Kim jesteśmy?
Omni Calculator to krakowski startup, który pomaga ludziom patrzeć na świat przez pryzmat nauki, liczb i wzorów i dzięki temu podejmować decyzje w sposób racjonalny.
Nasz główny serwis, omnicalculator.com, zawiera ponad 3000 różnych kalkulatorów, współtworzonych przez ekspertów z różnych dziedzin nauki i jest odwiedzany ponad 15 milionów razy miesięcznie. Pisano o nas na łamach lokalnych i międzynarodowych serwisów, takich jak The New York Times, The Guardian, czy Newsweek.
W naszej firmie pracuje obecnie ponad 60 osób z kilkunastu krajów. Mamy biura w Krakowie i Warszawie, ale w większości przypadków pracujemy hybrydowo lub w pełni zdalnie.
Opis stanowiska pracy
Do naszego zespołu People Operations szukamy HR Specialist, osoby numer jeden! Będziesz tworzyć swoją rolę, a do Twoich obowiązków będzie należało między innymy dbanie o dokumentację pracowniczą, przygotowywanie umów czy obsługa benefitów. Procesy są dla nas, a nie my dla procesów.
Z uwagi na specyfikę pracy, rola nie jest w pełni zdalna. Oczekujemy, że przynajmniej raz w tygodniu pojawisz się w naszym biurze w Krakowie.
Co będziesz odpowiadać w Omni Calculator?
- Przygotowanie i nadzór nad dokumentami w obszarze zatrudnienia i utrzymania pracownika (nowe umowy, skierowania na badania wstępne, szkolenia BHP, RODO, ankesy do umów)
- Medical care, Multisport - kompleksową obsługę benefitów pracowniczych po stronie dostawcy usługi jak i pracownika
- Przygotowanie i nadzór nad dokumentami innymi, które się pojawiają (wymówienia umowy dot. biura, umowa z konsulatntem, przygotowanie zapytań do prawnika)
- Przygotowanie sprzętu do pracy - kompleksowa obsługa (zbieranie wymagań, naprawy, wymiany, gwarancje)
- Nadawanie i odbieranie wymaganej korespondencji pracowniczej (rozsyłanie umów, aneksów, PITów)
- Utrzymywanie papierowej dokumentacji pracowniczej - porządki wsteczne (“audyt” czego brakuje) oraz system wprzód
- Przeniesienie podstawowej dokumentacji pracowniczej do systemu HR
- Tworzenie, utrzymywanie i aktualizacja profili pracownicznych
- Obsługę pracowników w tematach z zakresu prawa pracy (wymiar ulopu, prawo do urlopu okolicznościowego etc)
- Rozliczanie kosztów pracowniczych - np. wyjazdy, bilety, hotele, obiady, wyjścia integracyjne
Czego oczekujemy? Nasze wymagania:
- 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- Rozumienie i znajomość procesów onboardingowych i offboradingowych
- Praktyczna znajomość prawa pracy
- Samodzielność i elastyczność (procesy są dla nas, a nie my dla procesów)
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację (wielu naszych pracowników nie mówi po polsku)
Warunki zatrudnienia:
- Możliwość pracy w oparciu o UoP lub B2B
- Wynagrodzenie: 7000 - 10 000 B2B; 5000 - 8000 UoP
- Elastyczne godziny pracy w modelu hybrydowym (praca z biura w Krakowie)
Benefity:
- Karta Multisport
- Prywatna opieka medyczna
- Płatny urlop w przypadku B2B
- Dofinansowanie kursów językowych
Proces rekrutacji:
- Rozmowa z rekruterem (30 minut)
- Rozmowa z Head of HR i Finance and Legal Specialist (90 minut)