Human Group to organizacja o wyjątkowej dynamice, nastawiona na konkretne, mierzalne efekty. Rozwijamy nowe linie biznesowe, wdrażamy innowacje zarówno w codzienną pracę zespołów, jak i na zakładach pracy naszych klientów. Codziennie sięgamy po ambitne cele – z odwagą i energią, której oczekujemy od każdego członka zespołu. Nie jesteśmy korporacją, lecz miejscem, gdzie decyzje zapadają szybko, a efekty pracy są realnie doceniane. Szukamy ludzi gotowych podjąć wyzwanie i współtworzyć nasz sukces.
Będziesz czuć się u nas dobrze, jeśli:
- jesteś odporny na zmiany i chcesz budować sukces - własny i organizacji,
- potrafisz współpracować z zespołem aby osiągać postawione cele,
- innowacje są wpisane w Twoje DNA.
A dodatkowo oczekujemy od Ciebie:
- wykształcenia minimum średniego, najlepiej związanego z marketingiem, filologią lub pokrewnymi kierunkami,
- minimum 2-letniego doświadczenia w marketingu, w tym w prowadzeniu kampanii płatnych na LinkedIn, Facebooku i Instagramie,
- umiejętności tworzenia angażujących treści, dostosowanych do specyfiki grup docelowych,
- znajomości narzędzi takich jak Google Analytics, LinkedIn Analytics, Facebook Ads Manager, WordPress i Canva,
- wiedzy z zakresu SEO/SEM oraz umiejętności optymalizacji treści,
- dobrej organizacji pracy, zdolności do pracy zespołowej oraz umiejętności dotrzymywania terminów,
- kreatywności, elastyczności i gotowości do dostosowania się do dynamicznie zmieniającego się rynku,
- doświadczenia w prowadzeniu kampanii na LinkedIn Ads i Facebook Ads (Meta Ads Manager); znajomość Google Ads będzie dodatkowym atutem,
- znajomości języka angielskiego – mile widziana.
Zakres odpowiedzialności:
Jako członek 4-osobowego zespołu marketingowego, będziesz odpowiedzialny/a za tworzenie treści, prowadzenie kampanii marketingowych, optymalizację pod kątem SEO/SEM oraz współpracę z innymi działami firmy - sprzedaż, operacja, rekrutacja, HR. Będziesz mieć możliwość kreowania wizerunku firmy w mediach społecznościowych, a także testować nowe narzędzia i strategie. Twoje główne obowiązki:
- tworzenie angażujących treści na profile firmowe na Facebooku i LinkedIn - pisanie angażujących treści kierowanych do grup docelowych, dopasowanie tone of voice (nastawienie na treści edukacyjne, informacyjne, a także wspierające employer branding i sprzedaż),
- opracowywanie harmonogramu publikacji,
- SEO/SEM,
- moderowanie interakcji na profilach, odpowiadanie na komentarze oraz analizowanie zaangażowania,
- prowadzenie bloga firmowego,
- tworzenie i optymalizacja kampanii płatnych na LinkedIn, Facebook, Instagram,
- współtworzenie contentu do profili firmowych Instagram i TikTok,
- zarządzanie treściami na stronie internetowej za pomocą WordPress,
- współpraca z grafikiem i innymi działami w celu dostosowania treści do grup docelowych.
We współpracy z nami zyskasz:
- realny wpływ na rozwój organizacji – wiemy, że praca to coś więcej niż lista zadań. U nas możesz testować swoje pomysły i wykazać się inwencją,
- wymagający, ale satysfakcjonujący rytm – u nas rozwiniesz swoje umiejętności, bo każdy dzień przynosi nowe wyzwania i okazje do rozwoju,
- możliwość pracy z różnymi grupami docelowymi (B2C - pracownik tymczasowy, B2B)
- realizacja działań wspierających employer branding,
- pakiet benefitów pozapłacowych – karta Multisport, rozszerzony pakiet Luxmed, prezenty na urodziny (a już wkrótce rozszerzymy nasz pakiet benefitów o dodatkowe korzyści 🤫).
- każdy z nas ma indywidualny budżet szkoleniowy, który daje wolność wyboru: kursy, warsztaty, certyfikaty – to Ty decydujesz, co najlepiej wesprze Twoją ścieżkę rozwoju,
- ogólnofirmowe przyjęcia i spontaniczne wyjścia - wierzymy, że pomysły i relacje rodzą się także poza biurem,
- przestrzeń do działania na rzecz innych – Bieg Firmowy, Szlachetna Paczka i liczne akcje CSR,
- praca w agencji pracy jest dynamiczna i pełna wyzwań, co pozwala na naukę nowych umiejętności i adaptację do zmieniającego się rynku pracy.
Dołącz do nas!