Asystent administracji
HR

Asystent administracji

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Odporność na presję czasu

skuteczna komunikacja

Dyspozycyjność min. 168h

samodzielność

dobra organizacja pracy

praca zespołowa

język angielski

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Na czym będzie polegać Twoja praca?

Twoim zadaniem będzie dbanie o organizację naszej firmy.

Będziesz w ciągłym kontakcie z managerami i poszczególnymi działami zapewniając właściwy obieg informacji i zadań.


Czym będziesz się zajmować?

👉 Tworzeniem procesów administracyjnych.

👉 Zarządzaniem dostępami do firmowych kont.

👉 Organizacją dokumentów związanych z wynagrodzeniami.

👉 Planowaniem kalendarza CEO.

👉 Organizacją firmowych faktur.

👉 Kontaktem z zewnętrznymi podwykonawcami.


Czego wymagamy?

✅ Dbałości o realizację procesów administracyjnych.

✅ Doskonałej organizacja pracy i zdolności współpracy zespołowej.

✅ Samodzielności w wykonywaniu powierzonych zadań.

✅ Dobrych umiejętności komunikacyjnych.

✅ Odporności na pracę pod presją czasu.

✅ Umiejętności inicjatywy oraz rozwiązywania problemów.

✅ Języka angielskiego na poziomie min. B2.

✅ Dyspozycyjności min. 168 godzin w miesiącu.

✅ Chęci ciągłego rozwoju.


Co oferujemy?

💡 Masz realny wpływ na produkt. Począwszy od oferowanych produktów, poprzez model sprzedaży i usługi komplementarne — wszystko jest tworzone przez nasz sprytny Zespół,

💡 Ciągły rozwój! Wyznajemy zasadę "Up or out" - kto się nie rozwija, ten odpada. Zapewniamy Ci wszelkie materiały, dostęp do bogatej gamy wartościowych szkoleń i pomoc w osiągnięciu nowego szczytu Twoich kompetencji. SEO to dla Ciebie trudny orzech do zgryzienia? Nie martw się! Mamy dla Ciebie przygotowany pomocny kurs w tej dziedzinie,

💡 Praca w pełni zdalna - spotykamy się na żywo tylko w celu integracji, ale jednocześnie nikogo do tego nie zmuszamy 🙂

💡 Twój dzień będzie zaczynał się codziennym spotkaniem z zespołem, gdzie omawiane są bieżące tematy, problemy i pomysły. Później każdy z nas rusza do swoich zadań. Dodatkowo, co tydzień mamy spotkania poświęcone konkretnie treściom kreatywnym, na których możesz się wykazać, a także poznać opinie Zespołu na temat Twoich tekstów,

💡 Dostajesz bonusowe środki do wydania w cateringu Primate 🦍

💡 Sprawiedliwy i przejrzysty system podwyżek i wynagrodzeń. Efekty Twojej pracy rozliczane są co pół roku na podstawie 4 elementów: Realizacja KPI, ocena kierowników, współpracowników i własna. Dwa razy w roku masz szansę na awans lub podwyżkę, jej wysokość zależy od Twoich osiągnięć,

💡 Każda godzina pracy jest płatna. Jest duży projekt i trzeba zrobić nadgodziny? Otrzymasz wynagrodzenie,

💡 Elastyczne godziny pracy. Pracujemy od poniedziałku do piątku, ale nie ma problemu, jeśli musisz iść do lekarza, studiujesz lub musisz odebrać dziecko. Możesz wykonać swoją pracę w innych godzinach, po ustaleniu z przełożonym,

💡 Umowa zlecenie lub B2B.


Kim jesteśmy?

📣 Flambia powstała z myślą o rozwiązaniach dla firm z branży hotelarskiej, restauracyjnej i cateringowej. W skład Flambii obecnie wchodzą dwa produkty: Flambia System i Flambia Market.

📣 Flambia System został stworzony dla firm zajmujących się cateringiem dietetycznym. Jego zadaniem jest ułatwianie im zarządzania swoją działalnością.

📣 Flambia Market to rynek B2B, który łączy dostawców i kupujących z branży HoReCa.

📣 Jak wygląda praca u nas? Przede wszystkim cechuje się ciągłym wychodzeniem poza utarte schematy i stawianiem na ciągły rozwój! W związku z tym, w codziennych zadaniach staramy się korzystać z najnowszych zdobyczy technologii, w tym SI.

Rekomendowane oferty

Office Coordinator

Nowa
7 000 - 7 500 PLN/mies.
ASTEK Polska
Warszawa
administracja
MS Office
Nowa

Information Security Officer

Nowa
CodeTwo - HRejterzy
Jelenia Góra
, Praca zdalna
Zdalnie
ISO 27001
analityka
RODO
Nowa