Head of Performance
Feliksa Nowowiejskiego 3, Poznań
inmarketing digital agency
inmarketing digital agency
Jako inmarketing digital agency jesteśmy zespołem działającym w obszarze digital marketingu i skupiającym się na reklamach PPC, social media, content marketingu oraz SEO. Realizujemy marketing 360 dla firm z rozmaitych branż. Dla naszych Klientów prowadzimy również projekty szkoleniowe, strategiczne i doradcze, zapewniając kompleksową obsługę Klienta w internecie. Przede wszystkim jednak wspieramy naszych Klientów w osiąganiu ich celów biznesowych!
W naszą kulturę organizacyjną wpisane są ciągły rozwój, uczciwość i szczerość. Angażujemy się i doradzamy biznesowo, często wykraczając poza ustalony zakres współpracy, działając proaktywnie na rzecz naszych klientów - partnerów.
Dbamy o dobrą atmosferę, która sprawia, że każdy czuje się akceptowany, ważny i słuchany. Mamy kulturę feedbacku, w której jesteśmy otwarci na informacje zwrotne pomiędzy członkami zespołu.
Jesteśmy członkami programów Google Partner i Meta Business Partner (daw. Facebook Marketing Partner). Nasi specjaliści PPC posiadają różnorodne certyfikaty – Google, LinkedIn, Twitter, Hubspot, Allegro i inne.
Ponadto uczestniczymy w konferencjach branżowych, wykładamy na poznańskich uczelniach i udzielamy się podczas licznych webinarów.
Czym dokładnie będziesz się zajmować?
Nadzorowaniem całego działu Performance (Meta Ads, Google Ads, LinkedIn Ads, TikTok Ads, SEO)
Definiowaniem strategii Performance Marketingu dla klientów agencji, a także samodzielnym planowaniem oraz tworzeniem kampanii.
Pracą z około 10-osobowym zespołem, rozwijaniem ich kompetencji twardych i miękkich. Delegowaniem zadań, ustalaniem priorytetów.
Trzymaniem pieczy (wraz z dedykowanym zespołem) nad analityką klientów - tj. pomiarem pełnej ścieżki konwersji.
Analizą danych biznesowych, wspieraniem specjalistów w prowadzeniu kampanii reklamowych.
Współpracą międzydziałową, w szczególności bliską współpracą z CEO i pozostałymi Headami w agencji.
Rozwojem biznesowym agencji (w której głównym core'em, jest właśnie Performance).
Wymagania i warunki współpracy:
Doświadczenie i udokumentowane osiągnięcia w zakresie zarządzania zespołem.
Umiejętność zarządzania projektami, organizacji pracy działu, ustalaniem priorytetów oraz potocznie zwanym "gaszeniem pożarów".
Znajomość systemów reklamowych oraz SEO (w ogólnym ujęciu Performance Marketing)
Fokus na wynik i osiąganie KPI dla klientów.
Umiejętność strategicznego myślenia i podejmowania skutecznych decyzji biznesowych.
Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
Lubisz i masz możliwości pracy stacjonarnej (z czasem możliwość pracy hybrydowej).
Co możemy Ci zaoferować?
Wynagrodzenie uzależnione od Twojego doświadczenia z przedstawionych widełek.
Zgrany i doświadczony zespół, który nie tylko będzie Cię wspierał, lecz także chętnie nauczy się czegoś nowego od Ciebie.
Elastyczne 8 godzin pracy w przedziale 6-18, w których możesz zaczynać wcześniej lub później.
Biuro bez korpo klimatu, “pets friendly” (mile widziani czworonożni przyjaciele 🙂).
Biblioteczkę firmową z zestawem materiałów szkoleniowych.
Dofinansowanie karty sportowej (Multisport).
Możliwość korzystania z ubezpieczenia medycznego (obecnie PZU zdrowie).
Bezpłatne konwersacje z lektorem j. angielskiego.
Szkolenia wewnętrzne oraz zewnętrzne.
Bilety na wydarzenia sportowe - żużel PSŻ Poznań i piłki nożnej Warta Poznań, których jesteśmy Partnerem.
Pokój tzw. chill out’u, gdzie odpoczniesz, oczyścisz głowę i przygotujesz się do dalszego działania.
Okazje do poznania i polubienia tych, z którymi pracujesz (integracje, wyjścia, wydarzenia biurowe, cykliczny pizza day i inne miłe niespodzianki 🥳).
… i kilka innych, o których opowiemy Ci na rozmowie rekrutacyjnej
Head of Performance
Head of Performance
Feliksa Nowowiejskiego 3, Poznań
inmarketing digital agency