Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
Wielicka 28B, Kraków
House Solutions
House Solutions sp. z o.o. oferuje usługi w zakresie innowacyjnych technologii systemów ogrzewania, chłodzenia oraz rozwiązań fotowoltaicznych. Od lat budujemy stabilną markę, która zadowala nie tylko klientów, ale przede wszystkim pracowników. Nasz zespół składa się z solidnych, kompetentnych osób, gotowych na podejmowanie nowych wyzwań.
Jeśli poszukujesz solidnego pracodawcy – wybierz House Solutions! Połącz się z nami najlepszą energią!
Twój zakres obowiązków:
telefoniczne umawianie bezpłatnych spotkań dla handlowców
komunikacja w grupach na Facebooku z osobami mieszkającymi w domu
komunikacja z potencjalnym Klientem (potwierdzanie spotkań, przekładanie terminu itp.)
telefoniczna weryfikacja jakości odbytych spotkań (ankieta z pytaniami)
kontakt z Klientem posiadającym produkt firmy (jakość działania produktu; ocena montażu; zbieranie poleceń)
kontakt z sołtysami, gminami w celu zainteresowania produktami naszej firmy lub umówienie na spotkanie
raportowanie efektów swojej pracy
Nasze wymagania:
lubisz rozmawiać z ludźmi przez telefon
wychodzisz z inicjatywą, ulepszasz swoje codzienne obowiązki i cieszy Cię praca na celach
cechuje Cię zaangażowanie, inicjatywa oraz samodzielność w działaniu
To oferujemy:
wybór formy zatrudnienia (umowa zlecenia, umowa o pracę, B2B)
prywatna opieka medyczna
Multisport
możliwość szkoleń i podnoszenia kwalifikacji
możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących branżę
pyszną kawę w biurze na Podgórzu
wspólną celebrację Twoich urodzin – pysznym tortem