Jako Holcim Polska jesteśmy producentem innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań budowlanych od fundamentów aż po dach.
Holcim Polska wdraża technologie i rozwiązania o obniżonym śladzie węglowym, możliwe do zastosowania na każdym etapie życia budynku, od projektowania i budowy po naprawy oraz renowacje, jesteśmy światowym liderem w wykorzystaniu odpadów jako źródła energii i surowców. Zatrudniamy ok. 70 tys. osób w 70 krajach.
Opis stanowiska
- Zarządzanie i koordynacja produkcji w procesie wytwarzania kruszyw, ze szczególnym uwzględnieniem optymalizacji kosztów i procesów.
- Wyznaczanie i monitorowanie realizacji celów.
- Planowanie, wdrażanie i ocena efektywności działań rozwojowych.
- Optymalny dobór pracowników do realizacji zadań (rekrutacja, plany rozwojowe).
- Prowadzenie produkcji z zachowaniem prawa geologicznego i górniczego.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe kierunkowe to atut!
- Mile widziane doświadczenie zawodowe w obszarze górnictwa i znajomość prawa górniczego oraz geologicznego.
- Mile widziane uprawnienia KRZG - w razie potrzeby pomożemy w wyrobieniu uprawnień!
- Dyspozycyjność do pracy nad morzem - pomagamy w relokacji!
To oferujemy
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Pakiet benefitów uwzględniających kartę sportową, opiekę zdrowotną dla Ciebie i Twojej rodziny, fundusz pracowniczy, a także dofinansowanie do wypoczynku.
- Dostęp do szkoleń, unikalny plan rozwoju kompetencji oraz dofinansowanie do nauki języka angielskiego.
- 4.12 w naszej organizacji jest dniem wolnym od pracy.
- Pracę gdzie masz wpływ na świat i otoczenie.
- Praca w miejscu dbającym o bezpieczeństwo i zdrowie każdego pracownika.
- Możliwość awansu lub przebranżowienia - każdy pracownik może wziąć udział w rekrutacjach wewnętrznych.
- Niezbędne narzędzia pracy i praca z nowoczesnymi technologiami.
- Wsparcie w nagłych, nieprzewidzianych sytuacjach życiowych i zdrowotnych.