Marszałkowska 142, Warszawa
IBT International Brands Trading
Co będziesz robić?
Tworzyć i wdrażać działania trade marketingowe, które realnie napędzają sprzedaż – głównie w kanałach tradycyjnych i hurtowych.
Dobierać i dostosowywać narzędzia marketingowe (materiały POS, akcje promocyjne, kampanie specjalne) do potrzeb klientów i specyfiki kanałów sprzedaży.
Ściśle współpracować z działem sprzedaży i zakupów – działamy dynamicznie i decyzyjnie.
Przygotowywać prezentacje, propozycje aktywacji oraz briefy dla agencji zewnętrznych.
Nadzorować działania w social mediach i współpracować z naszym wewnętrznym Social Media Managerem – dbając o spójność działań z celami trade i brand marketingowymi.
Monitorować skuteczność kampanii w oparciu o dane sprzedażowe i optymalizować działania.
Śledzić trendy rynkowe i działania konkurencji – szukając inspiracji do nowych aktywacji.
Zarządzać budżetem trade marketingowym i dbać o wysoką efektywność inwestycji
Szukamy osoby, która:
Ma 4–5 lat doświadczenia w trade marketingu – najlepiej w dystrybucji lub FMCG.
Zna specyfikę pracy z handlem tradycyjnym, hurtowniami i niezależnymi sieciami detalicznymi.
Ma doświadczenie we współpracy z zespołami lub agencjami social media.
Potrafi planować dedykowane działania dla różnych klientów i kanałów sprzedaży.
Czuje się swobodnie w pracy z danymi i rozumie, że skuteczny marketing musi być mierzalny.
Jest proaktywna, samodzielna i gotowa przejąć odpowiedzialność za własne projekty.
Płynnie posługuje się językiem angielskim (min. poziom B2).
Ukończyła studia wyższe na kierunku marketing, zarządzanie, ekonomia (mile widziane).
Oferujemy:
Nowo utworzone stanowisko – realna szansa, by od podstaw współtworzyć obszar trade marketingu i aktywacji digitalowych.
Możliwość budowania i prowadzenia własnego zespołu (na start: 1 osobowy zespół z Social Media Managerem).
Ścisłą współpracę z doświadczonym zespołem sprzedaży i bezpośredni kontakt z decydentami.
Szansę na rozwijanie obecności znanych, międzynarodowych marek na polskim rynku.
Pracę w siedzibie firmy w Warszawie – w systemie 4 dni pracy z biura i 1 Home Office
Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową.
Realną przestrzeń do rozwoju – zarówno w zakresie zespołu, jak i strategicznego wpływu na działania firmy.