Jako Holcim Polska jesteśmy producentem innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań budowlanych od fundamentów aż po dach.
Holcim Polska wdraża technologie i rozwiązania o obniżonym śladzie węglowym, możliwe do zastosowania na każdym etapie życia budynku, od projektowania i budowy po naprawy oraz renowacje, jesteśmy światowym liderem w wykorzystaniu odpadów jako źródła energii i surowców. Zatrudniamy ok. 70 tys. osób w 70 krajach.
Opis stanowiska
- Bieżąca obsługa klientów - bezpośrednio, telefonicznie, mailowo.
- Raportowanie i dokumentacja przyjęć oraz sprzedaży i rozliczeń wewnętrznych.
- Rozliczanie gotówki po sprzedaży.
- Informowanie klientów/kierowców o zasadach poruszania się po zakładzie, prowadzenie rejestru szkoleń.
- Przygotowywanie informacji (zestawienia, raporty).
- Obsługa wagi / programu wagowego i wystawianie dokumentów WZ.
- Nadzór nad poprawnym przebiegiem załadunków wg procedur i norm bezpieczeństwa.
- Przestrzeganie przepisów BHP.
Wymagania
- Posiadasz wykształcenie min. średnie lub techniczne.
- Mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z bezpośrednią obsługą klienta lub administracją.
- Znajomość podstaw procesów transportowych i jakościowych w budownictwie.
- Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, uczciwość.
To oferujemy
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Pakiet benefitów uwzględniających kartę sportową, opiekę zdrowotną dla Ciebie i Twojej rodziny, fundusz pracowniczy, a także dofinansowanie do wypoczynku.
- Dostęp do szkoleń, unikalny plan rozwoju kompetencji oraz dofinansowanie do nauki języka angielskiego.
- 4.12 w naszej organizacji jest dniem wolnym od pracy.
- Pracę gdzie masz wpływ na świat i otoczenie.
- Praca w miejscu dbającym o bezpieczeństwo i zdrowie każdego pracownika.
- Możliwość awansu lub przebranżowienia - każdy pracownik może wziąć udział w rekrutacjach wewnętrznych.
- Niezbędne narzędzia pracy i praca z nowoczesnymi technologiami.
- Wsparcie w nagłych, nieprzewidzianych sytuacjach życiowych i zdrowotnych.