Naszym klientem jest firma dostarczająca oprogramowanie w zakresie cyberbezpieczeństwa i compliance do ochrony danych. Dla swoich klientów tworzą indywidualne plany wdrożenia zgodne ze specyfiką ich biznesu.
Poszukujemy osoby na stanowisko specjalisty ds. sprzedaży rozwiązań software z doświadczeniem w sprzedaży produktów i usług IT. Jeżeli jesteś osobą, która ma doświadczenie w pozyskiwaniu nowych klientów i nie lubi siedzieć przy biurku to ta oferta jest dla Ciebie!
Zakres obowiązków
- Prowadzenie procesu sprzedaży od pozyskania klienta, dostosowanie oferty pod jego potrzeby, negocjacje aż do finalizacji
- Sprzedaż rozwiązań technologicznych (obszar: automatyzacja procesów biznesowych w zakresie obiegu dokumentacji oraz w obszarze: cybersecurity)
- Pozyskiwanie klienta biznesowego – MŚP oraz rynek public
- Udział w konferencjach i eventach branżowych
Poszukiwane kompetencje
- Doświadczenie w sprzedaży produktów i serwerów IT
- Doświadczenie w pozyskiwaniu oraz sprzedaży do klienta B2B – MŚP
- Doświadczenie w prowadzeniu rozmów z decydentami na różnych poziomach organizacji (właściciel, zarząd, dyrektorzy, administracja, pełnomocnik ds. bezpieczeństwa)
- Doświadczenie w prospectingu, prowadzeniu negocjacji i budowaniu argumentacji sprzedażowej opartej na wartościach
- Gotowość do wyjazdów służbowych
- Znajomość języka angielskiego na poziomie minumum B2
Oferujemy
- Pracę mobilną na terenie Polski oraz biurową w jednym z oddziałów w: Poznaniu, Gdańsku, Łodzi, Wrocławiu, Katowicach lub Warszawie.
- Udział w konferencjach oraz eventach branżowych
- Zatrudnienie w oparciu o umowę B2B
- Wynagrodzenie w wysokości 13 000 – 16 000 zł netto na FV + VAT
- Wynagrodzenie premiowe miesięczne, kwartalne i roczne
- Niezbędne narzędzia pracy (telefon, komputer i samochód służbowy – również do użytku prywatnego)
- Możliwość rozwoju wraz z rozbudowaniem struktur w firmie
Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, których CV będzie jasno wskazywało poszukiwane przez nas umiejętności i kompetencje. Proces rekrutacyjny będzie się składał z weryfikacji CV, 5-minutowej rozmowy telefonicznej, 30-minutowej wideo rozmowy kwalifikacyjnej, 90-minutowej rozmowy z elementami Assessment Center, spotkania online z klientem, a następnie w siedzibie firmy. Na koniec każdego etapu wrócimy do Ciebie z informacją zwrotną.