Oferty
Office Manager
HR

Office Manager

Wrocław
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
UZ, B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

doradztwo

kreatywność

dobra organizacja pracy

elastyczność

multitasking

język angielski

odpowiedzialność

Mile widziane

manager

prawo jazdy kat. B

skuteczna komunikacja

język ukraiński

pomysłowość

analiza

priorytetyzacja

Microsoft Office

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Friendly offer

HUMAN GROUP to innowacyjna organizacja, która w Polsce istnieje od 2016 r. (wcześniej od 2012 r. działająca prężnie na rynku zachodnim) i zrzesza 6 wyspecjalizowanych spółek odpowiadających na potrzeby biznesu w zakresie rekrutacji, outsourcingu a także pracy tymczasowej. Nasze dedykowane linie biznesowe realizują dla klientów projekty rekomendacji specjalistów i managerów oraz wspierają technologicznie firmy dostarczając zespoły projektowe z obszaru IT.

Aktualnie również rozwijamy nasz autorski produkt technologiczny, którego beneficjentami są centra dystrybucyjne oraz produkcyjne i inne miejsca, w których efektywność ma kluczowe znaczenie.

Jeśli chcesz być kluczową częścią rozwijającego się biznesu, ta rola może być dla Ciebie! Poszerzamy nasz zespół a z nim i kierunki biznesowe!  


‘OFFICE MANAGER’ w Dziale HR

Human Group


Formalne aspekty współpracy:


  • Miejsce pracy - WROCŁAW
  • Forma zatrudnienia - B2B, UMOWA ZLECENIE
  • Wymiar czasu pracy - 1/1
  • Poziom seniority - MID/SENIOR
  • Rodzaj pracy - STACJONARNA


Twój zakres obowiązków: 


  • Zapewnienie merytorycznego i organizacyjnego wsparcia dla Członków Zarządu
  • Zarządzanie kalendarzem spotkań Członków Zarządu- umawianie spotkań, ustalanie priorytetów i potwierdzanie agendy zakreślonych tematów
  • Udział w spotkaniach biznesowych i przygotowywanie podsumowań, raportów i notatek z uzgodnień i decyzji
  • Inicjowanie projektów HR-owych oraz wsparcie w ich przygotowaniu i wdrożeniu 
  • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w biurze w tym: przyjmowanie, wysyłka i rejestracja korespondencji i przesyłek, rejestrowanie faktur, sporządzanie dokumentów, pism, wypełnianie formularzy związanych z codziennym funkcjonowaniem firmy
  • Tworzenie procedur, budowanie wysokiego standardu zarządzania biurem oraz dbanie o przestrzeganie zasad i dyscypliny zgodnej z kulturą organizacyjną
  • Przygotowywanie narzędzi służbowych wraz z działem IT i HR oraz onboarding nowych pracowników 
  • Tworzenie raportów, zestawień, analiz zleconych projektów, w tym ewidencjonowanie dokumentów w programie Excel i w wersji papierowej
  • Sporządzanie oficjalnych pism i komunikatów służbowych 
  • Organizacja wyjazdów służbowych dla pracowników oraz Zarządu 
  • Przygotowywanie i koordynacja imprez firmowych, eventów okolicznościowych, szkoleń, spotkań, konferencji, udział i przygotowywanie organizacyjne targów i eventów
  • Organizowanie zaopatrzenia art. spożywczych, biurowych oraz rzeczowych
  • Przyjęcie gości oczekujących na spotkanie z Zarządem – podanie kawy herbaty, przygotowanie poczęstunku
  • Nadzór nad przestrzeganiem porządku 
  • Wykonywanie bieżących zadań zleconych przez Przełożonego


Nasze wymagania:


  • Min 4 lata doświadczenia na podobnym stanowisku poparte doświadczeniem w zarządzaniu biurem i układaniu procesów administracyjno-biurowych w tym zarządzanie komunikacją i organizacją pracy i przestrzeni 
  • Wysoka kultura osobista, dobra organizacja pracy, zaangażowanie, terminowość, biznesowa prezencja, umiejętność ustalania priorytetów w zadaniach, gotowość do pracy pod presją czasu, kreatywność i nieszablonowe, proaktywne myślenie
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie C1
  • Biegła obsługa systemu MS Office (szczególnie excel) i sprzętu biurowego
  • Prawo jazdy kat. B


Mile widziane:


  • Komunikatywna znajomość j. rosyjskiego lub ukraińskiego

 

Oferujemy:


  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Jasną ścieżkę kariery i awans zależny od Twojego zaangażowania oraz efektów pracy
  • Elastyczną formę współpracy - w przypadku umowy B2B gwarantujemy bezpłatną obsługę księgową
  • Premie za staż- im dłużej z nami pracujesz tym więcej zyskujesz
  • Dodatkowy dzień wolny jako prezent na Twoje urodziny
  • Kurs j. angielskiego w godzinach pracy
  • Pizza day - przynajmniej raz w miesiącu!
  • Bony do sieci partnerskich lub Kartę Lunchową- kiedy będziesz głodny zakupów
  • Benefity medyczne i sportowe- bo dbamy o Twój dobrostan
  • Budżet szkoleniowy do 2000 zł netto
  • Wyjazdy integracyjne i cykliczne eventy firmowe
  • Dużą decyzyjność w organizacji własnej pracy
  • Pracę w nowoczesnym biurze w centrum Wrocławia w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie otwartej na ludzi i nowe pomysły
  • Możliwość rozwoju własnych kompetencji i budowania pozycji eksperta dzięki atrakcyjnym wyzwaniom 
  • Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy (u nas nie ma nudy)
  • Przyjazną atmosferę i niezbędne narzędzia pracy 


Mamy prosty proces rekrutacyjny: 


  1. Aplikacja.
  2. Krótka rozmowa telefoniczna.
  3. Rozmowa kwalifikacyjna stacjonarna/online. 
  4. Decyzja. 


Aplikuj do nas, jeśli widzisz, że to ogłoszenie jest dedykowane właśnie dla Ciebie! 

Poczujesz się z nami dobrze, kiedy lubisz jak dużo się dzieje, a każdy dzień przynosi nowe, ciekawe wyzwania! 

Do usłyszenia!

Sprawdź podobne oferty pracy

Asystent / Asystentka biura

Nowa
4 500 - 6 500 pln
Linkhouse
Dąbrowa Górnicza
Microsoft Office
język angielski
prawo jazdy kat. B
Nowa

Office Manager

Nowa
6 000 - 9 500 pln
Rocket Jobs Client
Warszawa
komunikatywność
Office Management
język angielski
Nowa

Operational/Office Manager

Nowa
Foap
Warszawa
Finance
English
prawo
Nowa

Employee Assistance Specialist with German

Nowa
Ricoh Business Services
Sopot
język niemiecki
HR
Nowa

Pracownik administracyjno-biurowy

Nowa
Biliti
Ksawerów
Microsoft Office
odpowiedzialność
sumienność
Nowa