Specjalista ds. Reklamy Internetowej i Wsparcia Procesów

Obsługa klienta

Specjalista ds. Reklamy Internetowej i Wsparcia Procesów

Obsługa klienta

Zbożowa 4, Szczecin

home.pl

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Google Ads
Google Analytics
Google Tag Manager
SEO
Microsoft Office Excel

Znajomość języków

Angielski: B2

Mile widziane

JavaScript
Meta Ads

Opis stanowiska

Zakres obowiązków:

  • Zarządzanie pełnym cyklem życia kampanii Google Ads dla zróżnicowanego portfela klientów.

  • Tworzenie i konfigurowanie kampanii reklamowych, w tym zarządzanie kontami, budżetami, reklamami oraz analizą wyników.

  • Kompleksowa analityka i raportowanie: tworzenie czytelnych raportów, wyciąganie wniosków z danych oraz proaktywne rekomendowanie zmian w celu maksymalizacji ROAS/ROI.

  • Regularna komunikacja na różnych kanałach komunikacyjnych (w tym inicjowanie spotkań) z Klientami w celu zrozumienia ich celów biznesowych i marketingowych.

  • Współpraca z Zespołem Sprzedażowym w zakresie statusu wykonywanych prac dla Klientów oraz raportowanie postępów i wyników kampanii reklamowych.

  • Odpowiedzialność za budżet kampanii i alokację środków między kanałami

  • Regularne przeprowadzanie audytów jakościowych kont reklamowych i dbanie o “higienę” struktury kampanii.

  • Aktywny udział w projektowaniu i wdrażaniu nowych, zautomatyzowanych przepływów pracy opartych na AI do zarządzania kampaniami.

  • Identyfikowanie możliwości automatyzacji w obecnych procesach.

  • Testowanie i integracja nowych narzędzi i platform w celu zwiększenia wydajności i skuteczności.


Wymagania:

  • Minimum 2 lata praktycznego doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu kampanii Google Ads

  • Biegła, poparta praktyką znajomość różnych typów kampanii: Search, Display, Performance Max, etc.

  • Dobra znajomość Google Analytics 4 (GA4) - umiejętność analizy danych, segmentacji użytkowników, tworzenia raportów, etc.

  • Umiejętność analizy danych, interpretacji wyników i podejmowania decyzji opartych na danych

  • Praktyczna znajomość Google Tag Manager (GTM) umożliwiająca wdrażanie i weryfikację tagów śledzących (konwersje, remarketing)

  • Znajomość Google Merchant Center - diagnozowanie błędów, optymalizacja plików produktowych

  • Umiejętność wizualizacji danych i tworzenia dashboardów w Looker Studio.

  • Podstawowa znajomość SEO i zrozumienie synergii między ruchem płatnym a organicznym.

  • Dobra znajomość arkuszy kalkulacyjnych (Excel/Google Sheets)

  • Doświadczenie w aktywnym wykorzystaniu narzędzi Generatywnej AI.

  • Praktyczna znajomość narzędzi do automatyzacji typu no-code/low-code (np. n8n)

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.


Mile widziane:

  • Praktyczne doświadczenie ze skryptami Google Ads, API lub zewnętrznymi narzędziami do automatyzacji.

  • Doświadczenie w ulepszaniu lub przeprojektowywaniu przepływów pracy pod kątem wydajności oraz wdrażaniu automatyzacji w procesach.

  • Doświadczenie w prowadzeniu kampanii na innych platformach reklamowych (np. Meta Ads).

  • Podstawowa znajomość JavaScript.


Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. 

  • Możliwość pracy hybrydowej. 

  • Pozytywną i nieformalną atmosferę pracy. 

  • Prywatną opiekę medyczną, dopłaty do kart sportowych oraz wakacji, dodatkowy dzień urlopu na urodziny, bony na święta, ubezpieczenie grupowe i wiele innych.

Wymagane umiejętności

Google Ads
Google Analytics
Google Tag Manager
SEO
Microsoft Office Excel

Znajomość języków

Angielski: B2

Mile widziane

JavaScript
Meta Ads

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 24.11.2025

Specjalista ds. Reklamy Internetowej i Wsparcia Procesów

Podsumowanie oferty

Specjalista ds. Reklamy Internetowej i Wsparcia Procesów

Zbożowa 4, Szczecin

home.pl

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest home.pl z siedzibą w Szczecinie, ul. Zbożowa 4 (dalej jako "administrator"). Masz prawo do żądani... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.