Specjalista ds. digital marketingu
Nowa
Marketing

Specjalista ds. digital marketingu

10 000 - 13 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
8 300 - 10 800 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
10 000 - 13 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
8 300 - 10 800 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
HireWise - Rekrutacja w Sprzedaży i Marketingu

HireWise - Rekrutacja w Sprzedaży i Marketingu

Wierzymy, że prawdziwy rozwój sprzedaży to proces, dlatego pracujemy od A do Z. Przeprowadzamy audyt, wspólnie z klientem przygotowujemy strategię, procesy i wdrażamy narzędzia IT, a na koniec – profesjonalnie szkolimy i uzupełniamy zespół.

Wymagane umiejętności

marketing

digital marketing

Opis stanowiska

Naszym klientem jest polski producent elementów drucianych, takich jak półki, przegrody i kosze wykorzystywane w urządzeniach chłodniczych, sklepach i logistyce. Firma zajmuje się również produkcją ekspozytorów i regałów z blachy. Firma działa w segmencie, gdzie konkurują zarówno duże firmy przemysłowe, jak i drobne zakłady usługowe – dzięki nowoczesnemu podejściu, elastyczności i szybkiemu reagowaniu na potrzeby klientów, firma w ostatnich latach dynamicznie się rozwija, pozyskując klientów w Polsce oraz na rynkach europejskich.

W związku z rosnącą liczbą operacji i potrzebą lepszego wykorzystania obecności w sieci oraz kanałów komunikacji, poszukujemy Specjalisty ds. marketingu, który będzie pracować blisko zespołu produkcyjno-handlowego, koordynując i realizując działania promocyjne.


Zakres obowiązków

  • Tworzenie i optymalizację treści na potrzeby pozycjonowania(SEO)

  • Tworzenie grafik i treści na social media

  • Publikowanie materiałów video (rolki, shorty, YouTube)

  • Przygotowywanie broszur, ulotek, katalogów i innych materiałów na targi oraz dla zespołu sprzedaży

  • Współtworzenie i wysyłka newsletterów do klientów

  • Aktualizowanie treści i prostych podstron na stronieinternetowej (WordPress)

  • Proste prace techniczne na stronie (np. aktualizacja wtyczek,porządkowanie zawartości)

  • Współpraca z zespołem sprzedaży i produkcji


Poszukiwane kompetencje

  • Praktyczna znajomość podstaw SEO (content, optymalizacja,linkowanie)

  • Umiejętność tworzenia prostych grafik i treści do social mediów

  • Techniczne zrozumienie narzędzi i procesów (WordPress,mailing, publikacja video)

  • Umiejętność samodzielnego działania oraz komunikacja zzespołem w luźnej, bezpośredniej kulturze pracy

Mile widziane:

  • Doświadczenie w firmie produkcyjnej lub orientacja w specyfice branży przemysłowej


Oferujemy

  • Stabilną współpracę w oparciu o umowę o pracę lub B2B

  • Wynagrodzenie: 8 300 – 10 800 PLN brutto na umowie o pracę lub 10 000 – 13 000 PLN netto na B2B + VAT

  • Praca hybrydowa - (2 dni zdalnie / 3 dni stacjonarnie), pierwszy tydzień lub dwa wdrożeniowe na produkcji w Bochni

  • Niezbędne narzędzia pracy – komputer, telefon

 

Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, których CV będzie jasno wskazywało poszukiwane przez nas umiejętności i kompetencje. Proces rekrutacyjny będzie się składał z weryfikacji CV, 5-minutowej rozmowy telefonicznej, 30-minutowej wideo rozmowy kwalifikacyjnej, 90-minutowej rozmowy z elementami Assessment Center, spotkania w siedzibie firmy naszego klienta. Na koniec każdego etapu wrócimy do Ciebie z informacją zwrotną.

10 000 - 13 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

8 300 - 10 800 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP