Szybko rozpoznajesz i rozumiesz potrzeby innych? W takim razie potrzebujemy właśnie Ciebie! Do naszego zespołu szukamy ludzi, którzy z łatwością nawiązują kontakt klientami, chętnie uczą się nowych rzeczy i chcą pracować w miejscu, które pozwoli im się rozwijać. Tutaj, w sklepie w Lublinie, masz szansę to robić!
O TOBIE:
· posiadasz doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą dla klienta biznesowego,
· rozumiesz specyfikę i potrzeby klientów biznesowych na lokalnym rynku,
· posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem, motywujesz i inspirujesz innych,
· osiągasz cele, motywuje Cię duża odpowiedzialność i samodzielność,
· Twoją pasją jest praca z ludźmi i masz otwartość na potrzeby innych,
· ważne jest dla Ciebie działanie i ciągle szukasz coraz lepszych rozwiązań,
· masz łatwość nawiązywania długofalowych relacji biznesowych z klientem,
· jesteś samodzielny/-a, dokładny/-a i posiadasz zdolności organizacyjne (zarządzanie czasem, koordynowanie procesów),
· potrafisz jasno komunikować się i współpracować z wszystkimi stronami niezbędnymi do realizacji zamówienia,
· jesteś zmotywowany/-a do rozwoju oraz wyznaczania sobie ambitnych celów,
· masz wiedzę o tym, jak funkcjonuje dział IKEA dla Firm,
· bardzo dobrze znasz programy pakietu MS Office (szczególnie MS Excel),
· komunikujesz się swobodnie w mowie i piśmie zarówno w języku polskim, jak i angielskim,
· masz gotowość do pracy w systemie zmianowym oraz w weekendowe dni handlowe, na pełny etat.
TWOJE PRZYSZŁE ZADANIA:
· zarządzanie sprzedażą asortymentu IKEA dla małych, średnich i dużych firm w Lublinie i województwa lubelskiego,
· współtworzenie strategii, struktur, narzędzi i metod działania, mających na celu umocnienie pozycji sklepu IKEA jako pierwszego wyboru klientów biznesowych na lokalnym rynku w zakresie wyposażenia wnętrz,
· proaktywne kierowanie procesem sprzedaży w dziale IKEA dla Firm, z pełnym zrozumieniem potrzeb klientów oraz oferty IKEA w zakresie produktów, rozwiązań i usług,
· wsparcie klientów biznesowych w dokonywaniu trafnych wyborów oraz dostarczanie doskonałego doświadczenia zakupowego,
· zarządzanie zespołem Koordynatorów ds. Klienta Biznesowego w osiąganiu wyznaczonych celów,
· analizowanie lokalnego rynku i identyfikowanie potencjalnych klientów IKEA we współpracy z zespołem,
· monitorowanie osiąganych wyników sprzedaży i motywacja zespołu do pracy z zaangażowaniem, nad wynikami operacyjnymi i nad kompetencjami zawodowymi,
· podejmowanie decyzji i poszukiwanie konstruktywnych rozwiązań dla bieżących spraw działu,
· wspieranie zespołu w braniu pełnej odpowiedzialności za relację z klientem - przed, w trakcie zamówienia, i jeśli jest taka potrzeba - również po procesie zakupowym w celu znalezienia najlepszych rozwiązań oraz budowaniu długotrwałych relacji z klientami,
· zarządzanie procesami logistycznymi i finansowymi, potrzebnymi do zrealizowania transakcji z klientem biznesowym,
· współpraca z wszystkimi funkcjami i działami w sklepie oraz w kraju.
W IKEA MAMY DLA CIEBIE:
· umowę o pracę na 3-miesięczny okres próbny, przedłużaną następnie na czas nieokreślony po pozytywnej ocenie przełożonego,
· restaurację pracowniczą, a w niej m.in. dwudaniowy obiad za 7 złotych,
· 15% zniżkę pracowniczą na zakupy w IKEA,
· rozszerzony pakiet opieki medycznej Medicover,
· kartę Multisport,
· dodatkowe wynagrodzenie za każdą godzinę przepracowaną w nocy lub w weekend,
· punkty do wydania w kafeterii np. na kino, zakupy, restauracje, wycieczki,
· darmowy dostęp do platformy umożliwiającej naukę języków obcych,
· przelew, kartę upominkową IKEA lub kartę przedpłaconą na zakupy świąteczne, z okazji ślubu, jubileuszu pracy, urodzenia/przysposobienia/przyjęcia na wychowanie dziecka Pracownika.
· 26 (zamiast ustawowych 20) dni urlopu na start dla wszystkich, po podpisaniu umowy na czas nieokreślony,
· dodatkowe dni wolne urlopu ojcowskiego IKEA z okazji narodzin lub adopcji dziecka,
· premię roczną uznaniową zależną od wyników IKEA,
· prywatny plan emerytalny (PPE),
· ubezpieczenie na życie (NNW),
· kredyt 0% na zakupy w IKEA,
· Program Wsparcia Pracownika: dostęp do konsultacji ze specjalistami w ramach wsparcia osobistego, prawnego, finansowego i zdrowotnego (Infolinia 24/7 oraz indywidualne sesje),
· grafiki przekazywane z wyprzedzeniem.
W związku z tym, że to stanowisko wymaga określonych kompetencji, prosimy załącz do Twojej aplikacji dowolny plik, w którym przedstawisz nam swoje doświadczenie.
Z kandydatami/-tkami spotykamy się na bieżąco i dopuszczamy zamknięcie procesu rekrutacyjnego wcześniej.
W IKEA dobrze wiemy, że nasza praca… znaczy więcej. Nie tylko dla naszych klientów, ale i dla nas samych. Tutaj doceniamy różnorodność i tworzymy przyjazne środowisko pracy, w którym wszyscy mają zapewnione równe szanse. Dołącz do naszego zespołu, by się o tym przekonać i razem z nami tworzyć fajne miejsce pracy. Aplikuj już dziś!
Sprawdź podobne oferty pracy