Human&Hunter Sp. z o.o. to agencja pracy tymczasowej i doradztwa personalnego z długoletnim doświadczeniem na rynku. Jesteśmy firmą, która z zaangażowaniem pozyskuje personel pracowniczy dostosowany do potrzeb naszych Klientów. Nr 6664 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia.
Obecnie dla jednego z naszych Klientów, dużej firmy produkcyjnej z branży automotive, poszukujemy osoby na stanowisko:
Kierownik sprzedaży.
Lokalizacja: Osiek k. Olkusza (woj. małopolskie).
W Human&Hunter czeka na Ciebie:
- zatrudnienie bezpośrednio u naszego Klienta- umowa o pracę kodeksową,
- praca w godzinach 08:00 – 16:00,
-
atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze, uzależnione od doświadczenia zawodowego,
- niezbędne narzędzia pracy tj. komputer, telefon itp.,
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
- praca przy ciekawych interdyscyplinarnych projektach,
- praca w międzynarodowym i dynamicznym środowisku,
- program Polecenia Pracownika,
- system nagród KAIZEN,
- ubezpieczenie grupowe,
- świadczenia i paczki świąteczne,
- dofinansowanie wypoczynku dla dzieci,
- praca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Zakres zadań:
- proaktywne pozyskiwanie nowych klientów i rozwijanie relacji biznesowych,
- prowadzenie skutecznych negocjacji handlowych i finalizowanie kontraktów,
- analiza wyników sprzedaży oraz wdrażanie strategii zwiększających efektywność i przychody,
- monitorowanie rynku oraz działań konkurencji w celu identyfikowania nowych szans rozwoju,
- efektywne zarządzanie i motywowanie zespołu sprzedażowego do osiągania wyznaczonych celów,
- budowanie długofalowych relacji z kluczowymi klientami i dbanie o najwyższy poziom obsługi.
Oczekiwania wobec Kandydatów:
- minimum 5 lat doświadczenia w pracy na stanowisku sprzedażowym, w branży produkcyjnej- motoryzacja,
- wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki związane z zarządzaniem, sprzedażą, technologią lub pokrewne),
- biegła znajomość języka angielskiego- warunek konieczny (swobodna komunikacja biznesowa),
- doskonałe umiejętności budowania i rozwijania relacji biznesowych, poparte sukcesami we współpracy z kluczowymi klientami,
- wysoko rozwinięte kompetencje negocjacyjne oraz zorientowanie na osiąganie wyników,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel i PowerPoint) – codzienne narzędzie pracy.
Chcesz dowiedzieć się więcej, zadzwoń !
Magdalena Tutak
+48 577 904 907