Kogo szukamy?
Obecnie poszukujemy do naszego zespołu osoby na stanowisko Specjalista ds. Marketingu, która będzie odpowiedzialna za jeszcze mocniejsze rozkręcenie naszego marketingu, dotarcie do większej liczby osób na rynku z naszym produktem, a tym samym generowanie ciepłych leadów marketingowych dla naszego zespołu sprzedażowego. Brzmi fajnie? 😎
Przygotuj się, że będziesz mieć okazję pracować marketingowo z produktem, który wprowadza nowe standardy zarządzania do wielu firm, a przy tym realnie wpływa na bardziej wydajną pracę zespołową. Poszukujemy osoby, która odnajduje się na wielu płaszczyznach marketingu, chce się rozwijać razem z nami, a przy tym absolutnie nie lubi się nudzić 🔥
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
- 📌 Tworzenie, rozwijanie i realizowanie strategii marketingowej produktu.
- 📌 Kreatywne prowadzenie kanałów w social mediach (FB, IG, LI, TT).
- 📌 Zarządzanie kampaniami reklamowymi w Google Ads i Meta Ads.
- 📌 Tworzenie angażujących treści marketingowych (np. artykuły, case studies, wywiady).
- 📌 Zarządzanie stroną internetową (np. bieżąca aktualizacja treści).
- 📌 Współpraca z parterami marketingowymi (portalami, influencerami, itp.).
- 📌 Analiza danych oraz raportowanie efektywności działań marketingowych.
- 📌 Tworzenie materiałów marketingowych na potrzeby kampanii (np. grafiki, rolki, itp.).
- 📌 Planowanie, tworzenie i wysyłanie newslettera do naszych grup odbiorców.
- Posiadasz min. 2-letnie doświadczenie w marketingu B2B na podobnym stanowisku - bez problemu odnajdziesz się w tej roli, a przy tym dołączysz z głową pełną pomysłów.
- Masz praktyczną znajomość systemów reklamowych Google Ads i Meta Ads - doskonale wiesz, jak stworzyć efektywną kampanię, potrafisz pracować z dużymi budżetami i na bieżąco optymalizować prowadzone działania.
- Posiadasz umiejętność efektywnego wykorzystania Canvy (lub innych tooli!) - znasz to narzędzie, wykorzystujesz na co dzień do tworzenia grafik i innych materiałów.
- Świetnie odnajdujesz się w Google Analytics, a takie narzędzia jak Google Tag Manager czy Google Search Console nie są Ci obce - potrafisz tym samym pracować z analityką danych, tworzyć raporty i wykorzystywać skutecznie dostępne narzędzia.
- Znasz się świetnie na realizacji kampanii „Lead Generation” oraz posiadasz wysoką znajomość metodyk generowania leadów - to w końcu Twoja praca w dużej mierze będzie odpowiadała za nasz dalszy potencjał sprzedażowy.
- Potrafisz świetnie pisać, tworzyć content i przygotowywać materiały marketingowe - nie stanowi dla Ciebie problemu treść na www, artykuł bądź stworzenie krótkiego wywiadu.
- Posiadasz język angielski na poziomie komunikatywnym – działamy globalnie, więc musisz się skutecznie komunikować i tworzyć treść również po angielsku.
- Odnajdujesz się przed kamerą - potrafisz się wypowiedzieć, nagrać krótki film lub rolkę, a przy tym zrobić prosty montaż, by Twoje małe arcydzieło szybko ujrzało światło dzienne.
- Proaktywność, kreatywność i samodzielność– nie będziemy Cię prowadzić za rękę, ale damy Ci przestrzeń do działania! :)
- Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + prowizja od efektów.
- Dowolna forma zatrudnienia - Ty wybierasz, my się dostosujemy.
- 100% zdalny model pracy
- Rozwojowy produkt, którego jesteś integralną częścią - masz realny wpływ na to, w którym kierunku wspólnie podążamy.
- Bilard i dart w biurze - zawsze możesz zwolnić i się zrelaksować.
- Sprzęt służbowy niezbędny do pracy - komputer, dostęp do narzędzi, itp.
- Pakiety rozwojowe służące samokształceniu i podnoszeniu kwalifikacji - chcemy, by Twoje kompetencje rosły razem z naszym produktem. Wspólnie idziemy do przodu.
- A o pozostałych benefitach porozmawiamy na spotkaniach :)
- Etap 1: otrzymasz mailowo od Norberta specjalny formularz, który zweryfikuje podstawowe wymagania i określi, czy jesteśmy wspólnie w dobrym miejscu.
- Etap 2: umówimy pierwsze spotkanie rekrutacyjne z Norbertem i Michałem, które potrwa około 20 minut. Przede wszystkim będziemy chcieli porozmawiać i się poznać.
- Etap 3: po spotkaniu poprosimy Cię o wykonanie zadania sprawdzającego Twojego umiejętności w praktyce, a także przedstawienie portfolio Twojej dotychczasowej pracy.
- Etap 4: jeśli przebrniesz do tego etapu, spotkamy się ponownie na dłuższej rozmowie rekrutacyjnej, gdzie porozmawiamy w szerszym zakresie o naszej potencjalnej współpracy. Po tym spotkaniu będziemy chcieli podjąć finalną decyzję :)