Trade Marketing Manager

Marketing

Marszałkowska 142, Warszawa

IBT International Brands Trading

Pełny etat
B2B, UoP
Starszy specjalista / Senior
Praca hybrydowa

Opis stanowiska

Co będziesz robić?

  • Tworzyć i wdrażać działania trade marketingowe, które realnie napędzają sprzedaż – głównie w kanałach tradycyjnych i hurtowych.

  • Dobierać i dostosowywać narzędzia marketingowe (materiały POS, akcje promocyjne, kampanie specjalne) do potrzeb klientów i specyfiki kanałów sprzedaży.

  • Ściśle współpracować z działem sprzedaży i zakupów – działamy dynamicznie i decyzyjnie.

  • Przygotowywać prezentacje, propozycje aktywacji oraz briefy dla agencji zewnętrznych.

  • Nadzorować działania w social mediach i współpracować z naszym wewnętrznym Social Media Managerem – dbając o spójność działań z celami trade i brand marketingowymi.

  • Monitorować skuteczność kampanii w oparciu o dane sprzedażowe i optymalizować działania.

  • Śledzić trendy rynkowe i działania konkurencji – szukając inspiracji do nowych aktywacji.

  • Zarządzać budżetem trade marketingowym i dbać o wysoką efektywność inwestycji


Szukamy osoby, która:

  • Ma 4–5 lat doświadczenia w trade marketingu – najlepiej w dystrybucji lub FMCG.

  • Zna specyfikę pracy z handlem tradycyjnym, hurtowniami i niezależnymi sieciami detalicznymi.

  • Ma doświadczenie we współpracy z zespołami lub agencjami social media.

  • Potrafi planować dedykowane działania dla różnych klientów i kanałów sprzedaży.

  • Czuje się swobodnie w pracy z danymi i rozumie, że skuteczny marketing musi być mierzalny.

  • Jest proaktywna, samodzielna i gotowa przejąć odpowiedzialność za własne projekty.

  • Płynnie posługuje się językiem angielskim (min. poziom B2).

  • Ukończyła studia wyższe na kierunku marketing, zarządzanie, ekonomia (mile widziane).


Oferujemy:

  • Nowo utworzone stanowisko – realna szansa, by od podstaw współtworzyć obszar trade marketingu i aktywacji digitalowych.

  • Możliwość budowania i prowadzenia własnego zespołu (na start: 1 osobowy zespół z Social Media Managerem).

  • Ścisłą współpracę z doświadczonym zespołem sprzedaży i bezpośredni kontakt z decydentami.

  • Szansę na rozwijanie obecności znanych, międzynarodowych marek na polskim rynku.

  • Pracę w siedzibie firmy w Warszawie – w systemie 4 dni pracy z biura i 1 Home Office

  • Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową.

  • Realną przestrzeń do rozwoju – zarówno w zakresie zespołu, jak i strategicznego wpływu na działania firmy.

Wymagane umiejętności

marketing
B2B marketing
branża FMCG
e-commerce
badanie rynku
digital marketing
Oferta dodana: 29.07.2025
Lokalizacja biura