właściciele budynków, Dyrektorzy, Zarządcy nieruchomości, Kierownicy techniczni) i nawiązywanie z nimi dobrych relacji 
  • Zarządzanie długim procesem sprzedaży (kilka-kilkanaście miesięcy)
  • Raportowanie swojej pracy w systemie CRM
  • Bieżąca współpraca z działem operacji i administracji

 

Oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B
  • Wynagrodzenie w przedziale 14 000 – 18 000 zł brutto + premie (UoP)
  • Samochód służbowy do użytku prywatnego, laptop oraz telefon
  • Wdrożenie w Pruszkowie przez pierwsze 3 tygodnie, a po tym czasie praca mobilna 
  • Elastyczny czas pracy oparty 
  • Możliwość uczestniczenia w szkoleniach podnoszących kompetencje
  • Spotkania integracyjne, takie jak wspólna impreza karnawałowa, wigilia oraz inne wydarzenia wzmacniające relacje zespołowe
  • Dodatkowe benefity takie jak karta sportowa, prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie grupowe
  • Szansę na dołączenie do firmy dynamicznie rozwijającej się, oferującej wiele wyzwań i dynamiczną atmosferę.

 


Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, których CV będzie jasno wskazywało poszukiwane przez nas umiejętności i kompetencje. Proces rekrutacyjny będzie się składał z weryfikacji CV, 5-minutowej rozmowy telefonicznej, 45-minutowej wideo rozmowy kwalifikacyjnej, 90-minutowej rozmowy z elementami Assessment Center, spotkania w siedzibie firmy naszego klienta. Na koniec każdego etapu wrócimy do Ciebie z informacją zwrotną.

Sprawdź podobne oferty pracy

Inżynier sprzedaży robotów przemysłowych

Nowa
ASTOR
Gdańsk
budowa maszyn
automatyka
sprzedaż B2B
Nowa

Client Relations Manager

Nowa
Colliers
Warszawa
Microsoft Office Excel
język angielski
sprzedaż
Nowa

Junior Sales Representative

Nowa
6 600 pln
ActiveNow
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
CRM
budowanie relacji
Nowa

Sales Development Specialist

Nowa
7 500 - 11 000 pln
Architecture of Sales
Sopot
sprzedaż B2B
komunikatywność
B2B
Nowa

Konsultant ds. Sprzedaży z językiem niemieckim (w Contact Center)

Nowa
6 000 - 12 000 pln
Giganci Programowania
Gdańsk
, Praca zdalna
Zdalnie
client service
sprzedaż
obsługa klienta
Nowa