Zakres obowiązków:
- Samodzielne planowanie, wycena i prowadzenie oraz raportowanie kampanii Google Ads i Facebook Ads
- Optymalizacja kampanii zgodnie z założonymi KPI
- Generowanie i implementowanie kodów mierzących Google Ads, Facebook Ads, oraz systemów analitycznych
- Sporządzanie mediaplanów, ofert handlowych i prezentacji post-buy
- Utrzymywanie stałego kontaktu z Klientami reklamowymi (prowadzenie korespondencji handlowej, prezentacja ofert u Klienta),
Umiejętności:
- Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (warunek konieczny)
- Bardzo dobra znajomość narzędzi: Adwords Editor, Google Analytics, GTM, atutem będzie znajomość Ads360 oraz platform RTB
- Bardzo dobra znajomość pakietu Office – zwłaszcza Excel
- Umiejętność tworzenia strategii zarówno sprzedażowych jak i wizerunkowych, przygotowywanie mediaplanów
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Znajomość podstaw SEO będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Motywujące wynagrodzenie
- Rozbudowany pakiet socjalny
- Dużą samodzielność, możliwość realizacji własnych pomysłów
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.