Co będziesz robić:
• Tworzyć spójne opowieści o markach: Przekształcać wartości i narracje marki w konsekwentne punkty styku — cyfrowe, fizyczne i o wiele więcej.
• Stawiać na projektowanie skoncentrowane na użytkowniku: Mapować ścieżki klienta, równoważyć cele biznesowe z realnymi potrzebami odbiorców oraz dbać, by każda interakcja była intuicyjna i dostępna dla wszystkich.
• Współpracować i wprowadzać innowacje: Blisko współpracować z zespołami międzyfunkcyjnymi (projektanci graficzni i motion, copywriterzy, specjaliści UX/UI), aby utrzymać spójną wizję, eksperymentować z nowymi pomysłami i je realizować.
• Wyznaczać strategię: Śledzić trendy, analizować konkurencję i dostosowywać decyzje projektowe do ogólnych celów biznesowych oraz kluczowych wskaźników efektywności (KPI).
• Skupiać się na detalach: Dążyć do najwyższej precyzji w typografii, kolorach, czytelności i w najdrobniejszych mikrodetalach — bo liczą się nawet te najmniejsze elementy.
Kim jesteś:
• Myślisz całościowo i potrafisz snuć opowieści, wplatając wartości marki we wszystkie elementy wizualne i doświadczenia.
• Potrafisz strategicznie rozwiązywać problemy, rozumiejąc, że design marki to nie tylko ładne projekty — to także budowanie lojalności i długofalowego wzrostu.
• Jesteś graczem zespołowym z doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi, który potrafi przeprowadzić zespół przez proces projektowy i elastycznie reagować na feedback.
• Szybko się uczysz i cenisz innowacje, zawsze trzymając rękę na pulsie w kwestii najnowszych trendów projektowych i zmian w branży.
• Pewny/a siebie, ale pokorny/a — potrafisz bronić świetnych rozwiązań, pozostając otwartym/otwartą na nowe perspektywy.
• Na co dzień używasz narzędzi 2D (Adobe), do sprawnej prezentacji swoich kreatywnych rozwiązań. Doświadczenie z 3D lub Ai bedą dodatkowym atutem.
Co chcielibyśmy Ci zaoferować:
· Atrakcyjne wynagrodzenie.
· Ciekawe projekty dla top globalnych marek
· Wsparcie w planowaniu rozwoju zawodowego i osobistego w niesieciowej agencji, która nie spoczywa na laurach
· Super atmosferę pracy
· Dogodną lokalizację – biuro vis-à-vis Łazienek Królewskich
· Udział w wydarzeniach branżowych i wyjazdach integracyjnych
· System benefitów
🙋 Więcej o nas
W HOLO Group znalazły się 4 niezależne, uzupełniające się business unity: HOLO Events – agencja eventowa odpowiedzialna za strategię, kreację i produkcję eventową każdego formatu; Picture Perfect – partner z zakresu produkcji kreatywnej, 2D/3D, motion i retail designu działający na rynku polskim i europejskim; Iskry Digital – agencja o holistycznym podejściu do digital marketingu oraz Warren’s – producent innowacyjnych materiałów POS. Struktura HOLO Group stale się rozrasta: obecnie liczy ponad 80 osób działających w dwóch biurach, w Warszawie i Łodzi.
A, no i poznaj nas bliżej na:
https://www.instagram.com/hologroup.eu/
oraz
https://www.linkedin.com/company/hologroup
Wyślij nam swoje zgłoszenie wraz z portfolio.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatkami/kandydatami
Netto miesięcznie - B2B
Sprawdź podobne oferty pracy