Jeśli jesteś osobą pozytywną, pełną energii, a zarazem dobrze zorganizowaną oraz ceniącą ład i porządek wokół, to zapoznaj się z naszym ogłoszeniem i odpowiedz jak najszybciej.
Czeka Cię praca z ludźmi, którzy rozwijają i wspierają jeden z największych systemów e-commerce, który dziennie obsługuje miliony użytkowników internetowych takich marek jak: Media Expert, Avans, Salony Agata, Sizeer, Timberland, Kler.
Lubimy, kiedy zarówno nasi Klienci jak i nasi Pracownicy czują się u nas po prostu dobrze – czy są na miejscu czy pracują zdalnie.
Szukamy osoby do pracy bezpośrednio w siedzibie naszej firmy, dlatego liczymy na to, że lubisz ruch i jesteś osobą aktywną – jesteśmy pewni, że każdego dnia, na naszych prawie 2500 metrach 2 położonych na 2 piętrach, zrobisz minimum 5000 kroków dziennie.
Rozpoczynając ten proces rekrutacyjny, chcemy znaleźć osobę, która będzie czuwać nad dobrą organizacją pracy biura, pozytywnym wizerunkiem naszej firmy oraz dobrą atmosferą pracy.
Zadania na stanowisku:
- Kompleksowa obsługa recepcji.
- Tworzenie pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach z klientem i pracownikami.
- Obsługa spotkań biznesowych i pracowniczych stacjonarnie, w razie potrzeby koordynowanie spotkań zdalnych.
- Pomoc przy obsłudze cyklicznych lub okazjonalnych wydarzeń firmowych (konferencji, szkoleń, eventów firmowych).
- Zapewnienie sprawnego działania biura oraz egzekwowanie przestrzegania zasad związanych z użytkowaniem przestrzeni biurowej.
- Administrowanie obiegiem korespondencji biurowej, prowadzenie ewidencji korespondencji, przygotowywanie paczek do wysyłki.
- Współpraca z dostawcami usług (firma sprzątająca, ochrona, catering, itp.).
- Zarządzanie niewielkim budżetem (opłacanie przesyłek kurierskich, cateringu itp.).
- Zbieranie zapotrzebowania na materiały biurowe, eksploatacyjne, spożywcze.
- Wprowadzanie danych do odpowiednich kalendarzy i raportów związanych z codzienną pracą biura (podstawowy raport kasowy, raport z korespondencji, kalendarz spotkań).
- W razie potrzeby wsparcie administracyjno-organizacyjne innych działów firmy – np. IT / HR / Zarządu.
- Raportowanie do przełożonego.
Wymagania:
- Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel).
- Umiejętność obsługi urządzeń znajdujących się w naszej przestrzeni biurowej m.in. ekspresów, zmywarek, drukarek, niszczarek itp.
- Dyspozycyjność od poniedziałku do piątku, otwartość na ewentualną pracę zmianową w godzinach 7:30 -18:00.
- Otwartość na ludzi, pogodne usposobienie i poczucie humoru.
- Spostrzegawczość i poczucie odpowiedzialności za panującą w firmie atmosferę.
- Wysoka kultura osobista.
- Dobra organizacja pracy własnej.
- Swoboda w pracy samodzielnej, ale również umiejętność pracy w grupie.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (B1/B2).
- Czynne prawo jazdy kat.B.
Mile widziane:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Wykształcenie wyższe, lub status studenta (zarządzanie, administracja, ekonomia).
Oferujemy:
- Pracę w nowoczesnym biurze w dobrze skomunikowanej części Katowic.
- Pakiet benefitów (w tym ubezpieczenie medyczne MEDICOVER, grupowe na życie PZU, pakiet sportowy Medicover SPORT).
- Szkolenia i rozwój osobisty.
- Konwersacje w języku angielskim z Native Speakerem.
- Bardzo dobrą atmosferę w pracy i świetnych ludzi wokół z ciekawymi zainteresowaniami.