POSZUKUJEMY:
Młodszego Specjalistę działu rozliczeń
Jeśli jesteś osobą która jest:
-
zaangażowana – poświęcasz się swojej pracy i obowiązkom na 100%
-
asertywna – jesteś pewny/a swoich działań i doprowadzasz do finalizacji zadań
-
wytrwała – nie straszne Tobie chwilowe kryzysy bądź trudny klient
-
cechuje się wysoką kulturą osobistą
-
szuka sposobów i rozwiązań, a nie powodów aby dany problem odrzucić
-
potrafisz słuchać ze zrozumieniem i wykorzystywać uzyskane informacje w praktyczny sposób
-
odporna na pracę pod presją czasu – czasem pojawiają się klienci, którzy potrzebują dokumentów “na już”
-
dokładna, terminowa i posiada “zapał do pracy” 😉
-
otwarta na naukę i rozwój z zakresu rozliczeń dofinansowanych projektów
To pasujesz do naszego zespołu!
Zgłoś się do nas, jeśli spełniasz te warunki:
- szczerze odpowiedziałeś/aś TAK na wszystkie w/w założenia
- jesteś na początku swojej drogi zawodowej
- bardzo dobrze znasz i obsługujesz pakiet Ms Office
- “przyjaźnisz się z cyferkami i excelem” 😉
-
posiadasz min. rok doświadczenia w pracy/praktykach na stanowisku związanym z finansami lub doświadczenie na podobnym stanowisku – rozliczanie projektów korzystających z zewnętrznego dofinansowania mile widziane
- jesteś w stanie poświęcić na pracę minimum 20godzin w tygodniu (80-100godzin)
- posiadasz status studenta
U nas masz szansę się rozwijać!!
Twoje obowiązki:
- przygotowanie załączników do wniosków o płatność
- przygotowanie załączników do umowy o dofinansowanie
- przygotowanie załączników do zapytań ofertowych
- wprowadzanie zapytań do bazy
- bieżące wsparcie działu rozliczeń
Jak wygląda przykładowy dzień pracy na tym stanowisku:
Dzień zaczniesz od 15 minutowej koordynacji z bezpośrednim przełożonym - Managerem Działu Rozliczeń. Na koordynacji zdefiniujecie sobie najważniejsze zadania na dany dzień oraz omówicie postępy aktualnych zadań. W ciągu dnia sprawdzisz maile i kalendarz spotkań. Jeśli oba miejsca będą puste, zaczniesz realizację bieżących zadań.
Przykładowe zadania mogą polegać np. przygotowaniu załączników do wniosku o płatność, umowy czy zapytania ofertowego lub wprowadzeniu zapytania do bazy konkurencyjności. W międzyczasie notujesz godziny spędzone na projektach.
Godziny pracy będziesz ustalał(a) samodzielnie, czas pracy jest w miarę elastyczny, jednakże będziemy preferowali, abyś pracował(a) w godzinach biurowych, gdyż może zdarzyć się, że jakieś zadanie będziemy Ci zlecali do bardzo pilnego przygotowania. Ty o swojej dostępności będziesz informował nas mniej więcej z tygodniowym wyprzedzeniem (głównie poprzez udostępnienie kalendarza w Outlooku). Miejsce pracy wybierzesz sobie sam(a), ważne abyś miał(a) dostęp do internetu.
Pamiętaj również, że pierwsze dni (z reguły są to 2 dni) pracy obejmujące wdrożenie, będą się odbywały stacjonarnie w naszym biurze w Warszawie. Zapewnimy transport oraz nocleg.
- W niektórych przypadkach istnieje możliwość przeprowadzenia wdrożenia zdalnie.
Kilka słów o nas, abyś wiedział z kim przyjdzie Ci pracować:
Organizacja składa się głównie z dwóch firm.
Infinity (https://funduszeunijne.waw.pl/aktualnosci) oraz Teh Transfer (https://tehtransfer.pl/)
Firma Infinity powstała, żeby doradzać skuteczniej niż inni w zakresie pozyskiwania dofinansowania na rozwój. Natomiast Teh Transfer powstał, aby czynić badania i technologie dostępnymi.
Stanowimy zgrany, lubiący się zespół. Odpowiedzialnie prowadzimy klientów w całym wymagającym procesie. Na tym się znamy, to lubimy i w tym się realizujemy. Z satysfakcją patrzymy na sukcesy naszych klientów, ponieważ wierzymy, że inwestycje to fundament w biznesie.
Naszym celem strategicznym, na najbliższe 5 lat, jest wprowadzenie 500 polskich rodzinnych firm na ścieżkę rozwoju poprzez innowacje.
W naszej codziennej pracy kierujemy się następującymi wartościami:
-
Nasze zaangażowanie nastawione jest na efekt – jesteśmy zdeterminowani, żeby uzyskiwać jak najlepsze efekty, co przekłada się na satysfakcję naszą i klienta oraz motywuje nas do jeszcze cięższej pracy,
-
Jesteśmy uczciwi i odpowiedzialni – lubimy transparentność w działaniu, cenimy sobie lojalność i sumiennie podchodzimy do każdego zadania,
- Współpraca jest ważna, dbamy o klientów i o siebie nawzajem, dlatego partnerstwo jest słowem, które dobrze nas opisuje,
-
Jesteśmy kreatywni – szukamy rozwiązań, a nie problemów,
-
Szanujemy swój czas, dlatego jesteśmy nastawieni na komunikację ”do brzegu”,
-
Stawiamy na wzajemny szacunek i zdrowe środowisko pracy – nie ma miejsca na toksyczne zachowania i nadużycia ze strony managera. U nas manager nie ma prawa “krzyknąć”
Nasze Standardy pracy:
- komunikacja poprzez mail i komunikator
- zadania wpisujemy na tablicy kanban w teamsie,
- wdrażamy rozwiązania systemowe a nie doraźne,
- dokumenty trzymamy w chmurze (każdy ma swoją przestrzeń),
- każdy ma do dyspozycji licencję na oprogramowanie,
- każdy pracownik otrzymuje potrzebne do pracy sprzęty i akcesoria → jak potrzebujesz czegoś, co ułatwi Tobie pracę i zwiększy jej komfort, wybierz to i daj znać managerowi, a my chętnie to zapewnimy :)
Kultura organizacji:
-
Komunikacja – jesteśmy “na Ty” → komunikacja bezpośrednia i traktujemy się partnersko,
-
Dążenia - orientacja na zadania, naukę i rozwój,
-
Wspólne wartości
-
Rytuały - koordynacje 1:1, koordynacje cała firma pod koniec miesiąca, spotkania cały zespół 2 razy w roku np. w okolicach Wielkanocy oraz wyjazd integracyjny na weekend raz w roku.
-
integracja wyjazdowa 1 raz w roku spotkanie oraz spotkanie w Warszawie też 1/rok
Nasz wieloletni klient tak podsumował współpracę z nami:
„Współpracujemy od lat. Nieszablonowe myślenie, indywidualne podejście do klienta i profesjonalizm - doskonałe rozeznanie w funduszach unijnych i wsparcie na każdym etapie współpracy. Polecam!”
Inne ważne informacje „w pigułce”:
-
miejsce pracy: zdalnie\ lub jeśli pojawia się chęć odwiedzania biura - Warszawa Żoliborz
-
wymiar godzinowy: około 80-100 godzin w miesiącu - wraz z rozwojem kompetencji i samodzielności, istnieje możliwość zwiększenia wymiaru czasu pracy.
-
umowa zlecenie: początkowo 30zł/godz – po ukończeniu studiów i wspólnej decyzji dot. współpracy, istnieje możliwość przejścia na Uop. *Jeśli kandydat nie jest studentem, a będziemy chcieli zawiązać współpracę, istnieje możliwość zaproponowania Uop.
-
elastyczne godziny pracy: preferujemy godziny “biurowe” ze względu na innych współpracowników pracujących w tym czasie.
-
miesięczny tryb wynagrodzeń
- Raz w roku podwyżka w wysokości 5-12%, a także dopasowanie wynagrodzenia do zwiększających się kompetencji i poziomu samodzielności.
-
Dostęp do platformy szkoleniowej – u nas można, a nawet trzeba się rozwijać.
Jak interesuje Cię:
- praca w organizacji istniejącej 15 lat na rynku,
-
rozwój – wraz z upływem czasu i nabieraniem kompetencji oraz doświadczenia, istnieje możliwość awansowania na stanowisko specjalisty czy następnie starszego specjalisty,
- praca w bezkonfliktowym, stabilnym, mocnym i wspierającym zespole,
-
dobra atmosfera i regularne spotkania integracyjne,
- możliwość wdrażania usprawnień i własnych pomysłów,
- samodzielność i autonomia,
- zdrowe podejście do życia i pracy.
Wyślij do nas swoje CV w formacie .pdf i napisz w mailu (na adres rekrutacja@funduszeunijne.waw.pl) lub w wiadomości (w zależności od funkcjonalności portalu z ogłoszeniami) do nas odpowiedź na pytanie – dlaczego właśnie Ty?
Etapy rekrutacji:
- Wysyłasz CV (PDF) i piszesz w mailu/wiadomości dlaczego właśnie TY i jakie masz kompetencje,
-
My – analiza CV pod kątem wymagań formalnych,
-
Ty – zadanie do przygotowania,
-
My – ocena zadania
- Spotkanie z wybranymi kandydatami online lub w biurze (rozmowa i case study),
- Decyzja
- Witamy na pokładzie!
- Wdrożenie na miejscu w biurze – poznanie naszej organizacji oraz współpracowników
- Podstawowe szkolenia i pierwsze zadania
Cały proces rekrutacyjny będziemy prowadzić do około I połowy grudnia dlatego prosimy o cierpliwość i oczekiwanie na odpowiedź od nas.
Wdrożenie:
Podczas pierwszego dnia Twój lider wprowadzi Cię w historię firmy, jej wartości i kulturę, następnie poznasz zespół. Drugiego dnia poznasz program rozwojowy na najbliższy kwartał (dostępne na użytek wewnętrzny szkolenia), a także pierwsze zadania. Dzień zakończymy wspólnym obiadem. Resztę zaplanujemy na miejscu ;)
Jak przygotować się do spotkania rekrutacyjnego?
- Przypomnij sobie swoje najważniejsze doświadczenia zawodowe i wyzwania, jakie do tej pory napotkałeś w swojej karierze, a także swoje niedawne sukcesy i osiągnięcia,
- Przeczytaj dokładnie ogłoszenie o pracę - z niego dowiesz się, jakiego kandydata poszukujemy,
- Zaplanuj czas na dojazd na miejsce spotkania czy przygotowanie sprzętu do call’a online – ewentualne spóźnienie będzie tylko źródłem stresu,
- Poznaj nas! Zobacz, co u nas słychać - znajdziesz nas na (https://funduszeunijne.waw.pl/) tehtransfer.pl), a także na Facebook i LinkedIn
Wybrane opinie osób z zespołu:
Magda
Pracuję w Infinity od 2013r. W firmie szczególnie cenię sobię przyjazną atmosferę. Nie tworzą się sztuczne dystanse, co bardzo ułatwia współpracę między działami. Do każdego klienta podchodzimy kompleksowo i profesjonalnie, dzięki czemu nieporozumienia i inne zgrzyty praktycznie nie występują. Polecam!
Ola
To co bardzo cenię sobie w obecnej pracy to super atmosferę. Wpływa to pozytywnie na moją motywację do pracy i zaangażowanie. Ponadto, mam przyjemność pracować w zespole z bardzo ciekawymi i pomocnymi osobami. Firma daje możliwość wykonywania swoich obowiązków w formie zdalnej. Co dla mnie osobiście ważne mam pełną autonomię w wykonywaniu swoich obowiązków.