Specjalista ds. Reklamy Internetowej i Wsparcia Procesów
Zbożowa 4, Szczecin
home.pl
Zakres obowiązków:
Zarządzanie pełnym cyklem życia kampanii Google Ads dla zróżnicowanego portfela klientów.
Tworzenie i konfigurowanie kampanii reklamowych, w tym zarządzanie kontami, budżetami, reklamami oraz analizą wyników.
Kompleksowa analityka i raportowanie: tworzenie czytelnych raportów, wyciąganie wniosków z danych oraz proaktywne rekomendowanie zmian w celu maksymalizacji ROAS/ROI.
Regularna komunikacja na różnych kanałach komunikacyjnych (w tym inicjowanie spotkań) z Klientami w celu zrozumienia ich celów biznesowych i marketingowych.
Współpraca z Zespołem Sprzedażowym w zakresie statusu wykonywanych prac dla Klientów oraz raportowanie postępów i wyników kampanii reklamowych.
Odpowiedzialność za budżet kampanii i alokację środków między kanałami
Regularne przeprowadzanie audytów jakościowych kont reklamowych i dbanie o “higienę” struktury kampanii.
Aktywny udział w projektowaniu i wdrażaniu nowych, zautomatyzowanych przepływów pracy opartych na AI do zarządzania kampaniami.
Identyfikowanie możliwości automatyzacji w obecnych procesach.
Testowanie i integracja nowych narzędzi i platform w celu zwiększenia wydajności i skuteczności.
Wymagania:
Minimum 2 lata praktycznego doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu kampanii Google Ads
Biegła, poparta praktyką znajomość różnych typów kampanii: Search, Display, Performance Max, etc.
Dobra znajomość Google Analytics 4 (GA4) - umiejętność analizy danych, segmentacji użytkowników, tworzenia raportów, etc.
Umiejętność analizy danych, interpretacji wyników i podejmowania decyzji opartych na danych
Praktyczna znajomość Google Tag Manager (GTM) umożliwiająca wdrażanie i weryfikację tagów śledzących (konwersje, remarketing)
Znajomość Google Merchant Center - diagnozowanie błędów, optymalizacja plików produktowych
Umiejętność wizualizacji danych i tworzenia dashboardów w Looker Studio.
Podstawowa znajomość SEO i zrozumienie synergii między ruchem płatnym a organicznym.
Dobra znajomość arkuszy kalkulacyjnych (Excel/Google Sheets)
Doświadczenie w aktywnym wykorzystaniu narzędzi Generatywnej AI.
Praktyczna znajomość narzędzi do automatyzacji typu no-code/low-code (np. n8n)
Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.
Mile widziane:
Praktyczne doświadczenie ze skryptami Google Ads, API lub zewnętrznymi narzędziami do automatyzacji.
Doświadczenie w ulepszaniu lub przeprojektowywaniu przepływów pracy pod kątem wydajności oraz wdrażaniu automatyzacji w procesach.
Doświadczenie w prowadzeniu kampanii na innych platformach reklamowych (np. Meta Ads).
Podstawowa znajomość JavaScript.
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
Możliwość pracy hybrydowej.
Pozytywną i nieformalną atmosferę pracy.
Prywatną opiekę medyczną, dopłaty do kart sportowych oraz wakacji, dodatkowy dzień urlopu na urodziny, bony na święta, ubezpieczenie grupowe i wiele innych.
Specjalista ds. Reklamy Internetowej i Wsparcia Procesów
Specjalista ds. Reklamy Internetowej i Wsparcia Procesów
Zbożowa 4, Szczecin
home.pl