Specjalista ds. Rachunkowości
Finanse

Specjalista ds. Rachunkowości

Lublin
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

finanse

rachunkowość

język angielski

Opis stanowiska

Zakres obowiązków:

  • Budowanie długotrwałych relacji z klientami wewnętrznymi Grupy, w tym - obsługa Klienta zagranicznego (w j. angielskim),
  • Księgowanie transakcji dotyczących środków trwałych w systemie SAP - m.in. oddanie do użytkowania, likwidacja,
  • Weryfikacja poprawności otrzymanych transakcji oraz ich zgodności z procesem księgowym,
  • Monitoring i analiza nierozliczonych nakładów, uczestnictwo w procesie inwentaryzacji,
  • Naliczanie amortyzacji oraz zarządzanie słownikami środków trwałych,
  • Poszukiwanie obszarów do usprawnień w obsługiwanych procesach,
  • Przygotowywanie raportów związanych z środkami trwałymi.


Wymagania:

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
  • Wykształcenie o profilu rachunkowość lub finanse, lub pokrewne,
  • Dobra znajomość pakietu MS Office,
  • Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność,
  • Chęć rozwoju w obszarze finansów,
  • Mile widziana znajomość systemów ERP, Oracle, Sap.


Oferujemy:

  • Możliwość rozwoju zawodowego w branży rachunkowości i finansów,
  • Umowę o pracę, konkurencyjne wynagrodzenie,
  • Udział w ciekawych projektach lokalnych i centralnych,
  • Przyjazną atmosferę pracy,
  • Pracę na systemach wykorzystywanych przez korporacje i duże firmy,
  • Możliwość korzystania z szerokiej palety benefitów pracowniczych obejmujących karty sportowe, ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie na życie itp.,
  • Możliwość pracy w systemie hybrydowym - 2 dni w biurze/3 dni zdalnie - Lublin

Rekomendowane oferty

Trade Finance Operations Specialist

Nowa
ArcelorMittal Business Center of Excellence Poland
Dąbrowa Górnicza
finanse
Microsoft Power BI
Nowa

Specjalista ds. procesowania danych z j. angielskim i niemieckim

Nowa
Volkswagen Group Services
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
SAP
MS Office
Nowa