Specjalista ds. satysfakcji i retencji subskrybent
Obsługa klienta

Specjalista ds. satysfakcji i retencji subskrybent

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

angielski B2

marketing automation

marketing

analityka danych

customer success

Opis stanowiska

Specjalista ds. satysfakcji i retencji subskrybent  


Tryb pracy: Hybrydowy / Stacjonarny


Twój zakres obowiązków:

  • Tworzenie i wdrażanie strategii retencji oraz zwiększania zaangażowania subskrybentów.
  • Analiza danych dotyczących retencji i powodów rezygnacji (np. LTV, churn rate, NPS).
  • Projektowanie procesów onboardingu, personalizowanych ofert odnowieniowych i programów lojalnościowych.
  • Prowadzenie kampanii e-mail marketingowych i automatyzacji komunikacji z użytkownikami.
  • Praca na segmentach użytkowników i optymalizacja działań retencyjnych w oparciu o dane.
  • Współpraca z zespołem marketingowym, produktowym i obsługi klienta w celu realizacji wspólnych celów biznesowych.


Nasze wymagania:

  • Min. 3 lata doświadczenia w obszarze retencji klientów lub customer success, najlepiej w modelu subskrypcyjnym (media cyfrowe, e-commerce).
  • Udokumentowane sukcesy w zwiększaniu retencji i zaangażowania klientów.
  • Doświadczenie w automatyzacji marketingu i pracy z segmentacją użytkowników.
  • Znajomość metryk retencyjnych i umiejętność wyciągania wniosków z danych.
  • Doświadczenie w tworzeniu strategii komunikacyjnych (szczególnie e-mail marketing).
  • Proaktywność, samodzielność i umiejętność pracy zespołowej.
  • Wykształcenie wyższe w zakresie marketingu, analityki danych lub kierunków pokrewnych.


To oferujemy:

  • Duży poziom samodzielności i możliwość realizowania własnych rozwiązań w ramach realizowanych projektów
  • Elastyczne godziny pracy
  • Elastyczna forma zatrudnienia
  • Opiekę medyczną
  • Karta sportowej Multisport
  • Dodatkowe 2 dni wolne w roku

Rekomendowane oferty

Freemium Conversion Manager

Nowa
10 000 - 10 600 PLN/mies.
edrone
Kraków
e-commerce
B2B
CRM
Nowa

Customer Success Manager

Nowa
4 000 - 6 000 PLN/mies.
ALPHA-NOVA SPÓŁKA Z O.O.
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
kontakt z klientem
satysfakcja klienta
account manager
Nowa