Twój zakres obowiązków:
- księgowanie operacji gospodarczych, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- wystawianie, weryfikacja, rozliczanie faktur usługowych i sprzedażowych,
- przygotowywanie korekt, not korygujących,
- obsługa zapytań dotyczących wystawianych faktur,
- przygotowywanie paczek do przelewów,
- realizacja płatności do zamówień,
- weryfikacja wyciągów bankowych, płatności,
- administracja i obsługa programu księgowego,
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, GUS), bankami,
- przestrzeganie standardów, zasad i procedur rachunkowości,
- codzienna, ścisła współpraca z Zarządem.
Nasze wymagania:
- wykształcenie wyższe w obszarze rachunkowości, finansów lub w trakcie studiów,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- znajomość polskiej ustawy o rachunkowości, ustawy o VAT oraz ustaw w zakresie PIT i CIT,
- wysoki poziom odpowiedzialności,
- kultura osobista,
- terminowość, elastyczność i chęć rozwoju,
- inicjatywa w implementacji usprawnień, rozwiązań.
To oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o preferowaną formę współpracy: kontrakt B2B, umowę zlecenie lub umowę o pracę,
- elastyczny czas pracy,
- komfortowe biuro w centrum miasta,
- profesjonalny sprzęt, oprogramowanie i narzędzia pracy,
- zajęcia z języka angielskiego,
- prywatna opieka medyczna,
- karta MultiSport,
- eventy integracyjne,
- możliwość rozwoju oraz doskonalenia swoich kompetencji,
- pracę z marką, która jest liderem w swojej branży.
O nas:
Cześć! Nazywamy się homfi i... jesteśmy najlepszą agencją nieruchomości w Polsce według Otodom w latach 2019 i 2021! W 2023 roku otrzymaliśmy Złoty Laur Konsumenta w kategorii "Agencja nieruchomości".
Od 2011 roku nieustannie wyznaczamy drogi rozwoju dla całej naszej branży. Inspirujemy do niezbędnych zmian. Tworzymy pionierskie metody i narzędzia. Rozwijamy się najszybciej w Polsce. Nasz zespół liczy aktualnie ponad 300 agentów nieruchomości i ekspertów Back Office wspierających na co dzień ich pracę. Nasze oddziały znajdziesz w dwunastu największych polskich miastach.
Wszystko, co robimy w homfi, opiera się na czterech wartościach:
Energii, która pozwala nam być o krok przed oczekiwaniami klientów i standardami rynku. Inwencji, dzięki której rozwijamy nasze usługi i ułatwiamy do nich dostęp, wprowadzając kolejne wygodne i nowoczesne rozwiązania. Odpowiedzialności za najważniejsze decyzje klientów w kluczowych momentach ich życia. Determinacji, by każdego dnia szukać nowych dróg i nowych wyzwań. By stawać się lepszym.