Cześć! Jesteśmy butikową agencją marketingu internetowego, która specjalizuje się w kampaniach performance marketingowych, głównie dla klientów z branży e-commerce. W naszej codziennej pracy szczególnie ważne są dla nas wartości takie jak terminowość, transparentność, wysoka jakość wykonywanych zadań oraz otwarta, skuteczna komunikacja. Tworzymy atmosferę, w której liczą się relacje partnerskie, wzajemne zaufanie oraz rozwój kompetencji całego zespołu. Dołączając do nas, możesz liczyć na udział w ciekawych projektach i realny wpływ na ich przebieg.
- Tworzenie, realizacja oraz optymalizacja kampanii PPC (Google Ads, Meta Ads).
- Konfiguracja, zarządzanie i raportowanie kampanii (GA4, GTM, Looker Studio).
- Analiza danych oraz tworzenie rekomendacji strategicznych.
- Regularny kontakt z klientami – spotkania strategiczne, prezentacje wyników.
- Osiąganie i przekraczanie ustalonych celów wydajnościowych (ROAS, CPA, KPI).
- Testowanie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań zwiększających skuteczność kampanii.
- Minimum 3-letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu kampanii Google Ads oraz Meta Ads (preferowane e-commerce).
- Świetna znajomość narzędzi: Google Ads, Meta Ads, GA4, Looker Studio, GTM, Sembot, Hotjar/Microsoft Clarity.
- Bardzo dobra znajomość MS Excel.
- Umiejętność analitycznego myślenia oraz podejmowania decyzji w oparciu o dane.
- Komunikatywność, samodzielność oraz dobra organizacja pracy.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1/B2).
Mile widziane:
- Doświadczenie z Allegro Ads oraz LinkedIn Ads.
- Doświadczenie w przeprowadzaniu audytów CRO.
- Znajomość narzędzi AI (ChatGPT i podobne).
- Wynagrodzenie w przedziale 9 000 – 13 000 zł netto (B2B).
- Całkowicie zdalny model pracy z elastycznymi godzinami (wymagana dostępność w godz. 9:00–15:00).
- Realny wpływ na rozwój firmy – dopiero tworzymy nasz zespół!
- Praca nad ciekawymi projektami e-commerce.
- Szkolenia zewnętrzne i kursy podnoszące Twoje kwalifikacje.
- Partnerska atmosfera i kultura nastawiona na współpracę oraz dzielenie się wiedzą.
-
Prześlij swoje CV – pokaż nam, czym się zajmowałeś/aś do tej pory.
-
Telefoniczna rozmowa wstępna – krótka rozmowa, która pozwoli nam umówić spotkanie rekrutacyjne i odpowiedzieć na pierwsze pytania.
-
Spotkanie rekrutacyjne online – rozmowa, podczas której opowiesz nam o swoich doświadczeniach i odpowiemy na Twoje pytania.
-
Feedback – bez względu na decyzję zawsze wracamy z informacją zwrotną.
-
Decyzja i start współpracy – witamy Cię w zespole i zaczynamy wspólną pracę!
Dołącz do nas!
Czekamy na Twoją aplikację!