Digital Marketing Technologist
Nowa
Marketing

Digital Marketing Technologist

Wrocław
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
B2B, UZ
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

SEO

SEM

B2B marketing

CMS

AI

Google Analytics

marketing automation

język angielski

Opis stanowiska

Human Group to organizacja o wyjątkowej dynamice, nastawiona na konkretne, mierzalne efekty. Specjalizujemy się w outsourcingu procesów, pracy tymczasowej oraz realizacji rekrutacji na stanowiska średniego i wyższego szczebla. Rozwijamy także nowe linie biznesowe, tworzymy innowacyjne produkty technologiczne oraz wdrażamy nowoczesne rozwiązania zarówno w codzienną pracę zespołów, jak i w zakładach pracy naszych klientów.

Jako członek zespołu marketingowego, będziesz odgrywać kluczową rolę w tworzeniu i realizacji strategii marketingowej, której celem będzie zwiększenie rozpoznawalności naszych produktów technologicznych oraz przyciągnięcie nowych klientów B2B i B2C. Rozważamy współpracę projektową oraz na pełny etat.


Będziesz czuć się u nas dobrze, jeśli: 

🚀jesteś odporny na zmiany i chcesz budować sukces - własny i organizacji, 

🚀potrafisz współpracować z zespołem aby osiągać postawione cele, 

🚀innowacje są wpisane w Twoje DNA.


A dodatkowo oczekujemy od Ciebie:

  • minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku łączącym marketing i technologię – praca w zespołach produktowych, technologicznych lub startupowych,
  • rozumienie procesów tworzenia aplikacji mobilnych i webowych,
  • doświadczenie w tworzeniu i realizacji strategii marketingu cyfrowego – performance marketing, social media, content marketing, SEO/SEM, płatne kampanie reklamowe,
  • doświadczenie w pracy z CMS, narzędziami marketingu cyfrowego i platformami automatyzacji,
  • znajomość lejków sprzedażowych i customer journey,
  • doświadczenie w implementacji i zarządzaniu systemami CRM, Marketing Automation,
  • doświadczenie w prowadzeniu komunikacji w mediach społecznościowych, dostosowywania „tone of voice” do odbiorcy B2B i B2C,
  • umiejętność analizy danych i korzystania z narzędzi analitycznych, takich jak Google Analytics, HotJar itp.,
  • kreatywność i innowacyjne podejście do rozwiązywania problemów, a także zrozumienie procesów digitalizacji i transformacji cyfrowej,
  • umiejętność pracy w zespole interdyscyplinarnym (dział IT, sprzedaż, marketing) oraz zdolność do tłumaczenia potrzeb marketingowych na wymagania techniczne,
  • dostępność do pracy na pełen etat lub w formie projektowej (minimum 3 dni w tygodniu),
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.


Zakres odpowiedzialności:

  • opracowywanie i realizacja strategii marketingowej mającej na celu promocję produktów technologicznych,
  • planowanie, wdrażanie oraz monitorowanie działań marketingowych, w tym performance marketing, content marketing, SEO, SEM oraz kampanii płatnych,
  • analiza danych i efektywności kampanii, wykorzystanie narzędzi analitycznych oraz platform marketing automation do ciągłej optymalizacji działań,
  • współpraca z zespołem IT i sprzedaży w celu dostosowania strategii marketingowych do potrzeb technicznych produktów oraz zapewnienie spójności działań marketingowych z celami rozwoju technologicznego,
  • przekładanie wymagań marketingowych na potrzeby techniczne i wsparcie zespołu w implementacji rozwiązań,
  • prowadzenie skutecznej komunikacji na różnych kanałach (media społecznościowe, e-mailing, landing pages), dopasowanej do specyfiki i potrzeb odbiorców,
  • wdrażanie nowych narzędzi marketingowych, testowanie i monitorowanie ich efektywności,
  • regularne raportowanie wyników działań marketingowych oraz analizowanie trendów rynkowych, ze szczególnym uwzględnieniem nowych technologii i innowacji w marketingu.


We współpracy z nami zyskasz:

  • wpływ na kierunek rozwoju zespołu i sposób jego działania,
  • realny wpływ na rozwój organizacji – u nas możesz testować swoje pomysły i wykazać się inwencją,
  • wymagający, ale satysfakcjonujący rytm pracy – u nas rozwiniesz swoje umiejętności, bo każdy dzień przynosi nowe wyzwania i okazje do rozwoju,
  • współpracę z doświadczonym Zespołem Marketingowym,
  • pakiet benefitów pozapłacowych – karta Multisport, rozszerzony pakiet Luxmed, prezenty na urodziny (a już wkrótce rozszerzymy nasz pakiet benefitów o dodatkowe korzyści),
  • ogólnofirmowe przyjęcia i spontaniczne wyjścia – wierzymy, że pomysły i relacje rodzą się także poza biurem,
  • przestrzeń do działania na rzecz innych – Bieg Firmowy, Szlachetna Paczka i liczne akcje CSR,
  • elastyczną formę współpracy – jesteśmy otwarci na współpracę projektową oraz na pełny etat.


Rekomendowane oferty

Senior Account Executive / Account Executive

Nowa
5 500 - 7 000 PLN/mies.
Brand Kolektyw
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Analytics
ChatGPT
Facebook Ads
Nowa

Product Marketing Manager dla Agenta AI

Nowa
8 500 - 12 000 PLN/mies.
YOSA AI
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
PR
digital marketing
social media
Nowa

Konsultant ds. marketingu strategicznego

Nowa
7 500 - 12 000 PLN/mies.
Suasio - digitalk
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
marketing
konsultant
analiza
Nowa

Przedsiębiorczy Specjalista PPC - zdalnie

Nowa
8 000 - 11 000 PLN/mies.
Kaman Marketing
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Analytics
Google Ads
PPC
Nowa

Lead Generation & Marketing Specialist

Nowa
6 000 - 11 000 PLN/mies.
Delante
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
lead generation
e-mail marketing
English C1
Nowa