Będziesz odpowiadać za:
- kontakt telefoniczny i mailowy z Klientami i Księgowymi,
- aktywne pozyskiwanie nowych Klientów,
- przedstawianie nowym Klientom oferty cenowej i prezentowanie programu/aplikacji,
- pomoc Klientom w sprawnym przejściu przez procesy sprzedażowe,
- wsparcie systemowe Księgowych w narzędziach CRM związanych z procesami sprzedażowymi,
- optymalizowanie procesów sprzedażowych,
- bieżące raportowanie statusów sprzedaży.
Aplikuj, jeśli:
- jesteś z Krakowa lub okolic i lubisz pracować z biura,
- z łatwością nawiązujesz relacje i z lekkością opowiadasz o złożonych zagadnieniach,
- pracowałeś/aś na narzędziach CRM i znasz mechanizmy ich funkcjonowania w firmach,
- jesteś osobą zorientowaną na wynik i wiesz, że to on czyni dobrego sprzedawcę,
- grasz zespołowo i wiesz, że Twoja praca jest niezbędną częścią większej całości i składa się na wspólny sukces zespołu,
- potrafisz sam/a zarządzać swoim czasem, planować działania sprzedażowe i organizować swój harmonogram pracy,
- masz łatwość w przyswajaniu nowych informacji i dostosowywaniu się do zmieniających się warunków rynkowych,
- dobrze odnajdujesz się w tematyce finansowej/biznesowej/księgowej.
Dla Ciebie:
- Niezbędne narzędzia, m.in. MacBook Pro, iPhone.
-
Wygodne krzesło oraz regulowane elektrycznie biurko.
- Dofinansowanie do usług księgowych inFakt do 300 zł/mc netto.
- Prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie NNW dla Ciebie i Twojej rodziny/partnera.
- Karta Multisport Benefit dla Ciebie i bliskiej osoby.
- Lekcje języka angielskiego z Native Speakerem.
- Klarowne rozmowy o wynikach i rozwoju.
- Możliwość współpracy w oparciu o umowę o pracę lub B2B.
- Darmowe lunche w biurze.
- Świeże owoce i dobra kawa.
- Zadaszony parking rowerowy.
- Spotkania i wyjazdy integracyjne.
- Treningi biegowe z profesjonalnym trenerem.
- Elastyczny czas pracy (na plus dyspozycyjność także w godzinach popołudniowych).
- Komfortowe, klimatyzowane biuro w Centrum Krakowa – 10 minut spacerem od Dworca Głównego PKP.
O inFakcie
Od 2008 dostarczamy aplikację ułatwiającą prowadzenie firmy, kontakt z księgowymi, wystawianie faktur, dodawanie kosztów i dokonywanie płatności. Rozwijany przez nas mechanizm sztucznej inteligencji pozwala automatycznie rozpoznawać i księgować nowe dokumenty, co znacząco upraszcza pracę przedsiębiorcom, tak, aby mogli zająć się tym, co dla nich najważniejsze. Jesteśmy liderem na polskim rynku rozwiązań dla księgowości i należymy do norweskiej Grupy Visma.
Jak pracujemy?
- Lubimy naszą pracę i zależy nam na ułatwianiu życia przedsiębiorcom.
- Inspirujemy się nawzajem do tego, że można lepiej, a zarazem po ludzku się wspieramy.
- W zespole stawiamy sobie wzajemnie wymagania i nie boimy się ze sobą nie zgadzać, bo szczera dyskusja potrafi najmocniej wpłynąć na efekt końcowy.
- Wolimy spróbować i się rozczarować niż bać się sprawdzenia pomysłu.
- Wierzymy, że najlepsze wyniki robi się wewnętrznie, dlatego minimalizujemy liczbę podwykonawców.
- Widzimy, że nasze działania są doceniane, przynoszą efekt i dobre rezultaty dla całej firmy.
- Spotkania, Scrum i OKRy są dla nas, a nie odwrotnie.