Customer Service Specialist (Junior)
Nowa
Obsługa klienta

Customer Service Specialist (Junior)

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

organizacja pracy

MS Office

angielski

Opis stanowiska

Customer Service Specialist – Dział Eksportu


Lokalizacja: Mosina pod Poznaniem


Czym się zajmujemy? Jesteśmy producentem i dystrybutorem rozwiązań sieciowych, akcesoriów dla graczy, urządzeń peryferyjnych oraz elektroniki użytkowej. Nasze marki własne to m.in. Lanberg, Armac, Genesis, czy Natec.

Dołącz do naszego zespołu jako Customer Service Specialist i wspieraj obsługę klientów na rynkach eksportowych. Szukamy osoby, która chce rozwijać się w międzynarodowym środowisku, ma świetne umiejętności organizacyjne i lubi współpracę z innymi działami firmy. Obsługujemy klientów hurtowych (sprzedaż B2B), czyli dystrybutorów i sieci handlowe.

W Dziale Eksportu będziesz współpracować ze świetnym i doświadczonym teamem – czekają, aby razem realizować biznesowe cele w fajnej atmosferze.

Więcej o nas znajdziesz na: https://impakt.com.pl/


Zakres obowiązków:

  • Kompleksowa obsługa klientów w zakresie realizacji zamówień poprzez kontakt telefoniczny lub e-mailowy, zapewnienie przepływu informacji dotyczących dostawy, zapytań czy wystawianie faktur sprzedażowych.

  • Obsługa systemów np. wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie ERP czy MS Excel.

  • Koordynowanie rozwiązywania problemów dotyczących wysyłek (np. braki, uszkodzenia) czy zgłaszanych RMA.

  • Dbanie o ekspozycje produktów online (weryfikacja ofert, zgłaszanie błędów, przekazywanie materiałów).

  • Współpraca z działami wewnętrznymi w ramach realizacji zadań działowych (zakupy, logistyka, serwis, księgowość, marketing).


Nasze wymagania:

  • Biegła znajomość języka angielskiego w piśmie i mowie (warunek konieczny).

  • Bardzo dobra organizacja pracy oraz odpowiedzialność za powierzone zadania.

  • Umiejętność rozwiązywania problemów.

  • Znajomość obsługi MS Office, w szczególności Excel.

  • Otwartość na rozwój, doskonalenie procesów i naukę.


Mile widziane:

  • Doświadczenie w obsłudze klienta B2B.

  • Otwartość na doskonalenie procesów obsługi klienta.

  • Wiedza produktowa i/lub doświadczenie w sprzedaży produktów z zakresu (wybrane): zasilania/szaf teleinformatycznych/sieci komputerowych/gaming/elektronika użytkowa/akcesoria komputerowe.

  • Znajomość dodatkowego języka obcego.

  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów zaocznych (preferowane: zarządzanie, handel międzynarodowy, kierunki techniczne i inne, które mogą okazać się wartością dodaną w Dziale Eksportu).

 

To oferujemy:

💼 Bogaty pakiet benefitów - m.in. prywatna opieka medyczna, karta sportowa Medicover Sport, ubezpieczenie grupowe, 100% finansowane zajęcia języka angielskiego, integracje (wyjazdy, Piknik Rodzinny, Giercowanie), zniżki na produkty firmowe. 

⌚ Elastyczną godzinę rozpoczęcia pracy - między 8:00 a 9:00. 

 Hybrydowy tryb pracy – po okresie wdrożenia możliwość pracy zdalnej 1 dzień w tygodniu i 4 dni w biurze.

📚 Szkolenia - możliwość rozwoju i podnoszenia kompetencji zawodowych poprzez udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych. 

🤝 Dzielenie się wiedzą - wsparcie współpracowników z dużym doświadczeniem, a w ramach wdrożenia zapewnimy Ci wsparcie „buddy’iego”. 

🥇 Firmę, która stawia na jakość - w 2024 marka Genesis została ponownie wybrana najlepszą polską marką gamingową, a w 2025 Impakt S.A. otrzymało wyróżnienie Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości.

🌟 Pracę ze znanymi markami - Genesis, Lanberg, Natec, Fury, Armac (więcej: https://impakt.com.pl/dla-partnerow/marki). 

📝  Stabilną formę zatrudnienia - umowa o pracę.