Human Group to organizacja o wyjątkowej dynamice, nastawiona na konkretne, mierzalne efekty. Specjalizujemy się w outsourcingu procesów, pracy tymczasowej oraz realizacji rekrutacji na stanowiska średniego i wyższego szczebla. Rozwijamy także nowe linie biznesowe, tworzymy innowacyjne produkty technologiczne oraz wdrażamy nowoczesne rozwiązania zarówno w codzienną pracę zespołów, jak i w zakładach pracy naszych klientów.
Jako członek zespołu marketingowego, będziesz odgrywać kluczową rolę w tworzeniu i realizacji strategii marketingowej, której celem będzie zwiększenie rozpoznawalności naszych produktów technologicznych oraz przyciągnięcie nowych klientów B2B i B2C. Rozważamy współpracę projektową oraz na pełny etat.
Będziesz czuć się u nas dobrze, jeśli:
🚀jesteś odporny na zmiany i chcesz budować sukces - własny i organizacji,
🚀potrafisz współpracować z zespołem aby osiągać postawione cele,
🚀innowacje są wpisane w Twoje DNA.
A dodatkowo oczekujemy od Ciebie:
-
minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku łączącym marketing i technologię – praca w zespołach produktowych, technologicznych lub startupowych,
- rozumienie procesów tworzenia aplikacji mobilnych i webowych,
- doświadczenie w tworzeniu i realizacji strategii marketingu cyfrowego – performance marketing, social media, content marketing, SEO/SEM, płatne kampanie reklamowe,
- doświadczenie w pracy z CMS, narzędziami marketingu cyfrowego i platformami automatyzacji,
- znajomość lejków sprzedażowych i customer journey,
- doświadczenie w implementacji i zarządzaniu systemami CRM, Marketing Automation,
- doświadczenie w prowadzeniu komunikacji w mediach społecznościowych, dostosowywania „tone of voice” do odbiorcy B2B i B2C,
- umiejętność analizy danych i korzystania z narzędzi analitycznych, takich jak Google Analytics, HotJar itp.,
- kreatywność i innowacyjne podejście do rozwiązywania problemów, a także zrozumienie procesów digitalizacji i transformacji cyfrowej,
- umiejętność pracy w zespole interdyscyplinarnym (dział IT, sprzedaż, marketing) oraz zdolność do tłumaczenia potrzeb marketingowych na wymagania techniczne,
- dostępność do pracy na pełen etat lub w formie projektowej (minimum 3 dni w tygodniu),
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.
Zakres odpowiedzialności:
- opracowywanie i realizacja strategii marketingowej mającej na celu promocję produktów technologicznych,
- planowanie, wdrażanie oraz monitorowanie działań marketingowych, w tym performance marketing, content marketing, SEO, SEM oraz kampanii płatnych,
- analiza danych i efektywności kampanii, wykorzystanie narzędzi analitycznych oraz platform marketing automation do ciągłej optymalizacji działań,
- współpraca z zespołem IT i sprzedaży w celu dostosowania strategii marketingowych do potrzeb technicznych produktów oraz zapewnienie spójności działań marketingowych z celami rozwoju technologicznego,
- przekładanie wymagań marketingowych na potrzeby techniczne i wsparcie zespołu w implementacji rozwiązań,
- prowadzenie skutecznej komunikacji na różnych kanałach (media społecznościowe, e-mailing, landing pages), dopasowanej do specyfiki i potrzeb odbiorców,
- wdrażanie nowych narzędzi marketingowych, testowanie i monitorowanie ich efektywności,
- regularne raportowanie wyników działań marketingowych oraz analizowanie trendów rynkowych, ze szczególnym uwzględnieniem nowych technologii i innowacji w marketingu.
We współpracy z nami zyskasz:
- wpływ na kierunek rozwoju zespołu i sposób jego działania,
- realny wpływ na rozwój organizacji – u nas możesz testować swoje pomysły i wykazać się inwencją,
- wymagający, ale satysfakcjonujący rytm pracy – u nas rozwiniesz swoje umiejętności, bo każdy dzień przynosi nowe wyzwania i okazje do rozwoju,
- współpracę z doświadczonym Zespołem Marketingowym,
- pakiet benefitów pozapłacowych – karta Multisport, rozszerzony pakiet Luxmed, prezenty na urodziny (a już wkrótce rozszerzymy nasz pakiet benefitów o dodatkowe korzyści),
- ogólnofirmowe przyjęcia i spontaniczne wyjścia – wierzymy, że pomysły i relacje rodzą się także poza biurem,
- przestrzeń do działania na rzecz innych – Bieg Firmowy, Szlachetna Paczka i liczne akcje CSR,
- elastyczną formę współpracy – jesteśmy otwarci na współpracę projektową oraz na pełny etat.