inmarketing digital agency
Jako inmarketing digital agency jesteśmy zespołem działającym w obszarze digital marketingu i skupiającym się na reklamach PPC, social media, content marketingu oraz SEO. Realizujemy marketing 360 dla firm z rozmaitych branż. Dla naszych Klientów prowadzimy również projekty szkoleniowe, strategiczne i doradcze, zapewniając kompleksową obsługę Klienta w internecie.
Przede wszystkim jednak wspieramy naszych Klientów w osiąganiu ich celów biznesowych!
W naszą kulturę organizacyjną wpisane są ciągły rozwój, uczciwość i szczerość. Angażujemy się i doradzamy biznesowo, często wykraczając poza ustalony zakres współpracy, działając proaktywnie na rzecz naszych klientów - partnerów.
Dbamy o dobrą atmosferę, która sprawia, że każdy czuje się akceptowany, ważny i słuchany. Mamy kulturę feedbacku, w której jesteśmy otwarci na informacje zwrotne pomiędzy członkami zespołu.
Jesteśmy członkami programów Google Partner i Meta Business Partner (daw. Facebook Marketing Partner). Nasi specjaliści PPC posiadają różnorodne certyfikaty – Google, LinkedIn, Twitter, Hubspot, Allegro i inne.
Ponadto uczestniczymy w konferencjach branżowych, wykładamy na poznańskich uczelniach i udzielamy się podczas licznych webinarów.
Czym dokładnie będziesz się zajmować?
- Prowadzeniem i optymalizacją kampanii reklamowych w systemie Google Ads dla klientów z branży B2B i B2C.
- Planowaniem strategii reklamowych w ekosystemie Google.
- Analizowaniem danych Google Analytics i ustawianiem celów dla działań.
- Pracą w systemie Google Tag Manager.
- Przygotowywaniem raportów i rekomendacji dla klientów.
- Okazjonalnym uczestniczeniem w spotkaniach z klientami.
- Analizowaniem efektów oraz skuteczności kampanii.
Wymagania i warunki współpracy:
- Minimum 3 letnie doświadczenie w pracy w obszarze B2B i B2C.
- Posiadasz rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia.
- Cechujesz się samodzielnością, sumiennością i zaangażowaniem w prowadzeniu projektów.
- Posiadasz doświadczenie w obsłudze narzędzi Google (Google Ads, Analytics i Merchant Center, Tag Manager).
- Znasz podstawy marketingu.
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze narzędzi: Search Console, Ahrefs, Senuto, Semstorm oraz narzędzi pokrewnych.
- Umiejętnie przeprowadzasz analizy wyników oraz opracowujesz logiczne wnioski prowadzonych działań.
- Posiadasz umiejętności optymalizacji kampanii Google Ads (Search Ads, Display, PMax, reklam produktowych i video-ads).
- Chętnie się uczysz i dążysz do rozwoju.
- Posiadasz znajomość podstaw copywritingu dla systemu Google Ads dla branż B2B i B2C.
- Lubisz i masz możliwości do pracy stacjonarnej (z czasem możliwość pracy hybrydowej).
Co możemy Ci zaoferować?
- Wynagrodzenie uzależnione od Twojego doświadczenia z przedstawionych widełek.
- Zatrudnienie na podstawie wybranej przez Ciebie umowie.
- Zgrany i doświadczony zespół, który nie tylko będzie Cię wspierał, lecz także chętnie nauczy się czegoś nowego od Ciebie.
- Elastyczne 8 godzin pracy w przedziale 6-18, w których możesz zaczynać wcześniej lub później.
- Rozwój w obszarze marketingu internetowego.
- Biuro bez korpo klimatu, “pets friendly” (mile widziani czworonożni przyjaciele 🙂).
- Biblioteczkę firmową z zestawem materiałów szkoleniowych.
- Dofinansowanie karty sportowej (Multisport).
- Możliwość korzystania z ubezpieczenia medycznego (obecnie PZU zdrowie).
- Bezpłatne konwersacje z lektorem j. angielskiego.
- Szkolenia wewnętrzne oraz zewnętrzne.
- Bilety na wydarzenia sportowe - żużel PSŻ Poznań i piłki nożnej Warta Poznań, których jesteśmy Partnerem.
- Pokój tzw. chill out’u, gdzie odpoczniesz, oczyścisz głowę i przygotujesz się do dalszego działania.
- Okazje do poznania i polubienia tych, z którymi pracujesz (integracje, wyjścia, wydarzenia biurowe, cykliczny pizza day i inne miłe niespodzianki 🥳).
- … i kilka innych, o których opowiemy Ci na rozmowie rekrutacyjnej! 🤗🧡